پروفیل را با ارزان ترین قیمت از پیوان خریداری نمایید!

پروفیل یکی از مهم‌ترین محصولات فولادی است که در پروژه‌های ساختمانی، شهرسازی، پل‌سازی و سایر ساخت و سازها استفاده می‌شود. به دلیل حجم بالای خرید و تقاضای زیاد برای این قطعات در بازار، قیمت آن دارای نوسانات قابل توجهی است و اکثرا به صورت روزانه تغییر می‌کند. بنابراین خریداران این محصول باید قبل از ثبت سفارش، قیمت پروفیل را از سایت‌های معتبری چون پیوان به عنوان یکی از بهترین تامین‌کنندگان قطعات فولادی در سراسر ایران، استعلام کرده تا از هرگونه ضرری در خرید خود جلوگیری کنند.

چه کارخانه‌هایی به تولید پروفیل می‌پردازند؟

پروفیل ها در دو دسته صنعتی و ساختمانی تولید و استفاده می‌شوند. دسته صنعتی شامل ساخت خودرو، لوله‌های گاز، دستگاه‌های گرمایشی، سرمایشی و تجهیزات پزشکی است. در ایران بسیاری از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان، این محصول را تولید می‌کنند و اکثرا به دانش فناوری روز دنیا مجهز هستند. به همین دلیل کیفیت محصول نهایی این کارخانه‌ها می‌تواند با نمونه‌های خارجی رقابت کند. در ادامه نام برترین تولیدکنندگان ایرانی را که پیوان به فروش محصولاتشان می‌پردازد، مورد بررسی قرار داده‌ایم:

  • شرکت نورد و لوله یاران (تهران):

این کارخانه به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت می‌کند و از سال 1382 در تهران آغاز به کار نموده است. این شرکت به ساخت انواع قوطی با سطح مقطع مربع و مستطیل و تولید پروفیل‌ها و لوله‌های ساختمانی از جمله لوله شوفاژ، گاز خانگی و شهری بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی متعدد می‌پردازد.

  • شرکت لوله و پروفیل صابری (تهران):

استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز دنیا در فرآیند ساخت پروفیل، تاثیر قابل توجهی در کیفیت و جذب مشتریان دارد. کارخانه پروفیل صابری یکی از واحدهای مجهز به ماشین‌آلات نوین در ایران است و در سال 1387 در شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا توانست محصولاتی با کیفیت بالا مانند پروفیل‌های درز جوش و باز، چهارضلعی، درب و پنجره و چهار چوبی را تولید کند. محصولات این کارخانه در صنایع مختلف از قبیل ساختمان‌سازی، سازه‌های فلزی، آب و فاضلاب، پل‌سازی، نفت و پتروشیمی، خودروسازی، مبلمان خانگی و شهری مورد استفاده می‌‌گیرد.

  • مجتمع صنایع فولاد هیربد زرندیه (زرندیه):

این کارخانه با تولید محصولات با کیفیت بالا، نقش مهمی در تامین نیازهای داخلی کشور ایفا می‌کند. محصولات تولیدی این کارخانه شامل انواع پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی، درب و پنجره و لوله‌های صنعتی و داربستی است.

  • کارخانه نورد پروفیل ساوه (مرکزی):

این کارخانه در سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین کارخانه‌های تولید پروفیل در ایران محسوب می شود و محبوبیت این کارخانه به دلیل تولید قطعات با اندازه و تنوع بالا است.

  • گروه صنعتی شرق (تهران):

این کارخانه یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی پروفیل به شمار می‌رود که بخشی از قطعات تولیدی خود را به بازار خارجی صادر می‌کند. این کارخانه در سال 1380 در منطقه خاتون‌آباد پاکدشت فعالیت خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن تولید انواع لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی بود. محصولات این کارخانه به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لبنان، گرجستان و ارمنستان صادر می‌شوند.

  • نورد لوله و پروفیل اصفهان:

این شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی با بیش از 40 سال تجربه در این صنعت محسوب می‌شود که توانسته به عنوان یک واحد تولیدی بزرگ، بیش از 130 نوع محصول فلزی متنوع را تولید ‌کند. با تولید محصولات با کیفیت بالا، این شرکت در سال 1394 به عنوان واحد نمونه صنعتی تحت نظارت بین‌المللی با نشان طلای کیفیت BID پاریس شناخته شد و همچنین عضویت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی را در سال 1394 به دست آورد.

موارد بالا تنها بخشی از کارخانه‌های موجود در کشور است که به تولید پروفیل می‌پردازند و مجموعه‌ی پیوان در حوزه تامین و فروش محصولات آن‌ها فعالیت می‌کند؛ در ادامه روش انجام خرید این قطعات از پیوان را به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید پروفیل از شرکت پیوان به چه صورت است؟

خرید پروفیل از شرکت پیوان
خرید پروفیل از شرکت پیوان

این شرکت با بیش از 50 سال سابقه کاری در حوزه فروش محصولات فولادی، این قطعات را با مناسب‌ترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع پروفیل و قوطی به وب سایت پیوان مراجعه کنید و با مشورت با کارشناسان متخصص از جزئیات محصول و همچنین قیمت روز آن، اطلاع حاصل نمایید؛ سپس با ثبت سفارش و پرداخت مبلغ خرید، کالای مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.

جمع بندی

این مقاله سعی دارد تا به شما در خرید قطعات فولادی پرکاربرد چون پروفیل کمک کند. امیدواریم با کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارخانه‌های فوق و همچنین شناخت تامین کننده بزرگ و معتبری چون پیوان، بتوانید محصولات مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.