طرز تهیه پنج صبحانه پنج دقیقه ای

صبحانه وعده‌ای است که هرگز نباید آن را جا انداخت. با صبحانه می‌توانید یک روز پرانرژی را شروع کنید. اما گاهی آن‌قدر زمان محدود است که وقت درست کردن صبحانه را ندارید. یا صبحانه‌های سریع به نظرتان تکراری می‌آيد. در این نوشته صبحانه‌هایی سریع، جذاب و تازه را به شما پیشنهاد خواهیم داد. انرژی و شادابی صبح را از دست ندهید.

1. حلقه‌های سیب با کره‌ بادام زمینی

این صبحانه را قبلا امتحان نکرده‌اید. سیب را حلقه حلقه کنید و روی یک حلقه از آن را با کره‌ی بادام زمینی بپوشانید. حلقه‌ی دیگری از سیب را روی آن بگذارید و یک ساندویچ سیبی درست کنید. روی ساندویچ‌تان دارچین بریزید. به همین سادگی و سریعی.

2. نان تست و تخم مرغ

گاهی کافی است یک تغییر کوچک در غذا ایجاد کنید تا به کلی متفاوت به نظر برسد. روغن یا کره را در ماهیتابه داغ کنید. از وسط نان تست هر شکلی دوست دارید، مثل مربع، درآورید. یک طرف نان تست را کوتاه سرخ کنید و آن را برگردانید. در شکلی که درست کرده‌اید، تخم مرغ بشکنید و صبر کنید تا تخم‌مرغ نیمرو شود. یک تغییر کوچک، یک صبحانه متفاوت.

3. تست و پنیر و موز

روی یک نان تست را به پنیر خامه‌ای یا پنیر ریکوتو آغشته کنید. روی پنیر کمی عسل بریزید و حلقه‌های موز را بر روی عسل بگذارید. دوباره عسل بریزید و رویش پسته‌ی خرد شده، بادام خردشده و کنجد بپاشید. مزه‌ای بیادماندنی به همین سرعت.

4. ماست یونانی، عسل و میوه

ظرفی شبیه شیشه‌ی مربا برای درست کردن این صبحانه عالی است. چون صبحانه‌تان ظاهر هوس‌انگیزی پیدا خواهد کرد. یک لایه ماست یونانی یا ماست میوه‌ای، یک لایه عسل و یک لایه میوه در ظرف‌تان بریزید و این کار را تکرار کنید. ردیف رویی را با میوه تزیین کنید. میوه‌ها می‌توانند بسته به فصل تغییر کنند. ماست صبحانه‌ی لذیذ و تر و تازه‌ای است. امتحان کنید.

5. اسموتی کره‌ی بادام زمینی و موز

انواع و اقسام اسموتی‌ها صبحانه‌های بسیار مناسب و سریعی هستند. کافی است چند میوه را با ترکیبی تازه و هیجان‌انگیز داخل مخلوط‌کن بریزید و دکمه‌ی دستگاه را فشار دهید تا صبحانه‌ای لذیذ و راحت آماده کنید. پیشنهاد ما این اسموتی جذاب است. کره‌ی بادام زمینی، موز، شیر، عسل و کمی ماست یونانی را در مخلوط‌کن بریزید. دکمه را بزنید و صبحانه‌تان را در لیوان بریزید. روی آن را با بادام زمینی خردشده تزیین کنید. بفرمایید صبحانه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.