بهترین کافه های سن پترزبورگ؟

در سفر به سن پترزبورگ برای صرف صبحانه و میان وعده می‌توانید به برخی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهر بروید و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی و بین‌المللی را نوش جان کنید. در سن پترزبورگ برای خوردن صبحانه هیچ وقت دیر نیست. میان وعده و صبحانه دیروقت برای کسانی که دوست دارند تا ظهر بخوابند، در کافه‌های متعدد این شهر سرو می‌شود؛ جایی که می‌توانید از فضای آرامش‌بخش آن و خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

اگر شما هم عادت دارید دیر بیدار شوید، می‌توانید در تور سن پترزبورگ به بهترین کافه‌هایی که صبحانه‌ و میان وعده خاص و لذیذ سرو می‌کنند، بروید و روز خود را هرچند دیر، با طعم‌های منحصربه‌فرد آغاز کنید.

کافه Leica

کافه Leica سن پترزبورگ

کافه Leica در مرکز شهر قرار دارد و دور و بر آن پر است از موسسات آموزش عالی. برای اکثر دانشجوها اینجا تنها جایی است که می‌توانند صبحانه خوبی بخورند، درست شبیه صبحانه‌ای که در خانه سرو می‌شود. بسیاری از دانشجویان، صبح دیر بیدار می‌شوند و دیر صبحانه می‌خورند. Leica برای صبحانه و میان وعده سه نوع غلات، ساندویچ، پنکیک با شیر غلیظ، پنکیک پنیری با خامه ترش و موسلی سرو می‌کند. حتما از آبمیوه‌های تازه یا شکلات داغ این کافه امتحان کنید. میهمانان حتما از شنیدن اینکه می‌توانند یک فنجان چای یا قهوه را به انتخاب خودشان رایگان میل کنند، خوشحال می‌شوند.

بازار و کافه BGL

بازار و کافه BGL در پخت انواع نان بیگل مهارت دارد

BGL مکانی ایده‌آل برای کسانی است که دیر بیدار می‌شوند و دوست دارند در امتداد رودخانه فونتانکا قدم بزنند و بعد، یک صبحانه خوشمزه نوش جان کنند. بازار و کافه BGL در پخت انواع نان بیگل مهارت دارد و آخر هفته‌ها میان وعده سرو می‌کند. اینجا یکی از خلاقانه‌ترین صبحانه‌ها را در سن پترزبورگ عرضه می‌کند.

دانشجویان Lisa Simonova و Maurice Shakaya بدون داشتن اطلاعات زیادی در مورد رستوران‌داری، اینجا را افتتاح کردند؛ اما کسب و کارشان خیلی زود رونق گرفت. آن‌ها مواد اولیه را با دقت انتخاب می‌کنند و اقلام مورد نیازشان را از بازار Sennoy (بازار اصلی سن پترزبورگ) می‌خرند. BGL  با محیطی دنج و دکوراسیونی عاشقانه، بیشتر جوانان را به خود جذب می‌کند؛ دیوارهای چوبی، نیمکت‌های چوبی و اسباب و اثاثیه قدیمی و آنتیک.

Grey’s Bistro

Grey

Grey’s Bistro فقط کمی از شلوغی‌های مرکز شهر فاصله دارد، اما باز هم می‌توان گفت که در مرکز تاریخی سن پترزبورگ واقع شده است. در منوی این رستوران جستجو کنید و طعم‌ها و مزه‌های مخصوص آن را امتحان کنید، مثل پنکیک شیرین گرم با خامه ترش یا مربا. علاوه بر این منوی Grey’s Bistro شامل انواع فرنی جودوسر، برنج و گندم سیاه با طعم‌های متفاوت است و می‌توانید از چشیدن قهوه‌های خوشمزه آن هم لذت ببرید.

کافه قنادی FermA

FermA به شیرینی‌ها و کیک‌های تازه خانگی‌‌اش مشهور است

کافه قنادی FermA به‌خاطر ترکیب خاص سبک روستایی اروپایی و فضایی سرزنده شهرت دارد. این کافه در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های سن پترزبورگ واقع شده و طراحی داخلی آن بسیار دنج و به سبک کلاسیک طراحی شده است، با صندلی‌ها و میزهای چوبی و کاغذ دیواری‌ای گلدار. FermA به شیرینی‌ها و کیک‌های تازه خانگی‌‌اش مشهور است که می‌تواند هر مهمانی را راضی بدرقه کند.

صرف صبحانه و میان وعده در این کافه می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد؛ اینجا به جای انواع غلات و فرنی‌های معمول، انواع ساندویچ‌های خوشمزه با سالمون، پای قارچ، شیرینی‌های خامه‌دار و بستنی‌دار و نان خامه‌ای پیدا می‌کنید که می‌تواند روزتان را بسازد.

این کافه قنادی هر روز از ساعت ۱۰ صبح، صبحانه و میان وعده سرو می‌کند.

وود بار

وود بار سن پترزبورگ

نظرتان در مورد صرف صبحانه یا میان وعده در یک بار چیست؟ وود بار (Wood Bar) مکانی دنج و فضایی آرامش‌بخش دارد و برخورد کارکنان آن بسیار دوستانه است. گزینه‌هایی که در این بار برای صبحانه پیش رو دارید، سنتی است، مثل املت یا فرنی؛ اما اگر دوست دارید پیش غذا هم نوش جان کنید، می‌توانید از پنکیک‌های سالمون و تخم مرغ عسلی آن انتخاب کنید. طراحی داخلی وود بار به سبک مینیمالیستی و اسکاندیناوی است. برای صرف صبحانه و میان وعده می‌توانید روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر به این بار مراجعه کنید.

رستوران فرتوک

رستوران فرتوک ترکیبی از غذاهای فرانسوی، روسی و ایتالیایی عرضه می‌کند

رستوران فرتوک (Restaurant Fartuk) ترکیبی از غذاهای فرانسوی، روسی و ایتالیایی عرضه می‌کند و برای صبحانه دیروقت و میان وعده می‌توانید انواع مختلف غذاهای گیاهی را نوش جان کنید. کسانی که می‌خواهند غذای کاملی نوش جان کنند، می‌توانند صبحانه انگلیسی نوش میل کنند که نمی‌گذارد در طول روز گرسنه شوید. کسانی که عاشق شیرینی هستند، می‌توانند چیزکیک، کروسان یا حتی کاپوچینو با دارچین سفارش دهند. آن‌هایی هم که غذای سالم ترجیح می‌دهند، می‌توانند از سرال (غلات) و آبمیوه تازه این رستوران امتحان کنند.

Cake & Breakfast

کافه Cake & Breakfast سن پترزبورگ

در حیاط خلوت این کافه می‌توانید روی تاب بنشینید و به آسمان نگاه کنید و از یک صبح دل‌انگیز لذت ببرید

مردم بومی کافه Cake & Breakfast را به خاطر تنوعی که در صبحانه‌هایش وجود دارد و همچنین تراس زیبای آن واقع در حیاط خلوت، دوست دارند. در حیاط خلوت این کافه می‌توانید روی تاب بنشینید و به آسمان نگاه کنید و از یک صبح دل‌انگیز لذت ببرید.

یک ویژگی خاص Cake & Breakfast را از سایر کافه‌های شهر متمایز کرده است: شما می‌توانید در تمام طول روز اینججا صبحانه بخورید. برای صبحانه گزینه‌های متنوعی پیش رو دارید که شامل شیرینی‌ه و غذاهای خوشمزه می‌شود و می‌توانید دسرهای لذیذی که به زیبایی گارنیش شده‌اند را نیز سفارش دهید. علاوه بر این حتما باید طعم نیمرو با سالمون روی نان سیاباتا این کافه را نیز امتحان کنید.

رستوران امپریال

رستوران امپریال (Imperial Restaurant) در هتل مجلل Corinthia واقع شده است و به‌خاطر حجم زیاد و تنوع گسترده غذاهای منویش شهرت دارد. Ian Minnis، سرآشپز جدید این رستوران، صبحانه‌های بی‌نظیر سنتی عرضه می‌کند. علاوه بر این، پیش غذاها، غذاهای اصلی و دسرها، همگی در قالب بوفه به مشتریان ارائه می‌شود؛ غذاهای انتخابی مشتریان از منو را سرآشپزان در آشپزخانه تهیه می‌شود و مشتری‌ها می‌توانند مراحل طبخ غذایشان را مشاهده کنند. بعدازظهر روزهای یکشنبه می‌توانید بهترین میان وعده نس پترزبورگ را در رستوران امپریال نوش جان کنید.

کافه Znakomtes, Joe

کافه Znakomtes, Joe سن پترزبورگ

صرف میان وعده در کتابفروشی یک تجربه عادی در سن پترزبورگ است. Podpisnye Izdaniya یک کتابفروشی است با یک مفهوم غیرمعمول: اینجا می‌توانید کتاب جدید بخرید، در طبقه دوم یک فنجان قهوه نوش جان کنید یا اینکه در سکوت رمان مورد علاقه‌تان را بخوانید. کافه فروشگاه Znakomtes, Joe غذاها و نوشیدنی‌های مختلفی در صبحانه سرو می‌کند، مثل کاپوچینوی گرم، فرنی جودوسر و پنکیک پنیر کلبه. منوی کافی شاپ محدود است، اما تنوع آن برای خوردن میان وعده‌ای دلچسب کافی است.

رستوران مانساردا

رستوران مانساردا در کنار غذاهای خوشمزه، چشم‌انداز پانورمایی از مرکز شهر تاریخی سن پترزبورگ دارد

رستوران مانساردا (Restaurant Mansarda) در کنار غذاهای خوشمزه، چشم‌انداز پانورمایی از مرکز شهر تاریخی سن پترزبورگ دارد. این رستوران در طبقه آخر یک فضای مدرن به نام Qattro Corti واقع شده و فقط چند دقیقه پیاده از میدان سنت ایزاک فاصله دارد. از دیوارهای شیشه‌ای مانساردا می‌توانید گنبد طلایی کلیسای جامع سنت ایزاک را تماشا کنید؛ منوی رستوران متشکل از غذاهای کلاسیک  آسیایی و اروپایی است. کانساردا یکی از اولین جاهایی بود که یکشنبه‌ها در سن پترزبورگ میان وعده و صبحانه سرو کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.