مهلت ثبت نام لاتاری 1400

مهلت ثبت نام لاتاری 1400چقدر است؟ برای انجام ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا چقدر وقت دارم؟ مدارک مورد برای ثبت نام لاتاری 1400 چیست؟ آیا در زمان باقیمانده تا پایان لاتاری 1400 فرصت فراهم سازی مدارک دارم؟ برای ثبت نام لاتاری 1400 در فرصت باقیمانده چه کار کنم؟ اگر نتوانم در زمان باقیمانده مدارکم را تکمیل کنم چه می شود؟ نتایج لاتاری 1400 کی اعلام می شود؟ در این مقاله قصد داریم به فرصت باقیمانده از ثبت نام لاتاری 1400 بپردازیم و به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

از آنجاییکه شرکت در لاتاری آسانترین راه مهاجرت به امریکاست، افرادی زیادی تمایل دارند از این طریق شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنند. شما در هر سنی، با هر شرایط و مذهبی، بدون داشتن مدرک زبان و با تحصیلات حداقل دیپلم یا دو سال سابقه کار می توانید در این قرعه کشی شرکت کنید و در صورتی که برنده شوید ویزای مهاجرتی آمریکا را به دست آورید.

فرصت باقیمانده ثبت نام لاتاری 1400

ثبت نام لاتاری 1400 هم مطابق سال های گذشته از اواسط مهر ماه (14 مهر) شروع شده و تا اواسط آبان یعنی دقیقا 18 آبان ادامه دارد. بنابراین علاقمندان به ثبت نام لاتاری 1400 تنها چند روز برای ثبت نام فرصت دارند. در این راستا، اگر شما هم می خواهید در قرعه کشی گرین کارت آمریکا شرکت کنید، باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام لاتاری اقدام کنید. اما چه مدارکی برای ثبت نام لاتاری نیاز است؟

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 1400

مدارک ثبت نام لاتاری 1400 بسیار سهل الوصول هستند. شما برای ثبت نام لاتاری 1400 تنها به عکس مخصوص لاتاری نیاز دارید و پاسپورت معتبری که از تاریخ انقضای آن نگذشته باشد. اما آیا در این زمان باقیمانده فرصتی برای گرفتن این مدارک دارید؟ بله اما باید در سریعترین زمان ممکن اقدام کنید. بنابراین اگر هنوز برای گرفتن و یا تمدید پاسپورتتان اقدام نکرده اید، باید بلافاصله به مرکز صدور پاسپورت (پلیس +10، ادارات گذرنامه و …) مراجعه نمایید. برای گرفتن عکس لاتاری و یا اطلاع از شرایط مربوطه نیز می توانید به موسسات مهاجرتی کاربلد متخصص در زمینه لاتاری و انواع ویزاهای آمریکا مراجعه نمایید. 

نحوه انجام ثبت نام لاتاری 1400 در فرصت باقیمانده

برای ثبت نام لاتاری 1400 در فرصت باقیمانده برای جلوگیری از هدر رفتن زمان، بهتر است به افراد آگاه در این زمینه مراجعه کنید که موسسات مهاجرتی متخصص در زمینه مهاجرت به آمریکا کناسبترین انتخاب هستند. در صورت ثبت نام لاتاری در بعضی از موسسات مهاجرتی، در صورت عدم تکمیل مدارک در فرصت باقیمانده، ثبت نامتان برای دوره بعد حفظ خواهد شد. در این صورت می توانید اطمینان حاصل نماید که در دوره بعدی در اولویت ثبت نام لاتاری قرار دارید.

زمان اعلام نتایج لاتاری 1400 

نتایج لاتاری 1400 چه برای افرادی که در روزهای اول ثبت نام کرده اند و چه برای افرادی که در لحظه آخر ثبت نام کرده باشند در یک زمان یعنی اواسط اردیبهشت 1401 اعلام خواهد شد. و همه افرادی که در لاتاری ثبت نام کردن، صرف نظر از زمان ثبت نامشان از شانس یکسان برای برنده شدن در لاتاری برخوردار خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.