3 صرافی آنلاین ارز دیجیتال دنیا را بشناسید

1)صرافی آنلاین ارز دیجیتال مهران بیت در ایران : برخلاف تصور که برخی از افراد فکر می کنند برای خرید و فروش ارز دیجیتال حتماً باید از صرافی خارجی استفاده کنند اما بد نیست بدانید که در ایران نیز صرافی های ارز دیجیتال معتبر و مطمئنی وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت در آن به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید و معاملات تان را انجام بدهید. صرافی مهران بیت همانند صرافی های خارجی و صرافی های معتبر در تلاش بوده تا بتواند بهترین خدمات را در حوزه ارز دیجیتال به کاربران عزیز ارائه بدهد و با ایجاد محیطی امن و درگاههای مطمئن توانسته است که جایگاه خوبی را در بین کاربران به دست بیاورد. این صرافی دارای مزیت های منحصر به فردی بوده که وجود آنها می تواند پروسه خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کاربران راحت تر نماید و البته لذت بهترین معاملات را برای کاربران داشته باشد.

شما در صرافی مهران بیت نیازی نیست نگرانی بابت دسترسی به صرافی داشته باشید چرا که برخلاف صرافی های خارجی ، در ایران مدیریت می شود و به راحتی قابل دسترس بوده است.

در صرافی آنلاین ارز دیجیتال مهران بیت شما به مزیت‌های بسیار ویژه‌ای دسترسی دارید که می‌توانیم به پشتیبانی ۲۴ ساعته، پرداخت آسان و امن، فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت، نرخ تبادل عالی و خرید و فروش آنلاین اشاره کنیم.

همانطور که اشاره کرده ایم در این مجموعه شما امکانات متنوعی و متعددی دارید که با ثبت نام در این وب سایت برای شما قابل استفاده هستند و البته به صورت لحظه ای می توانید نرخ انواع ارزهای دیجیتال را مشاهده نمایید و همچنین خدمات دیگری مثل پرداخت پی پال، ویزاکارت، مسترکارت و غیره نیز در صرافی آنلاین مهراب بیت برقرار بوده است. پس این صرافی ارز دیجیتال نسبت به  دیگر صرافی ها امکان دریافت مبالغ آنی  حاصل از فروش ارز های دیجیتال وجود دارد و کاربران تسویه آنی را با دارا بودن یک حساب از بانک آینده در اختیار دارند؛ کلیه خدماتی که در صرافی مهران بیت صورت می‌گیرد بسیار سریع و با کیفیت انجام می‌شود.

خرید و فروش در این صرافی هم از طریق وب سایت و هم از طریق اپلیکیشن موبایل امکان پذیر بوده است؛ کاربران می توانند به منظور استفاده از اپلیکیشن اندرویدی به صورت مستقیم از وب سایت یا دانلود از مایکت و… اقدام کنند.

صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

هر کدام از این صرافی ها خود دارای مزیت هایی می باشند که با استفاده از آنها می‌توانیم از این مزیت‌ها بهره‌مند شویم؛ ولی پاسخ این سوال کاملا به خود شما بستگی دارد مثلاً برخی از افراد ترجیح می‌دهند به منظور معاملاتشان به سراغ صرافی خارجی برود. استفاده از صرافی‌ها شامل معیارهای می باشد که بهتر است پیش از انتخاب آنها به این معیارها توجه کنیم :

زبان، پشتیبانی از ریال، رتبه الکسا و قدمت، قابلیت پیشگیری و شکایت.

2) معرفی صرافی کوینومی: یکی دیگر از صرافی هایی که می توان آن را به عنوان یکی از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران و از صرافی های قدیمی دانست و حدود ۲۰۰ ارز دیجیتال جدید را پشتیبانی می‌نماید صرافی کوینومی می باشد.

که  وبسایت آن همیشه در دسترس میباشد.

احراز هویت در این سایت الزامی است و شما باید یک تلفن همراه، تلفن ثابت، ایمیل را داشته باشید و یک سلفی ضبط کنید که در آن مدارک هویتی شما مثل تعهد نامه، کارت ملی و غیره در دست شما باشد و آن را برای احراز هویت به آدرس تلگرامی صرافی ارسال کنید. پشتیبانی این وب سایت بصورت تلفنی و تیکتی بوده است.

یکی دیگر از مواردی که در تمامی صرافی ها مهم به شمار می رود میزان کارمزد صرافی بوده است در صرافی مهران بیت و در صرافی کوینومی میزان کارمزد در پایین ترین حد خود بوده است. این سایت دارای رتبه الکسای حدود ۱۳۰۰ بوده و به عنوان یکی از بهترین صرافی ارز شناخته می‌شود.

3) صرافی  بایننس : یکی دیگر از صرافی های معتبر خارجی که به عنوان صرافی های ایده آل برای کاربران شناخته می شود بایننس می باشد. در این صرافی همانند صرافی مهران بیت پشتیبانی قوی وجود دارد که تمامی تلاش بر این بوده تا علاوه بر پشتیبانی قوی بلکه میزان کارمزد به پایین ترین حد خود برسد.

البته در بایننس میزان کاهش هزینه های معاملاتی وجود دارد چرا که ارز دیجیتال مخصوص خود را داشته است. روش کار در بایننس بازار معاملاتی است و عملکرد آن همانند یک واسطه بین طرفین معاملات می‌باشد. در صرافی بایننس علاوه بر اینکه وبسایتی وجود دارد تا کاربران بتوانند در آن به انجام معاملات خود بپردازند بلکه اپلیکیشن تلفن همراه نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ در این خصوص به مثل صرافی مهران بیت هم به صورت وب سایت و هم اپلیکیشن در اختیار کاربران است اما این صرافی اپلیکیشن خود را برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی کرده است.

پیشنهاد می‌شود کاربران ایرانی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی استفاده کنند چرا که برای کاربران ایرانی بایننس فیلتر است و ایران را به خدماتی که ارائه می دهد تحریم نموده ولی اما برای انجام معاملات خود اصرار دارید که از این صرافی استفاده کنید میتوانید در این رابطه از اپلیکیشن های استفاده کنید که به عنوان عبور از محدوده ها شناخته می شوند ولی زمانی که از این صرافی ها استفاده کنید امنیت را در نظر بگیرید و سعی کنید در شرایط امن به انجام معاملات خود بپردازید.

در هر صورت آنچه که در انجام معاملات برای کاربران مهم است و به عنوان یک دغدغه شناخته می شود انتخاب یک صرافی معتبر و مطمئن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.