بهترین رستوران های تهران برای رستوران‌گردهای حرفه‌ای

احتمالاً متوجه شده‌اید که چند وقتی است شکم گردی و یا به‌اصطلاح دیگر گردشگری غذایی جای خود را در صنعت گردشگری و توریسم باز کرده و به یکی از زیرمجموعه‌های مهم این صنعت تبدیل‌شده است. این به معنی آن است که دیگر غذا تنها برای سیر شدن نیست و نوعی تفریح و گردشگری محسوب می‌شود.
از آنجایی‌که معیارها در انتخاب رستوران بسیار است؛ اسنپ فود قصد دارد در این مقاله به شما کمک کند تا بهترین رستوران تهران را از نظر امکانات، فضای داخلی، کیفیت غذا، تنوع منوی غذایی، قیمت، امکان برگزاری مراسم خاص و حتی نظرات مردم، انتخاب کنید.

  1. بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده
  2. بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز
  3. بهترین رستوران‌های تهران برای تولد
  4. بهترین رستوران‌های تهران برای سالگرد ازدواج
  5. بهترین رستوران‌های تهران برای صبحانه
  6. بهترین رستوران‌های تهران برای ناهار
  7. بهترین رستوران‌های تهران برای شام
  8. بهترین رستوران‌های تهران با قیمت مناسب
  9. بهترین رستوران‌های تهران از نظر مردم

در هر بخش بهترین‌‌ گزینه‌ها از مناطق مختلف تهران انتخاب و معرفی شده‌اند. با توجه به تعداد بالای رستوران‌ها، برای صرفه جویی در وقت شما سعی کرده‌ایم هر مورد از دسته‌بندی‌های مختلف بهترین رستوران‌های تهران را به شکلی خلاصه اما کاربردی به شما معرفی کنیم.


فهرست مطالب

1.بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده در رستوران های تهران


رستوران‌ها با امکان پخش موسیقی زنده یکی از مواردی هستند که حسابی نظر مخاطبان را در صنعت گردشگری غذایی به خود جلب کرده‌اند. گوش کردن به موسیقی آن‌هم موسیقی زنده در هنگام غذا خوردن یکی از لذت‌هایی است که برای یک‌بار هم که شده باید آن را تجربه کرد. البته قول نمی‌دهیم که بعد از یک‌بار تجربه بتوانید هوس تکرار مجدد لذتش را از سرتان بیرون کنید! تعداد رستوران در تهران که امکان گوش دادن به موسیقی زنده هنگام غذا خوردن را به شما بدهند کم نیست؛ اما بهترین رستوران‌های تهران با امکان پخش موسیقی زنده کدم‌اند؟

رستوران نایب با موسیقی زنده

رستوران‌های زنجیره‌ای نایب با بیش از پنج شعبه‌ی فعال در تهران، جز اولین و باکیفیت‌ترین رستوران‌ها در پایتخت‌اند؛ که اسمشان در لیست بهترین کبابی‌های تهران‌هم قرار دارد.
رستوران نایب ساعی با منوی ایرانی و دریایی و موسیقی زنده و رستوران نایب سعادت‌آباد به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شمالی تهران با منوی ایرانی و فرنگی، سالاد بار و موسیقی زنده از شعب مطرح رستوران‌های زنجیره‌ای نایب در تهران هستند.

رستوران سنتی آب‌وآتش میرداماد با موسیقی زنده

رستوران سنتی آب‌وآتش با منو ایرانی، فرنگی و دریایی همراه با اجرای موسیقی زنده در محیطی با دکوراسیون سنتی یکی از بهترین رستوران‌های میرداماد تهران است. اگر قصد دارید رستوران سنتی آب‌وآتش را برای شکم گردی انتخاب کنید خوب است بدانید که هرروز هفته از ساعت یازده ظهر تا یازده شب آماده‌ی پذیرایی از مشتریان است.

رستوران سنتی عالی‌قاپو با موسیقی زنده

یکی از بهترین رستوران‌های اطراف ونک که باید امتحان کنید رستوران سنتی عالی‌قاپو است. این رستوران در ابتدای خیابان گاندی واقع‌شده و از رستوران‌های خوب تهران در منطقه‌ی شمال غربی است؛ که با طراحی خاص سنتی‌اش حال و هوای تهران قدیم را برایتان یادآور می‌شود. از طرفی موسیقی زنده و همخوانی حاضرین با موسیقی‌های به‌اصطلاح کوچه‌بازاری جذابیت و گیرایی فضا را دوچندان می‌کند.
مانند اکثر رستوران‌ها با موسیقی زنده، رستوران عالی‌قاپو هم مبلغی به عنوان ورودی رستوران به قیمت غذاها در منو اضافه‌کرده است؛ پس از قیمت بالای غذاها در منو شوکه نشوید. سالاد بار این رستوران شامل انواع و اقسام پیش‌غذا و سالاد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید؛ و منوی غذایی رستوران عالی‌قاپو شامل انواع غذاهای ایرانی است.

رستوران لوشاتو با موسیقی زنده

درست روبروی کاخ سعدآباد چشمتان به رستورانی با معماری اروپایی می‌افتد که جز بهترین رستوران‌های شمال شهر تهران است. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه‌مندید بهترین انتخاب برای گذران یک‌شب خاطره‌انگیز رستوران لوشاتو است. یکی از مزیت‌های این رستوران شنیدن نوای دل‌نشین پیانو است که به دست یکی از ماهرترین پیانیست‌های ایرانی نواخته می‌شود.

رستوران بین‌المللی سیمرغ با موسیقی زنده

رستوران بین‌المللی سیمرغ در خیابان میرزای شیرازی یکی دیگر از رستوران‌های خوب تهران است که با فضایی شیک و مجلل، موسیقی زنده، اینترنت رایگان، منوی ایرانی و منوی کافی‌شاپ آماده پذیرایی از شما و همراهانتان است. در این رستوران قلیان و سرویس چای سنتی هم سرو می‌شود.

رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی با موسیقی زنده

رستوران سنتی ترمه یکی از بهترین رستوران‌های جنوبی در تهران است. این رستوران که در میدان امام خمینی، خیابان فردوسی جنوبی واقع‌شده است با دکوراسیون و موسیقی سنتی زنده، یاد تهران قدیم را برایتان زنده خواهد کرد.

رستوران دف با موسیقی زنده

مجموعه گردشگری دف با سفره‌خانه سنتی بی‌نظیرش سالیان سال است که به عنوان اولین و تنهاترین مجموعه سنتی با معماری اصیل و چشم‌نواز ایرانی به همراه موسیقی زنده و غذای باکیفیت و مرغوب مشغول پذیرایی از خانواده‌های ایرانی و حتی گردشگران بوده است. رستوران دف بی‌شک می‌تواند به عنوان بهترین رستوران تهران در میان رستوران‌های سنتی با منو ایرانی مطرح شود. این مجموعه بی‌نظیر در ابتدای خیابان امیر اتابک نرسیده به سهرورد واقع‌شده است.

از دیگر رستوران‌های خوب تهران با موسیقی زنده می‌توان به:

  • رستوران عمارت سنتی ایرانی در منطقه‌ی دروازه دولت
  • رستوران سنتی کندیمیز در محدوده‌ی بزرگراه محمدعلی جناح
  • کافه‌رستوران رستاک در منطقه هفت‌تیر
  • سفره‌خانه‌ی هزارویک‌شب در فلکه دوم صادقیه
  • رستوران خوان کرم در شهرک گلستان
  • رستوران موژان در جاده مخصوص
  • رستوران سنتی مفید در منطقه‌ی ستارخان
  • رستوران پرشین پلازا در سهروردی شمالی
  • و سرای سنتی کتیبه در خیابان ولیعصر

اشاره کرد.

2. بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز

داشتن فضای باز برای رستوران یک امتیاز به حساب می‌آید. هرچقدر هم که فضای داخلی رستوران شیک و مجلل باشد داشتن یک تراس و یا حیاط می‌تواند محبوبیتش را در بین مردم دوچندان کند. آیا بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز را می‌شناسید؟

رستوران باغ گیلاس با فضای باز

این رستوران در منطقه‌ی ولنجک با تلفیقی از دو طراحی سنتی و مدرن یکی از رستوران‌های خوب تهران است. رستوران باغ گیلاس از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برای صرف ناهار و از ساعت ۱۹ تا دوازده بامداد برای صرف شام با منوی ایرانی و فرنگی آماده‌ی پذیرایی از شماست.

رستوران لبنانی کوبابا با فضای باز

اگر علاقه‌مندید به دنیای غذاهای عربی و ترکی سفر کنید و تجربه‌ای متفاوت از شکم گردی داشته باشید؛ رستوران کوبابا بهترین رستوران لبنانی در تهران برای یک گردشگری غذایی متفاوت است. این رستوران در منطقه جردن با سرو انواع غذاهای لبنانی، ترکیه‌ای، فرنگی و ایرانی، اجرای موسیقی زنده و فضای باز یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شمالی تهران است؛ که البته جالب است بدانید رستوران کوبابا شهرتش را مدیون غذاهای لبنانی‌اش است. یادتان باشد که برای استفاده از فضای باز رستوران کوبابا باید از قبل رزرو کنید.

رستوران ایوان برج میلاد با فضای باز

رستوران ایوان برج میلاد با منوی کاملاً ایرانی و صبحانه‌ی ایرانی و فرنگی و اجزای موسیقی زنده یکی از رستوران‌های خوب تهران با فضای باز است؛ که قبل‌تر با نام رستوران سنتی برج میلاد پذیرای مشتریان این مجموعه بود. چشم‌انداز بی‌نظیر این رستوران یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است.

رستوران ایتالیایی بان کو با فضای باز

شاید بپرسید در میان این‌همه رستوران بهترین رستوران ایتالیایی تهران کجاست؟
پاسخ به این سؤال بسیار سلیقه ایست چراکه معیار انتخاب بهترین از نظر هر فردی متفاوت است اما اگر دنبال یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران باشید رستوران ایتالیایی بان کو در منطقه‌ی تهران‌پارس یکی از آن‌هاست. این رستوران با منو ایتالیایی و فرنگی و فضای باز یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران است.

رستوران قصر موج میرداماد با فضای باز

رستوران قصر موج یک باغ رستوران خاص و ویژه در خیابان شمس تبریزی جنوبی است که با پخش موسیقی زنده و منوی ایرانی و فرنگی در سالن و فضای باز پذیرای مشتریان است. همچنین این رستوران علاوه بر سرو انواع غذا، امکان سفارش از منوی کافی‌شاپ و استفاده از سرویس چای و قلیان در فضای باز را برای مشتریانش فراهم آورده است.

رستوران ساحلی مدیترانه در فشم با فضای باز

این رستوران با فضای باز در کیلومتر ۳ جاده فشم قرار دارد و یکی از بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز است؛ که چشم‌انداز فوق‌العاده‌اش به سمت کوه و جنگل به محبوبیتش اضافه کرده است. یکی از امکانات منحصربه‌فرد این رستوران در مقابل دیگر رستوران‌ها با فضای باز، قابلیت گرمایش از کف تخت‌هاست که باعث می‌شود این رستوران حتی در فصول سرد سال هم یک گزینه در بین انتخاب‌های شما باشد. اگر جز افرادی هستید که چگونگی پخت غذا و تمیزی آشپزخانه و پرسنل برایتان اهمیت دارد بهتر است بدانید آشپزخانه‌ی رستوران مدیترانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که امکان بازدید از تمام مراحل طبخ غذا را برایتان فراهم می‌کند.

از دیگر رستوران‌های خوب تهران با فضای باز می‌توان به:

  • رستوران کاج در سرخه‌حصار
  • رستوران هستی و رستوران شاهنامه فردوسی در خیابان سیمون بولیوار
  • رستوران چای باغ در منطقه‌ی ونک
  • رستوران گل یخ در فرحزاد
  • رستوران شاندیز رویال در پارک‌وی
  • سفره‌خانه‌ی شب‌نشین در شهران
  • رستوران شیان در سرخه‌حصار
  • باغ رستوران ایل بختیاری در خیابان سعدی شمالی
  • رستوران هوبره باغ پرندگان در رسالت خیابان کوهستان
  • سفره‌خانه‌ی آلاک در خیابان کریم‌خان
  • رستوران گل یخ در محدوده‌ی شعر زیبا
  • سفره‌خانه‌ی امپراتور در خیابان کوهسار

و رستوران بادبادک در خیابان مطهری اشاره کرد.

3. بهترین رستوران‌های تهران برای برگزاری مراسم

حتماً برای همه ما پیش آمده که بخواهیم مراسم تولد، سالگرد ازدواج و یا دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود را در فضایی بیرون از خانه برگزار کنیم. کافه و رستوران همیشه جز اولین گزینه‌هایی است که برای برگزاری جشن در نظر گرفته می‌شود.

بهترین رستوران‌های تهران برای تولد

مراسم تولد در رستوران گردان برج میلاد تهران

رستوران بهشت فشم برای تولد

رستوران بهشت فشم در منطقه‌ی شمال شرق تهران یک باغ رستوران مدرن طبقاتی با امکانات کامل همچون پارکینگ، سالن بازی برای بچه‌ها، اینترنت رایگان و منوی غذای ایرانی و فرنگی یکی از بهترین باغ رستوران‌های تهران برای برگزاری جشن‌های خانوادگی است. آلاچیق‌های این مجموعه از دو تا چهل نفر ظرفیت دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا جشن‌هایی همچون جشن تولد، سالگرد ازدواج و حتی دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود را با آسودگی خاطر در فضای باز این رستوران برگزار کنید. یکی دیگر از نکات برجسته و مثبت این رستوران طراحی آشپزخانه‌ی شیشه‌ای است که امکان بازدید از مراحل پخت غذا را به شما می‌دهد. تمام این نکات در کنار کیفیت بالای غذا و سرویس‌دهی عالی دست‌به‌دست هم دادند تا رستوران بهشت فشم در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گیرد و حتی به عنوان بهترین رستوران تهران در منطقه‌ی فشم مطرح شود.

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس برای تولد

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس واقع در سعادت‌آباد یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران است. ازآنجایی‌که هتل اسپیناس از لوکس‌ترین هتل‌های تهران است توقع می‌رود رستوران لاتون به عنوان زیرمجموعه‌ی این هتل، در فضایی لوکس و مدرن، غذایی باکیفیت را ارائه دهد. رستوران لاتون مجهز به اتاق‌های vip با ظریفت صد نفر است که امکان برگزاری جشن تولد و دیگر جشن‌های دوستانه و خانوادگی را به شما می‌دهد.

رستوران بین‌المللی اسفندیار برای تولد

رستوران بین‌المللی اسفندیار در منطقه‌ی جردن با اجرای موسیقی زنده و سه سالن مجزا در سه سبک کلاسیک، سنتی و دیپلمات از بهترین رستوران‌های تهران است که به خاطر طراحی هوشمندانه و منحصربه‌فردش امکان برگزاری هر مراسمی ازجمله جشن تولد، دورهمی‌های خانوادگی، دوستانه و حتی امکان برگزاری گردهمایی‌های کاری را به شما می‌دهد.

رستوران سنتی شهربانو برای تولد

سفره‌خانه‌ی سنتی شهربانو یکی از رستوران‌های خوب تهران در منطقه‌ی شهرک غرب با فضایی راحت و دنج، منو کاملاً ایرانی و اجرای موسیقی زنده در روزهای تعطیل و اعیاد امکان برگزاری جشن تولد و دیگر دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی را به شما می‌دهد.
از دیگر رستوران‌هایی که امکان برگزاری جشن تولد را به شما می‌دهند می‌توان به:

  • رستوران باغ صبا یکی از بهترین رستوران‌های خیابان شریعتی
  • رستوران البرز در خیابان سهروردی
  • و رستوران باغ گیلاس در ولنجک

اشاره کرد.

البته یادتان باشد که قبل از برنامه‌ریزی برای برگزاری هر مراسمی چند روز قبل از تاریخ مراسم برای رزرو با رستوران موردنظر هماهنگ کنید.

4. بهترین رستوران‌های تهران برای سالگرد ازدواج

رستوران شاندیز جردن برای سالگرد ازدواج

کمی قبل در لیست بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز به رستوران شاندیز جردن اشاره کردیم اما لازم به ذکر است که این رستوران با دارا بودن سالن vip (سالن الیزه) امکان برگزاری جشن‌هایی همچون جشن سالگرد ازدواج را به همراه تشریفات خاص ورود و سرو غذا به شما می‌دهد. جالب است بدانید که سالن الیزه رستوران شاندیز با فضایی رؤیایی و بهارخواب زیبا یکی از خاص‌ترین سالن‌های vip در کشور است.

رستوران کنزو برای سالگرد ازدواج

اگر دنبال یک رستوران خاص و جدید هستید و می‌خواهید تجربه‌ی جدیدی داشته باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران کنزو در ونک بزنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های تهران در سرو غذاهای ژاپنی است. در منو رستوران کنزو هیچ غذایی جز غذاهای ژاپنی پیدا نمی‌کنید پس خودتان را برای یک سفر به شرق آسیا آماده کنید. از طرفی فضای رستوران کنزو به شکلی طراحی‌شده که امکان برگزاری جشن‌های خاص مانند سالگرد ازدواج و تولد را به شما می‌دهد اما یادتان باشد که حتماً از روز قبل برای رزرو و هماهنگی با رستوران کنزو تماس بگیرید.

رستوران ارکیده برای سالگرد ازدواج

رستوران ارکیده در خیابان کارگر شمالی یکی از رستوران‌های خوب تهران با سالن vip برای برگزاری جشن‌هایی چون سالگرد ازدواج، جشن نامزدی و مراسم عقد است. منوی غذا رستوران کاملاً ایرانی است و هرروز هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۳ آماده پذیرایی از شما و مهمانانتان است.

رستوران بیستانگو برای سالگرد ازدواج

رستوران بیستانگو یکی از بهترین رستوران‌های تهران با منو فرنگی در خیابان ولیعصر است. این رستوران که در طبقه زیرین هتل رامتین واقع‌شده با فضایی آرام و رمانتیک و دکوراسیونی به سبک مدیترانه‌ای مناسب برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج شما است.

5. بهترین رستوران‌های تهران برای صبحانه


رستوران لئون برای صبحانه

رستوران لئون با منو فرانسوی و ایتالیایی در محدوده‌ی پارک‌وی یکی دیگر از رستوران‌های خوب تهران برای صرف وعده‌ی صبحانه است. اینترنت رایگان و پارکینگ از امکانات ویژه رستوران لئون برای مشتریانش است.

رستوران کارزین برای صبحانه

رستوران کارزین واقع در کاخ‌موزه نیاوران با منوی کامل و متنوع صبحانه و فضای باز یکی از بهترین رستوران‌های تهران در منطقه شمال شهر است که می‌توان برای صرف وعده صبحانه روی آن حساب باز کرد.

کافه‌رستوران ملل برای صبحانه

چه از این بهتر که بعد از یک پیاده‌روی جانانه در پل طبیعت خودتان را به‌صرف یک صبحانه‌ی انگلیسی در کافه‌رستوران ملل دعوت کنید. این کافه‌رستوران با غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین رستوران‌های هم‌رده خود است. از طرفی چشم‌انداز و فضای بی‌نظیر این رستوران محبوبیتش را دوچندان کرده و آن را به پاتوقی برای صرف صبحانه آن‌هم در روزهای تعطیل تبدیل کرده است.
از دیگر رستوران‌هایی که می‌توانید برای صرف صبحانه رویشان حساب بازکنید می‌توان به:

  • سام سنتز در خیابان فرشته
  • رستوران پیپل در سعادت‌آباد
  • رستوران دلیون میرداماد
  • بوفه صبحانه رستوران هتل آرامیس بالاتر از خیابان ولیعصر
  • رستوران فلورانس در خیابان گیشا
  • کافه گفت‌وگو خیابان پیروزی
  • کافه‌رستوران پاپاراتزی در پونک
  • کافه‌رستوران صدف در تهران‌پارس
  • باغ رستوران ایل بختیاری خیابان سعدی شمالی

اشاره کرد.

6. بهترین رستوران‌های تهران برای ناهار


رستوران لوکس برازنده برای ناهار

رستوران لوکس برازنده واقع در خیابان ولیعصر یکی از بهترین رستوران‌های تهران برای صرف وعده ناهار است. منو ناهار این رستوران را غذاهای اصیل ایرانی با بهترین کیفیت تشکیل داده‌اند. موسیقی زنده، فضای vip برای برگزاری جشن و پارکینگ طبقاتی اختصاصی از امکانات ویژه‌ی رستوران لوکس برازنده به شمار می‌رود.

رستوران مسلم برای ناهار

حتماً تاکنون نام رستوران مسلم را شنیده‌اید. رستوران مسلم واقع در خیابان پانزده خرداد بی‌شک بهترین رستوران تهران و البته شلوغ‌ترین رستوران در منطقه جنوب شهر است. رستوران مسلم هرروز از ساعت ۱۱ تا ۱۸ برای وعده‌های صبحانه و ناهار آماده پذیرایی از شماست.

کافه‌رستوران ایلدا برای ناهار

کافه‌رستوران ایلدا در محدوده‌ی ولیعصر یکی دیگر از رستوران‌های خوب تهران با منو کاملاً ایرانی برای صرف وعده ناهار است. فضای این رستوران دنج و آرام با دکوراسیونی مدرن مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شماست.

دیزی سرای ایرانشهر

دیزی سرای ایرانشهر واقع در خیابان کلانتری یکی از بهترین دیزی سراهای تهران است که فقط برای وعده ناهار آن‌هم فقط با دیزی سنگی پذیرای شماست. ازآنجایی‌که تخصص این رستوران فقط پخت دیزی سنگی است نمی‌توان در کیفیت غذایش شک کرد. پس اگر عاشق دیزی هستید حتماً برای یک‌بار هم که شده دیزی‌های این دیزی سرا را امتحان کنید.

بهترین رستوران‌های تهران برای شام


رستوران ایتالیایی سنسو برای شام

رستوران سنسو یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تهران در میان رستوران‌های ایتالیایی است. این رستوران که در محدوده‌ی بلوار فردوس شرق واقع شده با منو کاملاً ایتالیایی در دو وعده ناهار و شام از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ بامداد پذیرای شماست.

رستوران گردان برج میلاد برای شام

رستوران گردان برج میلاد این امکان را به شما می‌دهد در حالی شام و یا ناهارتان را میل کنید که تهران زیر پاهایتان باشد و شهر را با چرخشی ۳۶۰ درجه‌ای از هر سو نظاره کنید. چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی این رستوران در شب، اجرای موسیقی زنده و منوی کامل ایرانی و فرنگی از نقاط قوتی است که آن را به یکی از بهترین رستوران‌های تهران برای صرف وعده شام تبدیل کرده است.

رستوران شاندیز جردن برای شام

اگر دنبال یک رستوران برای شام در منطقه شمال شهر می‌گردید رستوران شاندیز گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های جردن است که در بلوار صبا خیابان جردن واقع‌شده است. منوی غذایی رستوران شاندیز جردن شامل تمام غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب و انواع خورش است که با بهترین کیفیت طبخ می‌شوند.

خیابان سی تیر برای شام

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید برای صرف شام در نظر بگیرید خیابان سی تیر تهران است. هرچند که فست فودهای این خیابان در روز برای وعده ناهار هم آماده پذیرایی از مشتریان هستند؛ اما حال و هوای ناب خیابان سی تیر در شب شما را مجاب می‌کند که حتماً برای یک‌بار هم که شده برای خوردن شام انتخابش کنید. فست فودهای خیابان سی تیر شاید فضای خوبی برای ارائه خدمات نداشته باشند اما از نظر کیفیت و طعم غذا شما را راضی خواهند کرد.

7. بهترین رستوران‌های تهران با قیمت مناسب


رستوران قجری

اگر شیفته‌ی رستوران‌های سنتی و غذای اصیل ایرانی هستید پیشنهاد می‌کنم رستوران قجری را امتحان کنید. رستوران قجری با طراحی سنتی یکی از رستوران‌های خوب تهران در خیابان کریم‌خان زند است. قیمت غذاها کاملاً معقول و حجم غذا برای دو نفر کافی ست.

رستوران بلامونیکا با قیمت مناسب

شاید در لحظه ورود به رستوران بلامونیکا جا بخورید و به خاطر دکوراسیون خاصش حس کنید وارد رستوران گرانی شده‌اید اما این‌طور نیست. رستوران بلامونیکا یک رستوران ایتالیایی محبوب در خیابان وزرای تهران است که با قدمت کمش توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های تهران در بین رستوران‌های ایتالیایی تبدیل شود. قیمت غذاهای بلامونیکا به نسبت حجم غذا کاملاً مقرون‌به‌صرفه است پس با خیال راحت سفارش دهید.
از دیگر رستوران‌ها با قیمت مناسب می‌توان به:

  • رستوران رفتاری یکی از بهترین رستوران‌های میدان انقلاب
  • کبابی رضا لقمه در  خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان
  • رستوران تیلیت در سعدی شمالی
  • رستوران ممتاز در خیابان جمهوری
  • رستوران کاپری در خیابان جم
  • رستوران مسلم در پانزده خرداد

اشاره کرد.

8. بهترین رستوران‌های تهران از نظر مردم

رستوران ارکیده شمیران سنتر

رستوران ارکیده شمیران سنتر واقع در بزرگراه ارتش با امکاناتی نظیر خانه بازی کوکان، سالن‌های پذیرایی vip، آلاچیق و فضای باز، پارکینگ و اینترنت رایگان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران از نظر مردم شناخته‌شده است.

تله پیتزا شعبه‌ی مرزداران

تله پیتزا یک فست فود زنجیره‌ای با چند شعبه فعال در سطح تهران است؛ که شعبه مرزدارانش به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین فست فودهای مرزداران از نظر مردم شناخته‌شده و منو آن شامل پیش‌غذا، دسر و انواع پیتزا است.

رستوران مرشد نیاوران

سفره‌خانه و رستوران مرشد در محدوده‌ی نیاوران با فضای باز و منوی کاملاً ایرانی یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران در منطقه‌ی شمال شهر از نظر مردم است؛ که هرروز از ساعت ۱۲ تا ۲۳ در دو سانس برای ناهار و شام اما ده پذیرایی از شماست.

رستوران کبابی حاج علی گلپایگانی

کبابی حاج علی گلپایگانی در محدوده‌ی ونک یکی از رستوران‌های خوب یوسف‌آباد است؛ که به خاطر شهرت و کیفیت کباب‌هایش به یکی از بهترین رستوران‌های تهران از نظر مردم تبدیل‌شده است.

از دیگر رستوران‌های خوب تهران از نظر مردم می‌توان به:

  • رستوران شاندیز جردن در خیابان جردن
  • قهوه‌خانه سنتی آذری در میدان راه‌آهن
  • رستوران اصیل در خیابان قیطریه
  • رستوران مسلم در خیابان پانزده خرداد
  • و رستوران کاخ چهل‌ستون در خیابان موحد دانش

اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.