رستوران هزار چم چالوس

جاده چالوس که قدیمی ترها آن را به واسطه گردنه های سخت و خطرناکش هزار چم می‌نامند، یکی از جاذبه‌های مهم البرز به شمار می آید . جاذبه ای که بسیاری از مسافران عبوری وحتی البرزنشینان نیز با زیرو بم آن نیستند. امروزبا آوردن نام جاده چالوس،اولین چیزی که درذهن افراد نقش می بندد مسیری با رستوران هایی متنوع و قییان سراهایی دردل طبیعت است .
یکی از این رستوران های بسیار معروف می توان به رستوران هزار چم چالوس اشاره کرد. رستوران با فضایی صمیم و کارکنانی مجرب و با ادب می باشد . منوی رستوران هزار چم چالوس متنوع می باشد و شامل انواع غذاهای لذیذ شمالی و محلی که به ترین نحو طبخ می شود . رستوران هزار چم چالوس دارای انواع کباب و جوجه کباب با پیش غذا های فوق العاده و فضایی راحت برای استراحتی کوتاه و گرفتن خستگی با چایی داغ توی جاده می باشد.
نمایی که رستوران هزار چم چالوس دارد را بدون شک هیچ رستوران در جاده چالوس ندارد و همچنین کیفیت غذای بالادر این رستوران زبان زد عام و خاص می باشد.
جای پارک اسان ، اینترنت رایگان ؛ کیفیت غذای بالا، از مواد غذایی درجه یک و برخورد خوب کارکنان رستوران هزارچم چالوس از ویژگی های منحصصر به فرد این رستوران می باشد

آدرس: جاده کندوان ، کیلومتر ۵۴ چالوس ، منطقه هزار چم.

رستوران هزار چم چالوس

 

رستوران هزار چم چالوس

رستوران هزار چم چالوس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.