صبحانه و میان‌وعده با کیک و شیرینی سولدوش

در سال چند بار برای تولد اعضای خانواده و یا دوستانتان کیک می‌خرید؟ در چند مهمانی مزه‌ی خوب کیک شما را به پرسیدن نام و نشان قنادی مورد نظر می‌کشاند؟

این روزها شیرینی فروشی‌ها و استودیوهای کیک و دسر زیادی در تهران به راه افتاده‌اند اما کمتر قنادی است که کیفیت را در کنار تنوع بالا و طراحی‌های مدرن، یک‌جا به شما عرضه کند. شیرینی سولدوش یکی از این‌هاست.

سولدوش از شیرینی فروشی‌های قدیم تهران است که در سال ۱۳۴۵ تاسیس شده، چندباری اسم عوض کرده و نهایتا از سال ۱۳۸۰ با این نام فعالیت می‌کند. می‌شود گفت رمز موفقیتش، تنوع بالای محصولات و به روز بودن، هم در زمینه‌ی تکنولوژی تولید و هم در زمینه طراحی کیک و شیرینی مدرن است. شیرینی سولدوش گواهینامه‌های متعددی در زمینه کیفیت و مدیریت گرفته است که نشان از حرفه‌ای بودن دارند.

قنادی سولدوش دو شعبه در پاسداران و میدان هروی دارد که هر دو، مجموعه‌ی متنوعی از کیک‌های عروسی و تولد، دسرها و شرینی‌های ایرانی و خارجی را در کنار خشک‌بار و آجیل با کیفیت به مشتریان عرضه می‌کنند. شیرینی دانمارکی یکی از محبوب‌ترین محصولات شیرینی سولدوش است که در سالیان دراز فعالیت آن، پا به پای پیشرفت و توسعه‌ی شیرینی سولدوش، همیشه جزء پرفروش‌ها بوده است.

شعبه‌ی میدان هروی بخش مفصلی برای نان دارد. انواع نان خشک، کیک یزدی، مافین، دونات و کیک‌های صبحانه، نان‌های حجیم با مغز‌ سبزیجات یا پنیر و گردو و گاتاهای کره‌ای تازه از جمله‌ی آن‌ها هستند. گزینه‌هایی بسیار مناسب برای صبحانه و شروع یک روز تازه. اگر آرد جو در نان را ترجیح می‌دهید هم سولدوش برای شما گزینه‌های زیادی دارد.

از سولدوش نان سوپی را در انواع مختلف سفارش دهید و همراه با سوپ سرو کنید، میز مهمانی شما مفصل‌تر و سوپ‌تان مغذی‌تر خواهد شد.

برای مهمانی‌های شب هم می‌توانید از فینگرفودهای سولدوش سفارش دهید. اسنک پیتزایی و کالزونه گزینه‌های فینگرفودی موجود در سایت اسنپ‌فود هستند.

برای مشتریان اسنپ فود، شیرینی‌های خشک و تر مخلوط به صورت بسته‌بندی آماده‌ی ارسال هستند. برای یک دورهمی غیر رسمی، تارت میوه‌ای مخلوط یا اسنک مخلوط که ترکیبی از شیرینی دانمارکی و کوکی و فینگرفود است می‌تواند جمع شما را حسابی سر کیف بیاورد. کوکتل میوه گزینه‌ی ویژه‌ی سولدوش است. مخلوطی از میوه‌های فصل که در یک ظرف چیده شده‌اند و می‌توانند میز رنگارنگی بهتان تحویل دهند و نیاز شما به میوه در مهمانی‌ها را رفع کنند.

برای سفارش محصولات سولدوش از هر دو شعبه، می‌توانید روی اسنپ‌فود حساب کنید. راحت و بی‌دردسر نان و شیرینی سفارش دهید و جلوی در منزل تحویل بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.