خدمات آنلاین مهاجرتی در کارت سبز

تجربه مهاجرت در عین حساس بودن بسیار ارزشمند است. در مسیر مهاجرت ویزا های بسیاری وجود دارند که نحوه دریافت آن ها با توجه به شرایط هر شخص متفاوت است. دریافت راهنمایی از یک متخصص آگاه به آخرین قوانین مهاجرت یکی از اقدامات مهم در امور مهاجرت است.

مجموعه کارت سبز در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی فعالیت دارد و تاکنون پرونده های موفقی در زمینه های مختلف مهاجرتی اعم از ویزاهای گرین کارت، سرمایه گذاری ،کار و تحصیلی داشته است. کارشناسان مجرب کارت سبز با بررسی مدارک، خدمات و راهنمایی های لازم را به متقاضیان مهاجرت ارائه می دهند و آنها را تا ﺁخرین امور مهاجرت به روشی اصولی و دقیق همراهی می ‌کند. فرقی نمی کند که ساکن کدام شهر یا کشور باشید، شما می توانید تمامی خدمات کارت سبز را بصورت آنلاین دریافت نمایید. البته امکان ارائه خدمات به صورت حضوری نیز برای متقاضیان مهاجرت در مجموعه کارت سبز فراهم امده است.

انجام کارهای مهاجرتی نیازمند تخصص و دانش کافی است که شاید افراد نتوانند به تنهایی امور مربوط به آن را انجام دهند. برای مثال، اگر به دنبال یک موقعیت شغلی مناسب در معتبرترین شرکت های بین المللی هستید مسلما به یک رزومه انگلیسی مطابق با استانداردهای جهانی نیاز دارید. همچنین برای ثبت مقالات در ژورنال های معتبر به دانش تخصصی مکاتبه به زبان انگلیسی نیاز دارید. مجموعه کارت سبز می تواند در تمام این زمینه ها راهنما، کمک کننده و همراه شما باشد. در ادامه برخی از خدماتی که مجموعه کارت سبز به متقاضیان مهاجرت ارائه می دهد را مشاهده می کنید.

پروژه های دورکاری بین المللی: کارفرمایان سراسر جهان می توانند ارتباط خود را با متخصصان و نخبگان در سطح بین المللی برقرار کنند. پروژه های دورکاری خارجی یکی از مشاغل پردرآمد در جهان است. شما با پذیرش یک پروژه می توانید بدون حضور و سختی های رفت و آمد، به صورت فریلنس از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید. کارت سبز به عنوان یک پلتفرم جامع ارتباط فریلنسر ها را با کارفرمایان خارجی ممکن می سازد.

مکاتبات رسمی لاتین: انجام امور مهاجرتی به دقت و تخصص بسیاری نیاز دارد. برای هرگونه ارتباط با کشور مقصد خود می بایست به زبان رسمی همان کشور با آن ها مکاتبه کنید. برای ارسال ایمیل به خارج از کشور به دانش زبانی کافی احتیاج دارید، چرا که ممکن است با هر گونه اشتباهی در متن نامه فرصت خود را برای مکاتبه از دست بدهید. در این قسمت، شما می توانید متن فارسی مورد نظر خود را به کارشناسان مجموعه کارت سبز ارسال کنید و پس از بررسی و تایید متن خود را به زبان انگلیسی دریافت کنید.

رزومه انگلیسی: مهمترین گام برای اخذ پذیرش در یک موقعیت شغلی بین المللی، ساخت رزومه است. نگارش یک رزومه خوب کار آسانی نیست و به زمان نیاز دارد. نوشتن رزومه با پیچیدگی هایی همراه است و در صورتی که با راه و چاه آن آشنا شوید می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید. مسلما برای درخواست یک موقعیت شغلی در خارج از کشور به یک رزومه انگلیسی نیاز دارید که شامل خلاصه‌ای از سوابق شغلی، تجربه های حرفه‌ای، مدارک تحصیلی و استعدادهای شما باشد. کارشناسان در کارت سبز با استفاده از جدیدترین فرمت های روز دنیا رزومه های شغلی شما را به زبان انگلیسی تهیه می نمایند.

مهاجرت به آمریکا: مهاجرت به آمریکا از روش های مختلفی مانند خانوادگی، تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری، لاتاری و … انجام می شود. افراد علاقمند و متقاضی مهاجرت به امریکا و برندگان لاتاری، چه اقدامات اولیه را انجام داده باشند و چه هنوز کارشان را شروع نکرده باشند، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

افراد با توجه به شرایط و وضعیت زندگی خود، و البته راهنمایی های لازم می توانند مناسب ترین روش مهاجرت به آمریکا را انتخاب کنند. کارت سبز پکیج های مختلفی را به متقاضیان مهاجرت به آمریکا ارائه می دهد. برای استفاده از این مشاوره در ابتدا باید فرم ارزیابی خود را تکمیل نمایید. کارشناسان کارت سبز پس از بررسی فرم شما بهترین روش مهاجرت به آمریکا را به شما معرفی می کنند و در تمامی امور مهاجرتی شما را همراهی خواهند کرد. متقاضیان با استفاده از این مشاوره،  از مراحل و پروسه امور مهاجرتی خود چه به صورت لاتاری و چه سایر ویزاها مطلع می شوند، با آگاهی برای تمام مراحل برنامه ریزی می کنند و از تجارب افراد متخصص و آگاه در این زمینه استفاده می نمایند. اما چگونه تشخیص دهیم کدام روش مهاجرتی به نفع ما خواهد بود؟

روش های دریافت گرین کارت برای مهاجرت به آمریکا

ایالات متحده آمریکا جزو مهاجرپذیرترین کشورهای جهان اول بوده است و راه های مختلفی را برای اقامت دائم این کشور فراهم کرده است. با توجه به اینکه بیش از ۵۰ روش مهاجرتی مختلف وجود دارد، انتخاب مناسب ترین روش به بررسی فاکتورهایی نیاز دارد که شرایط زندگی افراد را می سنجند. ویزاهای آمریکا با عنوان و اهداف متفاوتی صادر می‌شود. بطور کلی، ویزاهای آمریکا به دو دسته مهاجرتی و غیر مهاجرتی تقسیم می شوند. گرین کارت مهاجرتی آمریکا برای افرادی صادر می‌شود که جهت سرمایه گذاری یا زندگی با خانواده در ایالات متحده اقدام می کنند. گرین کارت غیرمهاجرتی آمریکا تنها با اهداف گردشگری، توریستی، اشتغال و تحصیل صادر می‌شود.

ویزای تحصیلی آمریکا

مانند تمام کشورهای خارجی برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا باید ابتدا پذیرش تحصیلی را از دانشگاه مدنظر خود دریافت کنید. ویزاهای تخصیلی آمریکا برای متقاضیانی صادر می‌شود که می خواهند در یکی از دوره های آموزشی، مدارس یا دانشگاه‌های آمریکا تحصیل کنند. ویزا های تحصیلی آمریکا شامل موارد زیر می شوند:

·         ویزای M1

·         ویزای F1

·         ویزای F2

ویزای کاری آمریکا

با دریافت پذیرش شغلی و اخذ ویزای کاری می‌توانید وارد خاک آمریکا شوید. متقاضیان به روش‌های مختلفی می توانند گرین کارت این کشور را دریافت کنند. انواع ویزاهای کاری آمریکا که برای نیروهای نیروی ماهر و متخصص صادر می شود به شکل زیر است:

·         ویزای EB1 یا یا اولویت اول

·         ویزای EB2 یا اولویت دوم

·         ویزای EB3 یا اولویت سوم

·         ویزای EB4 یا اولویت چهارم

·         ویزای EB5 یا اولویت پنجم

ویزای سرمایه گذاری آمریکا

با سرمایه گذاری در آمریکا پس از ۵ سال اقامت دائم این کشور را دریافت می کنید. یکی از مشکلاتی که در این روش وجود دارد، محدود بودن تعداد پذیرش است. برای سرمایه گذاری در منطقه ای خاص در کشور آمریکا می ‌توانید از روش های زیر اقدام کنید:

·         ویزای مرکز منطقه‌ای یا EB5

·         ویزای سرمایه گذاری یا E2

ویزای درمانی آمریکا

برای سفر درمانی به ایالات متحده باید ویزای B2 دریافت کنید و در صورت سفر برای معاینه پزشکی باید ویزای توریستی دریافت نمایید. جهت دریافت ویزای درمانی آمریکا باید ثابت کنید که در کشور خود امکانات و تجهیزات درمان شما وجود ندارد.

ویزای توریستی آمریکا

این ویزا برای سفر، بازدید تجاری و گردشگری صادر می ‌شود و شامل موارد زیر است:

·         ویزای B1

·         ویزای B2

ویزای ازدواج

این ویزا برای همسر مهاجر آمریکا که در حال دریافت اقامت دائم است و همسر شهروند خارجی آمریکا صادر می‌شود شامل مواد زیر است:

·         K3

·         CR1

متقاضیان مهاجرت باید با جزئیات و شرایط هر کدام از این روش‌ها آشنا باشند تا با توجه به موقعیت خود بهترین روش را انتخاب کنند. پیشنهاد می کنیم برای شروع اخذ ویزا های کاری یا تحصیلی فرم ارزیابی را در مجموعه کارت سبز تکمیل نمایید تا از راهنمایی های مشاوران مجرب بهره مند شوید. اگرچه برنامه های مهاجرتی به آمریکا از گذشته سخت تر شده است و بیشتر به صورت رقابتی درامده است، اما همچنان تصمیم گیری در زمان مناسب و دریافت راهنمایی های لازم می تواند راه مهاجرت آسان را برای شما باز نماید.

منبع: کارت سبز https://cartesabz.net

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.