رستوران پاپاراتزی تهران

زعفرانیه محله‌ای اعیان‌نشین در تهران بزرگ، که معماری آن ترکیبی از شهرسازی مدرن و سنتی است. کافه‌ها و رستوران‌های لوکسی در این محله به چشم می‌خورند، اما یکی از این رستوران‌ها بسیار خاص و استثنایی بوده و جایگاه ویژه‌ای در میان تهران‌نشینان دارد. رستورانی به نام پاپاراتزی که با یک بار تجربه رفتن به آن، به جمع طرفداران همیشگیش می‌پیوندید. به جرأت می‌توان گفت که این رستوران از هر نظر در سرتاسر تهران بزرگ نظیر نداشته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد. مکانی فوق‌العاده زیبا و دنج که در میان سایر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجتمع معروف بامیک خودنمایی می‌کند.
از همه این‌ها که بگذریم، دکوراسیون مدرن پاپاراتزی در میان سایر رستوران‌های سطح شهر حرف اول را می‌زند. نورپردازی عالی، میز و صندلی‌های شیک و خوش رنگ که با رعایت نظم خاصی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند، هارمونی رنگ‌های به کار رفته در محیط و لوسترهای بسیار زیبا صحت این گفته را تأیید می‌کنند.
نکته‌ای که باید بگوییم این است که مسئولین رستوران پاپاراتزی تجربه‌ سال‌های سال فعالیت در زمینه رستورانداری و مالکیت بهترین رستورانهای تهران از جمله توسکانا را در کارنامه کاری درخشان خود دارند. آن‌ها همه تلاش خود را در ارائه بهترین خدمات و سرویسدهی به مشتریان می‌کنند. بنابراین، اطمینان خاطر داشته باشید که از لحظه ورود تا زمان ترک پاپاراتزی بهترین‌ها در انتظار شماست. همچنین، در سالن‌های vip این رستوران مانند یک شاهزاده از شما پذیرایی می‌شود. این سالن‌های خصوصی دارای بوفه‌ای مجزا می‌باشند.
نظرتان در مورد بهترین و محبوب‌ترین آشپزخانه مدیترانه‌ای دنیا چیست؟ می‌توانید این آشپزخانه را با طبخ انواع پیش‌غذاهای فوق‌العاده مانند کالاماری با سس تارتار، میگو سوخاری با سس چیلی و ماهی سالمون دودی با آواکادو در این رستوران پیدا کنید. طعم بی‌نظیر سالادهای سیب ترش با گردوی کاراملی و سالاد اسفناج با بادام و توت‌فرنگی این رستوران را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنید. انواع گریل‌های لذیذ و خوشمزه مانند ماهی، کباب‌های مدیترانه‌ای و استیک پاپاراتزی با بهترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌شوند. اما از میان همه غذاهای این رستوران استیک‌های عالی آن یکی از پیشنهادهای پرسنل به مهمانان است. پذیرایی عالی پاپاراتزی و ارائه خدماتی بی‌همتا به مهمانان، مرهون حضور سرآشپزی خبره و کاردان اهل اسپانیا در این رستوران است. ایشان مسئولیت آموزش به سایر کارکنان را نیز به عهده دارند. همان‌طور که می‌بینید هدف مدیریت محترم پاپاراتزی بالا بردن کیفیت کار و دیدن لبخند رضایت در چهره شماست.
خبرخوش این که کافی‌شاپ پاپاراتزی نیز با منویی بسیار متنوع از چای‌های خوش‌طعم مراکشی گرفته تا نوشیدنی و دسرهای فوق‌العاده از ساعت ۴ تا ۷ عصر پذیرای شما عزیزان است. این رستوران با سالن مجلل و ظرفیت ۱۰۰ نفری، آماده ساختن شبی شاد و خاطره‌انگیز برای شما و خانواده محترمتان می‌باشد.
گفتنی است که جهت رفاه حال شما عزیزان رستوران پاپارانزی پارکینگ اختصاصی را نیز تدارک دیده است.
آدرس: زعفرانیه، سه‌راه آصف، روبروی خیابان طاهری، مجتمع بابیک، طبقه دوم.
شماره تماس:۲۲۱۷۹۲۳۴ -(۰۲۱)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.