زمان اعلام نتایج لاتاری 2023

نتایج لاتاری 2023 کی اعلام می شود؟ جواب لاتاری 2023 کی میاد؟

ثبت نام لاتاری 2023 ایالات متحده امریکا، به مانند دوره های قبلی و نتایج لاتاری 2023 نیز، طبق روال در اردیبهشت ماه سال 1402 اعلام می شود. زمان قرعه کشی لاتاری 2023 امریکا، ماه مارس میلادی بوده و نتایج لاتاری 2023 در ماه می میلادی یعنی اردیبهشت ماه 1402 منتشر می شود.

لاتاری ایالات متحده آمریکا، یک بخت ازمایی است که هر ساله توسط اداره مهاجرت امریکا انجام و هزاران نفر از سراسر جهان در آن برنده می شوند و خود را برای گرفتن ویزای آمریکا و گرین کارت این کشور آماده میکنند. در واقع، افرادی که تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند، با تکمیل صحیح فرم ثبت نام در قرعه کشی قرار می گیرند و شانس خود را برای دستیابی به این هدف مهم امتحان میکنند. 

هر ساله شمار زیادی از ایرانیان نیز در این قرعه کشی شرکت میکنند و با برنده شدن در لاتاری و انجام صحیح مراحل بعدی موفق به گرفتن ویزای امریکا می شوند. 

اما برای مشاهده نتایج لاتاری 2023 به کجا مراجعه کنیم؟

برای مشاهده جواب لاتاری 2023 باید به سایت اداره مهاجرت امریکا مراجعه کنید و با وارد کردن کد رهگیری که در حین ثبت نام به شما داده شد و همچنین درج سال تولد خود به میلادی و همچنین نام خانوادگی خود به انگلیسی نتیجه لاتاری 2023 خود را چک کنید.

اما ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که برای مشاهده جواب،در زمان اعلام نتایج لاتاری مشکل دارند. مثلا ممکن است اطلاعات فرم ثبت نام خصوصا کد رهگیری (کانفرمیشن نامبر) خود را گم کرده باشید. معمولا افراد زمانی که خود یا از طریق مجموعه های نامعتبر ثبت نام می کنند با این مشکلات مواجه هستند، نگران نباشید زیرا می توانید کانفرمیشن نامبر و اطلاعات مورد نیاز برای چک کردن نتیجه لاتاری را بازیابی کنید.

برای بازیابی کانفرمیشن نامبرتان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و ایمیل وارد شده در فرم ثبت نام نیاز دارید. 

اگر جواب خود را مشاهده کردید اما از نتیجه لاتاری راضی نبودید یعنی برنده نشدید، اصلا نگران نباشید چون  می توانید در سال های بعد دوباره ثبت نام کنید. 

ثبت نام لاتاری امسال

با ثبت نام مجدد در لاتاری، با تجربه تر از قبل شانس خود را امتحان می کنید. در نظر داشته باشید ممکن است بدون اینکه آگاه باشید با عدم رعایت استانداردهای لازم از قرعه کشی حذف شده باشید؛ بنابراین می توانید برای ثبت نام دوم از افراد آگاه و متخصص در این زمینه، کمک بگیرید. 

اما اگر شما از آن دست افراد خوش شانس بودید و پس از چک کردن نتیجه لاتاری 2023، متوجه شدید که در لاتاری برنده شدید، باید خود را برای انجام امور برندگان آماده کنید. پیش از هر چیزی، اطلاعات خود را افزایش دهید و در مورد اینکه برندگان لاتاری گرین کارت چه کارهایی باید انجام دهند، آگاهی کسب کنید. این را بدانید که خیلی از برندگان لاتاری ممکن است از نتایج اطلاع نداشته باشند و امکان دارد بسیاری از آنان، دچار نقص مدارک باشند، فرم هایشان را اشتباه پر کنند و یا به علت عدم آگاهی در مصاحبه ریجکت شوند. بنابراین، هر چقدر شما اطلاعات خود را افزایش دهید و سعی کنید از تجارب افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید، مسلما در آخر نتیجه بهتری می گیرید و می توانید به راحتی ویزا و گرین کارت امریکا را از آن خود کنید.

پس در صورت قبولی، بلافاصله بعد از اعلام نتایج لاتاری، می توانید از کارشناسان مجرب و آگاه مشاوره دریافت کنید و با آگاهی مراحل بعدی را خودتان پشت سر بگذارید یا اینکه انجام صفر تا صد امور خود را به این گونه موسسات مهاجرتی که دارای متخصصان مجرب است، بسپارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.