بهترین برگرهای تهران ؟

برندهای معروف همبرگر

همبرگر بابی ساندز
همبرگر بابی ساندز

همبرگر بابی ساندز

همبرگر بابی ساندز، نه‌فقط یکی از بهترین برگرهای تهران است، احتمالاً خاص‌ترین برگر تهران هم است. تابه‌حال همبرگر گردویی خورده‌اید؟ همبرگر گردویی و تعدادی دیگر از خاص‌ترین طعم‌های برگر تهران را می‌توانید تنها در همبرگر بابی ساندز پیدا کنید.

این همبرگر نام خود را از مبارز ایرلندی، بابی ساندز، گرفته است و البته چرا و چگونگی‌اش را باید پرسید؛ به‌هرحال در اینکه همبرگر بابی ساندز یکی از خاص‌ترین و بهترین برگرهای تهران است تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این همبرگر محبوب دهه‌شصتی‌هاست.

از گردویی برگر که بگذریم، در منوی پرطرفدارهای همبرگر بابی ساندز می‌توانید سراغ چیزبرگر و قارچ و پنیر برگر و البته سیب‌زمینی سرخ‌کرده را هم بگیرید. اگر به‌دنبال طعم‌های تازه هم هستید، بد نیست به سراغ بیروتی برگر، فول برگر و مرغ و گوشت برگر هم بروید. خاطرتان باشد که در عین ناباوری، همبرگر بابی ساندز آش‌رشته‌های خوشمزه‌ای هم دارد!

آدرس همبرگر بابی ساندز: میدان تجریش، خیابان دربند، سه‌راه جعفرآباد، خیابان غلام‌جعفری، پلاک ۹۱.

برگر ذغالی (برگر زغالی) شعبه‌ی ظفر

یکی دیگر از بهترین برگرهای تهران را در برگر ذغالی (برگر زغالی) پیدا خواهید کرد. اگر ۳۹ سال را بتوان زمان زیادی دانست، برگر ذغالی هم یکی از قدیمی‌ترین برگرهای تهران محسوب می‌شود. برگر ذغالی از سال ۵۸ در تهران شروع‌به‌کار کرده است.

برگر ذغالی قرار است شما را به دنیای طعم‌های قدیمی هم ببرد؛ قرار است شما در برگر ذغالی طعم برگرهای قدیمی را بچشید. البته طبعاً برگری که روی ذغال و با طعم ذغال پخت می‌شود. با همه‌ی این تفاسیر باید گفت برگر ذغالی این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد.

اگر به‌دنبال برگر خوب می‌گردید، در منوی پرطرفدارهای برگر ذغالی سراغ چیزبرگر ذغالی و البته همبرگر ذغالی با سس مخصوص را بگیرید. البته در منوی پرطرفدارهای برگر ذغالی می‌توانید ساندویچ هات‌داگ ساده و ساندویچ هات‌داگ با پنیر را هم امتحان کنید.

آدرس برگر ذغالی شعبه‌ی ظفر: خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک ۹۰.

بهترین همبرگر شرق تهران

برگر هاکوپیان
برگر هاکوپیان

برگر هاکوپیان

شاید شما هم فکر کنید هاکوپیان فقط با نام پوشاک گره خورده است، اما یکی از بهترین برگرهای تهران برگر هاکوپیان است. برگر هاکوپیان یکی از قدیمی‌های برگر در تهران است؛ ۴۲ سال سابقه می‌تواند یک عمر باشد.

اگر قرار است بین برندهای معروف همبرگر انتخاب کنید، با وجود برگر هاکوپیان کار دشواری خواهید داشت. برگرهای این فست‌فود از تازه‌ترین گوشت‌ها تهیه می‌شود و بسیار مطمئن است. گوشت‌ها از دامداری هاکوپیان می‌آید و اگر هم جز این باشد، گوشت تازه ذبح‌شده برای تهیه برگرهای هاکوپیان استفاده می‌شود. ژرژیک هاکوپیان سرپرست و مدیریت برگر هاکوپیان است و روی تمامی مراحل تهیه برگر نظارت می‌کند.

در بین پرطرفدارهای هاکوپیان البته برگر و چیزبرگر و میز گریل جای خاصی دارد. البته شما می‌توانید با خیال راحت به‌سراغ هات‌داگ‌های آندره هم بروید.

آدرس برگر هاکوپیان: خیابان شریعتی، بالاتر از سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری، پلاک ۴۹.

برگر خوب در غرب تهران

فست‌فود خط سیاه (بلک لاین)

یکی از بهترین برگرهای تهران در شهرک اکباتان قرار دارد و خط سیاه (بلک لاین) نام دارد. ویژگی مهم خط سیاه استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است و شیوه‌ی پخت و البته سس‌های بی‌نظیرش رضایت شما را جلب خواهد کرد.

در منوی پرطرفدارهای خط سیاه برگر تنوری، جوسی برگر و جوسی پلاس برگر، دوبل برگر و همچنین همبرگر جایگاه ویژه و طرفداران پروپاقرصی دارند.

آدرس فست‌فود خط سیاه (بلک لاین): شهرک اکباتان، فاز ۲، بازارچه‌ی کوثر، پلاک ۳۰.

چیزبرگر ترنج
چیزبرگر ترنج

فست فود ترنج

یکی از بهترین برگرهای تهران را در فست فود ترنج پیدا خواهید کرد. چیزبرگرهای ترنج یا همان چیزبرگرهای دستی ترنج طعم لذیذ همبرگرهای قدیمی را دارند.

فست فود ترنج دو شعبه دارد یکی در شهرآرا و یکی در جمالزاده‌ی شمالی. هر دوی این شعب هم به داشتن همبرگرهای لذیذ شهره هستند.

آدرس فست‌فود ترنج شهرآرا: ستارخان، سه‌راه تهران ویلا، کوچه‌ی سهراب.

آدرس فست‌فود ترنج جمالزاده: جمالزاده‌ی شمالی، کوچه‌ی دعوتی.

ژوانی برگر (جنارو برگر)

یکی دیگر از بهترین برگرهای تهران در منطقه‌ی پاسداران قرار گرفته است. ژوانی برگر یکی از بهترین برگرهای تهران را ارائه می‌کند و طرفداران بسیاری دارد. کم نیستند کسانی که از این سو آن سوی شهر راه کج می‌کنند و برای خوردن یک همبرگر عالی راهی ژوانی برگر می‌شوند.

ژوانی برگر را حالا چند وقتی است که با نام جنارو برگر می‌شناسند، اما هنوز اغلب افراد آن را با همان نام قدیمی، یعنی ژوانی برگر، صدا می‌زنند.

آدرس ژوانی برگر (جنارو برگر): پاسداران، گلستان هشتم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.