کافه رستوران هدایت شیراز

اگر هنگام گردش در شیراز خسته شده‌اید و به دنبال جایی هستید که به جز خوردن غذا، بشود روی نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش هم حساب باز کرد، کافه رستوران هدایت شیراز جای خوبی است. کافه رستوران هدایت در قلب شهر شیراز قرار دارد و ویژگی منحصر به فردِ آن ترکیبِ دستورالعمل‌های غذاهای ایرانی و خارجی و در نتیجه طبخِ غذایی جدید و لذیذ است. در کافه رستوران هدایت، همانطور که از عنوانش پیداست، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و خوراکی‌های کافی شاپی متنوع سرو می‌شود.   بهترین زمان برای دیدن کافه رستوران هدایت شیراز
  کافه رستوران هدایت شیراز هر روز هفته، به غیر جمعه‌ها، از صبح تا شب باز است و شما در هر ساعتی می‌توانید به این کافه رستوران بروید و غذا، نوشیدنی یا خوراکی مودعلاقه‌تان را میل کنید. دانشجویان هم می‌توانند از ساعت 14 تا 18، از تخفیف 12 درصدی کافه رستوران هدایت شیراز استفاده کنند.   شنبه تا پنج‌شنبه: 8:30 تا 24
جمعه‌: 8:30 تا 12 و 17:00 تا 24  

کتلت کافه رستوران هدایت شیراز   راه‌های دسترسی به کافه رستوران هدایت شیراز
  آدرس: بیست متری سینما سعدی، هدایت غربی، نبش کوچه 4   کافه رستوران هدایت شیراز از بهترین کافه‌های خیابان هدایت است. اگر بخواهید از مرکز شهر شیراز به سمت کافه رستوران هدایت شیراز بروید و اتومبیل شخصی دارید، باید وارد اتوبان آزادگان و سپس وارد بلوار مدرس شوید. به انتهای بلوار مدرس که رسیدید، به سمت چپ بروید و وارد خیابان زند شوید. در این مسیر، پس از گذر از میدان شهدا، وارد بلوار کریم خان زند شوید. از میدان امام حسین که عبور کردید وارد خیابان پوسنچی شوید. پس از خبایان پوسنچی، وارد خیابان اسدآبادی شوید. به خیابان هدایت که رسیدید به سمت راست بپیچید و همین مسیر را ادامه دهید تا به کافه هدایت برسید. در ضمن، کافه رستوران هدایت پارکینگ اختصاصی هم دارد. 

پنینی و سالاد کافه رستوران هدایت شیراز   با این حال استفاده از تاکسی‌های اینترنتی هم گزینه‌ی دیگری برای رسیدن به کافه هدایت است.   اطلاعات منو و ساعات دسترسی به رستوران هدایت شیراز
  منوی رستوران هدایت شیراز بسیار رنگارنگ و جذاب است و در آن انواع غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل اسموتی، کیک، وافل، سالاد، پنه پستو مرغ، پنه آلفردو مرغ، پنه آلفردو فیله گوشت، انواع پیتزا، فتوچینی بیف، فتوچینی سبزیجات، انواع پیده، اسپاگیتی ریف اند بیف، اسپاگتی بلونیز، تی بن، لازانیا بلونیز، لازانیا مرغ و اسفناج، لازانیا بیف بشاملا، چیکن استراگانف، بیف استراگانف، بشقاب کتلت و پاستی چیاتی پیدا می‌شود. 

دانستنی‌های قبل از رفتن به کافه رستوران هدایت شیراز
  • کافه رستوران هدایت شیراز اینترنت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
  • کافه رستوران هدایت شیراز در دسته‌ی کافه‌هایی است که سیگار کشیدن در آن آزاد است.

کیک شکلاتی کافه رستوران هدایت شیراز

راهنمای بازدید از کافه رستوران هدایت شیراز

کافه رستوران هدایت شیراز به خاطر تنوع بالای منوی غذایی‌اش بین شهروندان شیرازی و همه‌ی مسافرینی که به شیراز می‌روند محبوب است. از آنجایی هم که فضای روباز و سرپوشیده دارد، بیشتر سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

ساندویچ
مرغ پستو کافه رستوران هدایت شیراز بسیار پرطرفدار است. 

پنه آلفردو مرغ، سالاد مرغ و ساندویچ مرغ پستو کافه رستوران هدایت بسیار پرطرفدار است. کافه هدایت شیراز محل بسیار مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و مراسم‌های خانوادگی است. همچنین قرارهای کاری‌تان را نیز می‌توانید در همین کافه ترتیب دهید. در آخر باید از برخورد پرسنل کافه رستوران هدایت شیراز هم بگوییم که در بیشتر شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها تعریف کرده‌اند. 

در کافه رستوران هدایت شیراز سالادهای متنوعی سرو می‌شود.

 تی بن مزه‌دار کافه رستوران هدایت شیراز اگر دوست دارید در این کافه رستوران، میان وعده میل کنید، می‌توانید ساندویچ مرغ پستو، پنینی رست بیف یا پنینی مرغ سفارش دهید. در این کافه رستوران، سالادهای متنوعی سرو می‌شود: از جمله سالاد مرغ، سالاد گشنیز و بلوچیز، سالاد یونانی، سالاد سبز، سالاد روستایی و سالاد استیک. در ضمن، قیمت منو کافه هدایت شیراز بسیار مقرون به صرفه است.   

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.