هتل رستوران سنتی نریمان اوز

منطقه تاریخی لارستان علیرغم استعدادهای بالقوه تاریخی، طبیعی، فرهنگی و… و با وجود تعداد بسیار زیاد گردشگران علاقه مند به سفر و اقامت در این منطقه همچنان به لحاظ محیط های اقامتی جذاب و باکیفیت کمبود دارد.
« هتل رستوران سنتی نریمان اوز » واقع در شهر «اوز» اما تا حد زیادی توانسته است جای خالی چنین اقامتگاه هایی را پر کند.هتل رستوران سنتی نریمان اوز با مدیریت «لیلا عزیزیان» دارای ۲۰ اتاق دوخوابه، یک خوابه و سوئیت بهداشتی و تمیز برای اقامت به همراه محیطی آرام و با معماری چشم نواز لارستانی به همراه سرو انواع غذاهای محلی، سنتی و… است.

خانه تاریخی بهروزیان با قدمت قاجاری در مرکز شهر می باشد که از سال ۱۳۹۴ شروع به مرمت کل این بنا نموده که فاز اول آن در شهریور ۱۳۹۷ افتتاح گردی .مجتمع فرهنگي اقامتي پذيرايي «نريمان» در شهر «اوز» شهرستان لارستان در استان فارس، واقع شده است.این هتل سنتي دارای ٢٠ باب اتاق دوخوابه، يك خوابه و سوئیت با ظرفیت ١٠٠ نفر می باشد که داراي سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مجزای عمومي و برای سوئیت ها نیز به صورت کاملا اختصاصی در هر اتاق واقع گردیده است.

غذاهای محلی و مجلس

این رستوران در میان مردم بومی و مسافران این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل در فضايي بکر و آرام قرار داشته که محیطی بی نظیر برای گردشگران و ميهمانان و عاشقان فرهنگ و آداب و رسوم فراهم نموده است.

همچنین واقع شدن هتل در يك خانه تاريخي و در میان كافه هاي سنتي، چايخانه، كافي شاپ، كافه كودك، كافه كتاب،كافه دانشجو و… زیبایی چشمگیری را به این محيط رويايي و بي نظير بخشیده است.

گردشگران داخلی و خارجی با اقامت در سوئیت های سنتي با تلفيقي از چيدمان بسیار زيبای اقامتگاه، هم زمان می توانند از سایر جاذبه های گردشگري مثل قنات هاي چندهزار انوه، بَدْلَند هاي لامْبِر، آتشكده آذرفرنبغ، چارطاقي محلچه، آبشار فصلي بيدشهر، چشمه آبگرم و درياچه هيرم با پرندگان مهاجر، موزه مردم شناسي، صنايع دستي و آداب و رسوم منحصر به فرد بازدید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنند.

از تورهای جانبی اقامتگاه نیز می توان به تور دوچرخه سواری، کوه نوردی، پاراگلایدر، سوارکاری، بازدید از قلعه ساساني خسرو پرويز و اجرای مراسم کنسرت زنده در پایان هفته به صورت دائم اشاره نمود.

نشانی هتل رستوران نریمان: فارس-لارستان- شهر اوز- خیابان طلایی- بالاتر از بانک کشاورزی- خانه تاریخی بهروزیان

شماره های تماس: ۵۲۵۱۳۲۰۶ و ۵۲۵۱۳۵۲۷

همراه: ۰۹۱۷۳۸۲۱۸۲۲
۰۹۱۷۷۱۱۵۹۰۲

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

هتل رستوران سنتی نریمان اوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.