خرید اینترنتی آمپلی فایر خانگی | پول هدر دادن یا لمس قلب خود؟

هر چقدر کیفیت صدا بهتر و ملموس تر باشد هیجان تماشای فیلم به مراتب بیشتر می شود. کیفیت صدای بالا می تواند نفس ها در سینه حبس کند یا آرامش را به ذهن به جاری کند. یکی از موارد تاثیر گذار در تکمیل این تجربه انتخاب و خرید آمپلی فایر مناسب است. 

در این مقاله سعی می کنیم نکاتی را متذکر شویم تا هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی خریدی مطمئن و با کیفیتی را تجربه کنید و بدانید که بهترین آمپلی فایرها چه ویژگی هایی دارند.

 بهترین آمپلی فایر برای خانه شما ؛ کدام مدل را بخریم؟

در ابتدای این قسمت می خواهیم بهترین راهنمای خرید سینمای خانگی را به شما ارائه خواهیم کرد. یکی از نکات مهم در خرید سینمای خانگی فضای خانگی شما است. خانه‌های دارای فضاهای کوچک، به آمپلی فایری با قدرت 20 تا 50 وات RMS کافی است. برای فضاهای بزرگتر، به آمپلی فایری با قدرت 100 وات RMS یا بیشتر نیاز دارید. مورد بعدی هماهنگی امپدانس آمپلی فایر با بلندگوها است که در صورت هم تراز بودن کیفیت مطلوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر امپدانس آمپلی فایر از امپدانس بلندگوها بیشتر باشد، می تواند بلندگوها را بسوزاند و اگر امپدانس آمپلی فایر از امپدانس بلندگوها کمتر باشد، ممکن است صدای خروجی از بلندگوها کیفیت مناسب نداشته باشد و در برخی مواقع حتی آزاردهنده باشد. 

فروشنده های انگشت شماری هستند که این اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهند، یکی از این معدود فروشگاه های معتبر تجهیزات صوتی صدابازار است که همواره مشتریان خود را در مسیر تجربه موفق خرید سینما خانگی همراهی می کند .

ترسناک ترین اشتباهات در خرید آنلاین! قبل از خرید بخوانید!

انجام خرید آنلاین مستلزم رعایت نکاتی است تا بتوانید خریدی به یاد ماندنی را تجربه کنید. یکی از مهم ترین نکات در انجام خرید و فروش آنلاین پیدا کردن و مراجعه به سایت هایی است که محصولات با کیفیت برندهای مطرح دنیا را در اختیار خریداران قرار می دهند، برای نمونه سایت bhphotovideo.com یکی از بهترین فروشگاه های معتبر خرید تجهیزات صوتی است که نه تنها تنوع محصولی بسیار بالایی دارد بلکه تمامی این محصولات را با قیمت های رقابتی به مشتریان خود عرضه می کند. مورد دیگر که باید به آن توجه کرد پشتیبانی آنلاین و همراه مشتری است. یک فروشگاه تجهیزات صوتی معتبر باید در تمامی مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا همراه مشتری باشد و به تمامی سوالات مشتریان پاسخ کامل دهد. در این فروشگاه شما میتوانید قیمت آمپلی فایر خانگی تمامی برندهای معتبر را باید یکدیگر مقایسه کنید و سپس به خرید آمپلی فایر خانگی موردنظرتان اقدام فرمایید.

این سایت ها آمپلی فایرهای متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کنند، اما متداول ترین اشتباه در انتخاب چیست؟

رایج ترین اشتباه در خرید تجهیزات صوتی این است که بسیاری افراد تفاوت میان آمپلی فایرهای خانگی و آمپلی فایرهای خودرو را نمی دانند و سهوا آمپلی های خودرو را برای منزل تهیه می کنند.

سینما خانگی یا ساندبار ؛ کدامیک برای شما مناسب تر است؟

جواب این سوال به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و به نوعی میتوان گفت خرید لوازم صوتی نوعی انتخاب شخصی است. 

اگر شما نیز عاشق صدای با کیفیت و قدرتمند هستید و دوست دارید سینما را به خانه تان بیاورید، حتما باید از ترکیب سینمای خانگی و آمپلی فایر استفاده کنید. شما برای دریافت راهنمای خرید آمپلی فایر می توانید به سایت sweetwater.com مراجعه کنید. یکی از نقاط قوت سینما خانگی، امکان ارتقا آن ها است. شما با سیستم صوتی می توانید تعداد بلندگوها را افزایش دهید یا قدرت آمپلی فایر را متناسب با خروجی دلخواهتان تغییر دهید. عیب این سیستم قیمت بالا و راه اندازی پیچیده ی آن ها است و در کنار این معایب فضای زیادی را در خانه اشغال می کند. در مقابل ساندبارها قیمت مناسب و کیفیت صدای متوسطی دارند ولی فضای کمی را اشغال می کنند و نصب به مراتب راحت تری دارند. اگر شما نیز به دنبال خرید آمپلی فایر مناسب برای سیستم صوتی خانگی خود هستید، می توانید خرید بهترین آمپلی فایرها را در سایت vintageking.com جستجو کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

بهترین سینمای خانگی جهان با قیمتی باورنکردنی!

لذت داشتن یک سینمای خانگی آرزوی هر شخصی است. قیمت سیستم‌های سینمای خانگی از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است. قبل از خرید سیستم سینمای خانگی مدنظرتان حتما اندازه اتاق خود را در نظر بگیرید و سپس به دنبال خرید سینمای خانگی ارزان باشید.

 بهترین سیستم های سینمای خانگی جهان دارای ویژگی‌های اضافی مانند Dolby Atmos، Wi-Fi و بلوتوث هستند. اما ق و سیستمی را انتخاب کنید که با آن تناسب داشته باشد.

بهترین سینمای خانگی موجود در بازار عبارتند از:

  • سینما خانگی های یاماها YAMAHA 
  • سینما خانگی های JBL
  • سینما خانگی های Harman Kardon
  • سینما خانگی های FOCAL
  • سینما خانگی های Onkyo
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.