معرفی ۷ رستوران برتر فرودگاهی

خیلی وقت ها پیش می آید که ناگزیر می شوید چند ساعتی را در فرودگاه سپری کنید و در این اوقات گاهی گرسنگی به سراغ تان می آید. البته اکنون همانند گذشته نیست که رستوران فرودگاه ها هر چیزی را به خورد مردم بدهند. بلکه این روزها در فرودگاه ها غذا هایی سرو می شود که شاید خارج از فرودگاه نتوان نظیر آن را پیدا کرد. در این مطلب به چند مورد از برترین رستوران های فرودگاهی می پردازیم تا شاید نظرتان در مورد غذاخوری در فرودگاه تغییر کند.

۱٫ فرودگاه هارترو، لندن

رستوران Plane Food by Gordon Ramsay در فرودگاه هارترو لندن یکی از بهترین رستوران های این شهر  است که غذاهایش زیر ۳۵ دقیقه حاضر می شوند و سرویس بیرون‌بر نیز دارد. غذاهای مشهور این رستوران گوشت، کارپاچیو (ورقه های نازک گوشت گاو با سرکه و ادویه) سرخ شده، پاناکوتا کاراملی با هلوی کبابی هستند.

رستوران فرودگاه

۲٫ فرودگاه آمستردام Schiphol

برای نوشیدن نوشیدنی های گازدار عالی و صدف های خوش‌طعم باید به رستوران فرودگاه Schiphol آمستردام بروید. این رستوران که Bubbles نام دارد به غذاهای دریایی متنوع خود شهرت دارد. این رستوران آکواریوم بزرگی از ماهی های دریای شور را نیز در خود دارد که برای لذت بردن از فضا، خیلی خوب است. سعی کنید در این رستوران صندلی های کنار این آکواریوم را انتخاب کرده و یک بشقاب شاه‌ماهی یا نان و پیاز سفارش دهید.

۳٫ فرودگاه متروپولیتان دیترویت

این رستوران که DEMA نام دارد در هتل «وستین دیترویت» واقع شده که از طریق راهروی طولانی ترمینال، به فرودگاه متصل می شود. این رستوران واقعا ارزش طی کردن این مسیر را دارد. سرآشپز آن «جیسون تارازویک» معروف است که با استفاده از مواد غذایی فصلی و محلی، انواع غذاهای آسیایی را تهیه می کند. از جمله غذاهای مشهور این رستوران، سالمون با سس عسل و اسطوقدوس و پیتزای فصل مخصوص می باشند.

۴٫ فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک

این رستوران PIQILLO نام دارد و سرآشپز آن «آلکساندر رایج» می باشد. این آشپز انواع غذاهای گرم و سرد را برای مسافران تهیه کرده و همه مواد اولیه تازه و روزانه اش را از فروشگاه های محلی خریداری می کند. از جمله مشهورترین غذاهای این رستوران باید به کازوئلا، ظرف های سفالی مملو از سبزیجات سرخ و آب‌پز شده، سوسیس و صدف اسکالوپ اشاره کرد.

رستوران

۵٫ فرودگاه بین المللی سئول اینشئون

در این فرودگاه همه نوع تفریح و سرگرمی برای مسافران در نظر گرفته شده است تا زمان انتظارشان را به شکل مفیدی سپری کنند. از جمله این مکانات می توان به زمین گلف، کازینو، اسپا و … اشاره کرد. رستورانی به نام Incheon Bibimbap  نیز در این میان وجود دارد که بهترین غذاهای کره ای را سرو می کند. غذای مشهور این رستوران شامل برنج، خمیر چیلی، سبزیجات تازه، نوارهای باریک گوشت گوساله و تخم مرغ می باشد

۶٫ فرودگاه شارل دوگول پاریس

غذا جزئی از هنر فرانسوی ها به شمار می رود و اهالی این کشور زیبا برای خوراکی های خود ارزش زیادی قایل هستند. بنابراین فرودگاه های این کشور نیز از این قاعده مستثنا نیست. رستوران Brasserie Flo در فرودگاه شارل دوگول پاریس تاییدی بر این ادعا است. غذاهای این رستوران تنوع بالایی دارد و از شاتوبریان کلاسیک با سس برنز گرفته تا ماهی سوخاری و کرم بروله با سس وانیل را می توانید در آن پیدا کنید.

رستوران فرودگاه

۷٫ فرودگاه El Prat de Llobregat، بارسلونا، اسپانیا

در ورودی ترمینال این فرودگاه، رستورانی به نام Porta Gaig قرار گرفته است که در بارسلونا بسیار مشهور است. این رستوران بیشتر برای به غذاهای کاتالونیایی خود مشهور است و از انواع مواد اولیه محلی و تازه استفاده می کند. از جمله غذاهای عالی آن باید به مرغ سوخاری و ماهی کاد در سامفاینا که مخلوط بادنجان، کدوسبز، گوجه فرنگی و سیر است اشاره نمود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.