راه حل‌های خوردن صبحانه

شما هم تا امروز حتماً بارها به گوشتان خورده که صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روز است و خوردن این وعده تا چه حد می‌تواند عمل‌کرد مغز را تحت تاثیر قرار دهد. در این بین حتما توصیه‌هایی هم شنیده‌اید که تاکید کرده‌اند برای صبحانه به جای نان سفید، نان سبوس‌دار تهیه کنید، به جای مربا عسل میل کنید و مسائلی از این قبیل. اما حلقه گم شده میان همه این توصیه‌ها و عملی شدن‌شان مسأله‌ای است به نام وقت، بله، ما معمولاً وقت نمی‌کنیم صبحانه بخوریم.

اما این‌جا آخر داستان نیست؛ در این مطلب پیشنهادهایی برای شما داریم که بدون دردسر و تغییرات خاصی در برنامه زندگی‌تان به سادگی بتوانید وعده صبحانه را در ابتدای روزتان بگنجانید:

ساده‌ترین راه این است که هر روز صبح در مسیر محل کارتان، نان و ملزومات صبحانه را تهیه کنید تا بتوانید پیش از شروع کار یک صبحانه مناسب میل کنید. اما خرید روزانه نان و ملزومات صبحانه خودش ماجرایی دارد و کار هر کسی نیست.

از طرفی این‌روزها رستوران‌هایی در تهران آغاز به کار کرده‌اند که با تمرکز ویژه بر وعده صبحانه و سایر میان وعده‌ها به مشتریان سرویس دهی می‌کنند. شما هم اگر در محدوده سرویس دهی این کافه‌ها و رستوران‌ها هستید می‌توانید برای سفارش صبحانه روزانه خود از آن‌ها استفاده کنید:

  • دلیون، یک سرویس تهیه صبحانه و میان وعده است که چند سالی می‌شود در تهران مشغول به کار شده و مشتریان وفاداری هم پیدا کرده. دلیون همواره تلاش کرده با تهیه صبحانه و میان وعده‌های خوشمزه، مقوی و سالم برای مردم تهران به آن‌ها خدمت رسانی کند.
  • صبحانه سلامت نیمرو هم سرویس‌ دیگری است که تمرکز فعالیت خود را برای سرویس دهی به مشتریان در وعده صبحانه گذاشته است. اما نکته بسیار جالب در مورد نیمرو این است که به غیر از شعبه های ظفر و جردن در تهران، در دو شهر زنجان و ساری هم مشغول به فعالیت است.
  • کلانا

اما اگر هوس ساندویچ های سالم و خوشمزه کرده اید کلانا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. کلانا نام یک سری فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در حال حاضر با شعبه های زیادی در تهران مشغول به کار است. با سفارش آنلاین از کلانا می‌توانید ساندویچ‌های جمع و جور، تازه، ارزان قیمت و با مزه‌های هیجان‌انگیزی تهیه کنید که می‌تواند به سادگی روزتان را دگرگون کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.