شکم گردی در لندن!

معرفی بهترین کافه – رستوران های لندن

در این مجموعه تعدادی از منحصر به فردترین؛ تاثیرگذارترین و فوق العاده ترین رستوران ها و غذاخوری هایی که در لندن می توان در آن ها غذایی فوق العاده را سفارش داد، معرفی می شوند. در این مجموعه از رستوران های ساده تا مجلل قرار داشته و شما می توانید با استفاده از این اطلاعات، سفری به یاد ماندنی را به لندن داشته باشید.

  • برگر اند لابستر (برگر و خرچنگ دریایی)- BURGER & LOBSTER (رستوران زنجیره ای)

آدرس شعبه اصلی:  (دارای چندین شعبه در شهر لندن)

۴۰ ST JOHNS STREET, SMITHFIELD, LONDON, EC1M 4AY

چرا این رستوران؟

برخی اوقات غذاهای ساده، بهترین ها هستند. برگر اند لابستر با تهیه تنها دو نوع غذا در منوی خود توانسته هر دو غذا را با کیفیت بسیار زیادی ارائه کند. در بازدید از شهر لندن این رستوران را امتحان کنید، قطعا نا امید نخواهید شد.

قیمت: ۲۰ پوند برای هر نفر

نحوه  دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این شعبه ایستگاه Farringdon است که در حدود ۳۲۰ متری آن بوده و طی سه دقیقه پیاده روی می توان به رستوران موردنظر رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این شعبه نیز ایستگاه Farringdon است که در همین فاصله از رستوران قرار دارد.

1-burger-and-lob
  • کافه رستوران DOODLE

آدرس :

۳۳ Parkgate Road, London, SW11 4NP

چرا این رستوران؟

دوست دارید شبی پر سر و صدا و جنجالی را بگذرانید؟ این کافه رستوران محل مناسبی برای انتخاب شما محسوب می شود. در این رستوران یک فضای هنری- تجربی خلاق ایجاد شده و در ان انواع غذاهای خوش مزه خیابانی سرو شده و محیطی شاد و سرشار از انرژی بر آن حکمفرما است.

نحوه  دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران، ایستگاه  Battersea Park است که در فاصله هزار و ۷۰۰ متری کافه مورد نظر شما قرار داشته و با ۲۵ دقیقه پیاده روی (۷ دقیقه با خودرو) قادر به رسیدن به کافه رستوران DOODLE خواهید بود.

  • کافه رستوران مینت لیف (برگ نعنا) MINT LEAF RESTAURANT

آدرس:

Suffolk Place, Haymarket, London, SW1Y 4HX

چرا این رستوران؟

در این رستوران شیک و زیبا انواع غذاهای هندی سرو می شود. اگر به دنبال محلی ایده آل برای خوردن غذا و سپری کردن زمان هستید، رستوران مینت لیف گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

هزینه: ۲۰ تا ۵۵ پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Charing Cross Station است که در فاصله ۵۰۰ متری کافه رستوران مینت قرار داشته و با ۷ دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز با همین نام و در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از رستوران قرار دارد.

3-Mint-Leaf
  • رستوران DANS LE NOIR

آدرس:

۳۰-۳۱ Clerkenwell Green, EC1R 0DU, London

چرا این رستوران؟

برای تجربه صرف غذا در سطحی جدید و بسیار بالا باید به Dans le Noir بروید. در منوی این رستوران تنوع بالایی از غذاهای مختلف وجود داشته و نکته جالب این است که در این رستوران شما در تاریکی مطلق غذا خواهید خورد و کلیه خدمه و پرسنل این رستوران را نیز افراد نابینا تشکیل می دهند. تجربه غذاخوردن در این رستوران از آن دست تجربه هایی است که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

هزینه:۵۰ تا ۸۰ پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این شعبه ایستگاه Farringdon است که در حدود ۳۲۰ متر بوده و طی ۵ دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این رستوران نیز ایستگاه Farringdon است که در همین فاصله از رستوران قرار دارد.

  • رستوران GARLIC & SHOTS

آدرس:

۱۴ Frith Street, London, W1D 4RD

چرا این رستوران؟

این رستوران محل ایده آلی برای عاشقان طعم سیر در غذا است. هیچ غذایی بدون سیر در این رستوران سرو نمی‌شود. انواع نوشیدنی های مختلف شامل ۱۰۱ نوشیدنی از جمله نوشیدنی سیر نیز در این رستوران ارائه می‌شود. برای صرف غذا در این رستوران حتما آدامس نعنای خود را به همراه برید تا در هنگام خروج از رستوران از آن استفاده کنید.

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران،  Charing Cross Station نام دارد که در فاصله ۱ کیلومتری آن قرار داشته و با ۱۲ دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است.  نزدیکترین ایستگاه مترو به GARLIC & SHOTS نیز ایستگاه Tottenham Court Road با ۳۰۰ متر فاصله و ۵ دقیقه پیاده روی است.

5.-Garlic-shot
  • رستوران INAMO

آدرس:

inamo restaurant, 134-136 Wardour St, London, W1F 8ZP

چرا این رستوران؟

چه کسی از غذا خوردن در یک محیط مجهز به پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا ناخشنود خواهد شد؟ در رستوران اینامو شما می توانید از پشت میزتان با استفاده از فناوری های هوشمند، سفارش غذا داده، بر نحوه پخت آن نظارت داشته و حتی برای برگشت خود تاکسی بگیرید. در این رستوران می توانید تجربه همزمان لذت بردن از غذا و فناوری را داشته باشید.

هزینه: ۷ تا ۱۹ پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Charing Cross Station است که در فاصله کمی بیش از ۱ کیلومتری رستوران قرار داشته و با ۱۵ دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه Picadily و در فاصله ۸ دقیقه پیاده روی و مسافت ۵۰۰ متری از رستوران قرار دارد.

  • رستوران BEACH BLANKET BABYLON, SHOREDITCH

آدرس:

۱۹-۲۳ Bethnal Green Road, Shoreditch, London, E1 6LA

چرا این رستوران؟

اگر به دنبال محلی شیک و زیبا هستید به این رستوران رفته و از محیط زیبا ، مجسمه ها و تزئینات منحصر به فرد با موضوع تاکستان ها و طراحی داخلی هنرمندانه آن لذت ببرید.

هزینه: ۱۵ تا ۷۰ پوند

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Shoreditch High Street است که در فاصله کمی بیش از ۵۰۱ متری رستوران قرار داشته و با ۲ دقیقه پیاده روی می‌توان به آن رسید.

7-Beach-B
  • رستوران و کافه RAINFOREST CAFÉ

آدرس:

۲۰ Shaftesbury Ave, London, W1D 7EU

چرا این رستوران؟

این کافه رستوران با طراحی و تزئینات داخلی به شکل جنگل های استوایی، محلی ایده آل برای همه و به ویژه کودکان محسوب می‌شود. هر کسی با حضور در کافه رستوران رین فارست و فضای زیبا و الهام بخش و صدای محیطی آن که کاملا شبیه سازی شده از روی جنگل است، تمدد اعصاب کرده و می‌تواند با آرامشی مثال زدنی غذای خود را صرف کند. شما با مراجعه به این رستوران نه تنها از غذاهای با کیفیت آن بهره مند می‌شوید بلکه به طور غیر مستقیم به مراکز خیریه و مراکز حمایت از محیط زیست که تحت حمایت این کافه مشهور لندنی هستند کمک خواهید کرد. از جمله مشهورترین این مراکز عبارتند از: World Land Trust.

هزینه: ۶ تا ۲۰ پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Charing Cross Station است که در فاصله ۸۰۰ متری رستوران قرار داشته و با ۱۱ دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه Piccadilly Circus  و در فاصله ۱ دقیقه پیاده روی با کافه رین فورست قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.