شرایط کودکان را در رستوران در نظر بگیریم

یکی از سرگرمی‌های بسیاری از ما، رفتن به رستوران در تعطیلات آخر هفته است. اما چند درصد از مایی که کودکی در خانه داریم، قبل از رفتن به رستوران به شرایط او هم فکر می‌کنیم؟ تقریبا هیچ کدام‌مان! به همین دلیل هم کودک‌مان در بسیاری از موارد وقتی با ما بیرون می‌آید، مدام غر می‌زند و نمی‌گذارد به کسی خوش بگذرد! پس چاره چیست؟

چاره این است که قبل از انتخاب رستوران، هم شرایط سلامت کودک خود را در نظر بگیرید و هم شرایط محیطی که قرار است به آنجا بروید را! بهتر است رستورانی که برای رفتن با بچه‌ها در نظر می‌گیرید، حتما محیط سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان داشته باشد. محیطی مانند اتاق توپ، گریمور کودک یا حداقل بادکنک و فرفره‌ای برای بازی! از طرف دیگر، رستورانی که قرار است با کودک‌تان بروید، باید حداقل یک غذای مخصوص کودکان مانند جعبه شادی یا جعبه کودک در منوی غذایی خود داشته باشد. سعی کنید رستورانی را برای وقت‌گذرانی با کودک خود انتخاب کنید که صندلی مخصوص کودکان هم داشته باشد. نشستن روی صندلی‌های بزرگ‌ترها و غذا خوردن در شرایط نامناسب، واقعا برای کودکان سخت و آزاردهنده است.

نکته دیگر اینکه هدف خیلی از ما برای رفتن به رستوران، خوش‌گذرانی در کنار اعضای خانواده است. با این حساب، بهتر است درباره نوع غذای مورد علاقه فرزندتان هم از او نظرخواهی کنید و بعد رستوران مورد نظر را انتخاب کنید و یا در صورت فراهم بودن شرایط مناسب در منزل، غذا را از رستوران محبوب تان سفارش دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.