چهل‌پنیر، صبحانه‌ای پرانرژی‌

روزها با صبحانه پرانرژی‌تر می‌شوند، چه برسد به یک صبحانه سلف‌سرویس.

رستوران دولچه ویتا در روف‌گاردن مرکز تجاری آرتمیس واقع شده. با منظره‌ای دلپذیر، طراحی داخلی مطبوع و نور بسیار مناسب. همه‌ی چیزهایی که برای یک صبحانه‌ شاداب به آن نیاز دارید.

چیزی که این صبحانه را خاص و ویژه می‌کند، همان‌طور که از اسمش پیداست، این است که محصول مشترکی با شرکت کاله است. بنابراین می‌توانید تصور کنید که روی میز سلف‌سرویس این رستوران انواع پنیرهای کاله و ترکیبات پنیری قرار گرفته است و شما می‌توانید مزه هر کدام از پنیرها که به نظرتان هوس‌انگیزتر می‌رسد را امتحان کنید. تنوع این پنیرها بر روی میز سلف‌سرویس آن‌قدر زیاد است که احتمالا به همه‌شان در یک نوبت نخواهید رسید و مجبورید از میان‌شان انتخاب کنید.

اما در کنار پنیرها، می‌توانید از تنوع میز هم استفاده کنید. میوه‌های مختلف و سالاد میوه، انواع دسر مثل ماست و گرانول و شیربرنج، ژامبون، انواع نوشیدنی‌ها، انواع آجیل، تخم مرغ آب‌پز، انواع کیک و انواع نان‌ها از گزینه‌های دیگر شما هستند. می‌توانید از این میز صبحانه انواع ترکیبات گرم را هم انتخاب کنید. ترکیب‌های مختلف با سوسیس و سیب‌زمینی، و حلیم و عدسی. هر کدام به تنهایی مي‌تواند صبح شما را بسازد، چه برسد با همدیگر.

می‌توانید از آشپزهای رستوران بخواهید برایتان املت‌های مختلف یا نیمرو درست کنند. سبدی پر از پنکیک تازه هم پیش روی‌تان قرار دارد که می‌توانید با انواع مربا یا خامه و شکلات صبحانه آن را میل کنید.

چند نوع غذا هم می‌تواند از انتخاب‌های شما باشند. پیتزا یا ساندویچ یا فینگرفودهای دیگری با ترکیب پنیر و کالباس. در مجموعه گزینه‌های زیادی دارید و صبحانه سلف‌سرویس یعنی همین.

اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرید و فراموش نکنید این است که حتما در روزهای تعطیل باید میز را از قبل رزرو کرده باشید تا معطل نشوید و بتوانید با خیال راحت و بدون اتلاف وقت سر میز خودتان بنشینید.

فضای رستوران دولچه ویتا مطبوع و زیباست. چوب، که بخش اصلی دکوراسیون داخلی این رستوران را تشکیل می‌دهد، فضا را گرم و جذاب می‌کند.

البته سرویس‌دهی این رستوران می‌تواند بهتر باشد. مثلا وقتی بشقاب کثیف روی میز قرار دارد، معمولا در این نوع از رستوران‌ها کارکنان سریع آن را جمع می‌کنند تا میز شلوغ نشود. اما در دولچه‌ویتا این موضوع انجام نمی‌شود یا با کمی تاخیر انجام می‌شود.

با صرف پنجاه هزار تومان می‌توانید از یکی از صبحانه‌های خوب تهران لذت ببرید. تجربه‌ی امتحان پنیرهای متفاوت هم تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد است. البته شاید این صبحانه می‌توانست از موضوع پنیر استفاده بیشتری کند، مثلا استفاده از ترکیب‌های مختلف پنیر در غذاهای بیشتری به صورت سرد یا گرم، اما همین میزان از امکان تجربه‌ی مزه‌های متفاوت پنیر هم هیجان‌انگیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.