رستوران چوچاق تهران

هر شهر و استانی برای خودش نشانه هایی دارد که به نحوی شناسنامه آن شهر محسوب می شوند. از صنایع دستی گرفته تا مکان های گردشگری و غذاهای محلی، همه و همه نمادی از یک شهر و استان محسوب می شوند که اتفاقا مردمان آن منطقه تعصب خاصی نسبت به آنها دارند. البته گاهی به دلیل سیر و سفرهایی که همیشه باب بوده، این تحفه ها دست به دست چرخیده و به شهرهای دیگر قرض داده شده اند. برای مثال غذاهای محلی هر شهر و استانی، ممکن است در مکان هایی دیگر پخته و استفاده شوند و حتی دست مایه تغییر شده باشند. اما باید این نکته را به خاطر سپرد هر غذایی شناسنامه و اصالتی برای خودش دارد که همیشه با آن باقی می ماند.
امشب سیری در ایران قصد دارد رستورانی ویژه برای گیلانی های عزیز کشورمان و همچنین کسانی که مایل هستند غذاهای گیلانی اصیل را با طعم واقعی در قلب پایتخت میل کنند معرفی کند. در ادامه با ما همراه باشید.
تهیه کلیه غذاها با مواد اولیه تازه و مرغوب، ارائه انواع غذاهای ایرانی و گیلانی با طعم های فراموش نشدنی در این رستوران از برنج های ۱۰۰% ایرانی استفاده می شود. رستوران چوچاق دارای محیطی دلنشین و زیبا دارای ۳۰ نفر ظرفیت پذیرایی می باشد. سرو و پذیرایی توسط کادری مجرب و خوش برخورد انجام می شود و شبی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان میاورد.
آدرس
تهران-خیابان ستارخان-روبروی برق آلستوم ،خیابان صحرایی انتهای خیابان پاساژ آپادانا کوچه مدبر

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.