رستوران باگت، تجربه‌ای متفاوت از فست‌فود

اگر از طرفداران پیتزا هستید، باید یک بار هم که شده پیتزا سیر استیک فست فود باگت را امتحان کنید. پیتزایی با خمیر نازک، محبوب، پرطرفدار و پرفروش با طعمی ویژه.

البته رستوران باگت پیتزاهای دیگری هم برای شما در منویش تدارک دیده است. پیتزاهایی مثل بوقلمون، مارگاریتا، مرغ کاری و کمبو. همه‌ی این پیتزاها با خمیر نازک تهیه شده‌اند. ولی اگر این نوع خمیر را نمی‌پسندید می‌توانید پیتزاهای دیپ‌دیش را انتخاب کنید. پیتزاهایی لذیذ و پرملات که گرسنگی شما را کاملا رفع خواهد کرد. پیتزا کمبو دیپ‌دیش از سس شیرین شیکاگو، ژامبون گوشت و مرغ، پپرونی، قارچ بلنچ، فلفل دلمه‌ای و مخلوطی از پنیرهای پیتزا درست شده است. پیتزا میت‌لوف و پیتزا رست‌بیف هم از ترکیبی مشابه ولی با موادی متفاوت تشکیل شده‌اند. دیپ‌دیش‌های باگت را فراموش نکنید.

اگر این‌ها گزینه‌های موردعلاقه‌ی شما نیستند، رستوران باگت غذاهای متنوع دیگری را هم به شما پیشنهاد می‌دهد. مثلا انواع ساندویچ و برگر و مرغ‌های سوخاری در حجم‌های مختلف می‌تواند غذای انتخابی شما باشد. برای پیش‌غذا بال‌ سرخ‌کرده، نان سیر، قارچ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ کرده برای شما تدارک دیده شده است. باگت ترکیب کاملی از غذاها و پیش‌غذاهایی است که باید در فست‌فودها سرو شوند.

نوشیدنی پرطرفدار باگت موهیتو است. شما هم موهیتو را امتحان کنید و ببینید آیا این طعم از موهیتو را می‌پسندید یا نه. سالادهای متنوع باگت هم پیش‌غذاهای خوبی محسوب می‌شوند. سالاد کلم یکی از سالادهای محبوب و پرطرفدار است.

بخش خاص و منحصر به فرد منوی باگت، غذاهایی مخصوص کودکان است. لازم نیست زیاد خودتان را به خاطر سفارش غذا برای کودکان‌تان به دردسر بیندازید. باگت پکیج‌هایی جذاب و اشتهاآور برای کودکان تدارک دیده که می توانید از میان آن‌ها برای کودک‌تان غذا انتخاب کنید. عضو ثابت این پکیج‌ها سیب‌زمینی سرخ‌کرده برای کنار غذا، ژله به عنوان دسر، موهیتو به عنوان نوشیدنی و اسباب‌بازی برای سرگرم کردن بچه‌ها است. غذاهایی که برای بچه‌ها تدارک دیده شده همبرگر کودک، چیکن برگر کودک، مرغ با ادویه سوخاری و فیله مرغ استریپس است. غذاهایی که دست گرفتن‌شان برای کودکان راحت است و می‌توانند بدون کمک دیگران آن‌ها را میل کنند.

می‌توانید به راحتی از طریق سرویس های آنلاین از رستوران و فست‌فود باگت غذا سفارش بدهید و تنها چند دقیقه پس از آن، غذایتان را تحویل بگیرید. باگت را در لیست فست‌فودهایی که لااقل یک بار باید امتحان کرد قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.