صبحانه‌های خوشمزه در سن سباستین اسپانیا

در سن سباستین اسپانیا کجا صبحانه میل کنیم؟

سن سباستین از دیر باز توانسته نامی برای خود در زمینه هنرهای آشپزی و غذا ها باز کند. در کنار رستوران های شیک، این شهر باسکی تعداد زیادی از کافه های صبحانه را نیز در خود جای داده است. شیرینی پزی ها و کافه ها در سراسر شهر با بوی مدهوش کننده پاستا ها و کروسان های گوناگون، قصد دارند که مشتریان را به خود جلب کنند. ما لیستی از بهترین جاهایی که می توانید یک صبحانه دلچسب میل کنید را گرد آورده ایم. 

  • لا مادام

لا مادام مفهوم جدیدی از غذا را وارد صحنه شهر سن سباستین کرد؛ زیرا یکی از اولین جاهایی بود که رستوران، و کافه را با هم ترکیب کرد. لا مادام بیشتر روی تلفیق سنت ها متمرکز است. با طراحی خوش سلیقه فضا و غذاهای اصیل باسکی، لا مادام بی شک یکی از بهترین مکان های شهر برای صرف غذاست.

لا مادام، سن بارتولمه کالئا، ۳۵، دونوستیا، گیپوزکوا، اسپانیا

  • بیده لوسه

درست در میدان اصلی شهر سن سباستین، بیده لوسه آرامش و دلربایی خاص خود را دارد. طیف گسترده ای از تاپاس های صبحانه و بهترین نوع از قهوه های اسپانیایی با کیفیت آن، نقطه ای ایده آل برای شروع روز را فراهم آورده است. در اینجا غذاهایی نظیر ایبریکو هم، نیمرو، پنیر بز کبابی و آب پرتقال تازه در انتظار شماست. قصدتان چه یک صبحانه مفصل یا تنها یک لقمه کوچک صبحگاهی باشد، در بیده لوسه می توانید به آن برسید.

بیده لوسه، میدان گیپوزکوا، ۱۴، دونوستیا، گیپوزکوا، اسپانیا

  • زابالا کافتاک

بوی نان و شیرینی های تازه را دنبال کنید و خود را در زابالا کافتاک خواهید یافت. در منوی آن انواع قهوه ها و شیرینی جات که با مربا، میوه ها و پنیر تهیه شده اند، را خواهید دید. این شیرینی ها و نان ها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه قیمت مناسبی نیز دارند.

زابالا کافتاک، الکانو کالئا، دونوستیا، گیپوزکوا، اسپانیا

  • کافه سانتانا

این بار تاپاس اسپانیایی چندین نوع «پینتشوس» و نیز غذاهای سنتی شامل کروسان ها و ساندویچ ها را ارائه می کند. کارکنان صمیمی و خوش برخورد آن از مهمانان همانند اینکه در خانه باشند، پذیرایی می کنند. فضای داخلی مزین به آثار نقاشی هنری است و در مجموع حسی آرام را به شما منتقل می کند. کافه سانتانا دقیقا در ابتدای پل کورسآل سن سباستین قرار دارد و نمایی به سوی رودخانه دارد که آن را جزو فضاهایی به یاد ماندنی برای صرف یک فنجان قهوه و تماشای زندگی شهری، قرار می دهد.

کافه سانتانا، آلامیدا دل بولوارد، دونوستیا، گیپوزکوا، اسپانیا

  • پاستلریا اویارتزون

نزدیک به آلامیدا دل بولوارد می توانید پاستلریا اویارتزون را پیدا کنید. این پاستا فروشی شاد شیرینی ها، کیک ها، کلوچه ها و نان های تازه محلی را عرضه می کند. در این کافه شاد و زنده بنشینید و با انتخاب کیک ها و تماشای اطراف، قبل از حرکت به سمت ساحل خود را تقویت کنید.

پاستلریا اویارتزون، ایگنتئا، ۲، دونوستیا، گیپوزکوا، اسپانیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.