سفر به ایتالیا ارزان‌تر است یا اسپانیا؟

بسیاری از افراد که دغدغه سفر ارزان به ایتالیا را دارند همواره به دنبال روش‌هایی برای کاهش هزینه سفر خود هستند. با این حال در برخی از موارد با دیدن گزینه‌های نزدیک و ارزان قیمت‌تر نظیر تور اسپانیا وسوسه می‌شوند تا مقصد سفر خود را تغییر دهند. در این مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت تا به مسافران کمک شود تصمیم بهتری برای سفر خود بگیرند.

ارزان‌تر بودن هتل‌های اسپانیا نسبت به ایتالیا

ایتالیا هتل‌های گران‌تری نسبت به اسپانیا دارد. میانگین قیمت‌ها در ایتالیا بین ۶۰ تا ۱۵۰ یورو است، در حالی که در اسپانیا این عدد از ۵۰ تا ۱۲۰ یورو متغیر است. برای کاهش هزینه‌های هتل در یک سفر ارزان به ایتالیا می‌توانید محل اقامت خود را زودتر رزرو کنید. همچنین استفاده از هتل‌های دور از مرکز شهر نیز می‌تواند مفید باشد. یکی دیگر از موارد پیشنهادی برای کاهش هزینه‌ها استفاده از تورهای گروهی است. این تورها با دریافت تخفیف از هتل‌ و ایرلاین، گزینه مناسبی برای سفر ارزان اروپایی به شمار می‌روند.

مقایسه مخارج روزانه مسافران ایتالیا و اسپانیا

  • هزینه‌های غذا: در ایتالیا هزینه‌های غذا به ازای هر نفر در روز بین ۳۰ تا ۵۰ یورو است، در حالی که در اسپانیا این مبلغ از ۲۵ تا ۴۰ یورو متغیر است. برای کاهش هزینه‌ها شما می‌توانید از رستوران‌های محلی برای صرف غذا استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از فروشگاه‌ها برای خرید روزانه خود جهت نوشیدنی و خوراکی‌های روزمره به‌جای کافه استفاده کنید.
  • تفریح و سرگرمی: تفریح و سرگرمی در ایتالیا و اسپانیا دارای گزینه‌های مختلفی است. آثار باستانی شهرهای رم، فلورانس و … ایتالیا تا طراحی‌های تاریخی در مادرید و بارسلونا اسپانیا می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی باشد. اما در مجموع ایتالیا گزینه‌های بیشتری را برای کاوش در آثار تاریخی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • هزینه‌های سرگرمی: به صورت کلی هزینه‌های سرگرمی در ایتالیا ممکن است بیشتر باشد. هزینه‌های سرگرمی به ازای هر نفر در روز بین ۱۵ تا ۴۰ یورو است، در حالی که در اسپانیا این مبلغ از ۱۰ تا ۳۰ یورو متغیر است. اگر شما به دنبال سفر ارزان به ایتالیا هستید احتمالا باید از برخی گزینه‌های توریستی چشم‌پوشی کنید. البته گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد.
  • حمل و نقل: در این بین هزینه حمل و نقل همان موردی است که امکان کاهش آن را از یک اندازه‌ای بیشتر نخواهید داشت. شما نهایتا می‌توانید این هزینه را از طریق استفاده از حمل‌ونقل عمومی کاهش دهید. اما در مجموع قدرت انتخاب بیشتری در این موضوع نخواهید داشت.هزینه حمل‌ونقل عمومی در اسپانیا نسبت به ایتالیا کمتر است. در ایتالیا هزینه حمل‌ونقل به ازای هر نفر در روز بین ۱۵ تا ۲۵ دلار است، در حالی که در اسپانیا این مبلغ از ۱۰ تا ۲۰ دلار متغیر است.

اختلاف هزینه‌های سفر به ایتالیا و اسپانیا چقدر است؟

به صورت کلی بر اساس سایت budgetyourtrip هزینه سفر به ایتالیا به ازای هر نفر در هر روز بین ۱۴۵ تا ۳۳۰ یورو است در حالی که همین میانگین برای مسافران اسپانیا بین ۱۲۵ الی ۲۶۰ یورو است. این اختلاف هزینه زمانی قابل توجه می‌شود که اقامت شما تا چند روز افزایش پیدا کند. البته این نکته نیز قابل‌انکار نیست که افراد بر اساس سبک سفر خود می‌توانند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهند.

دریافت مشاوره رایگان برای رزرو تور ارزان اروپا

شرکت نهال گشت آژانس مسافرتی پویا و کارآمد است که با ارائه خدمات متنوع و شخصی‌سازی شده، سفرهای اروپایی و تورهای گردشگری را برای مشتریان خود به واقعیت تبدیل می‌کند. اگر شما نیز قصد سفر ارزان به ایتالیا، اسپانیا و یا کشورهای دیگری را دارید، از نهال گشت به شماره ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ مشاوره رایگان بگیرید. همچنین شما می‌توانید در صفحه تور ایتالیا نوروز و سایر تورهای اروپایی در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com اطلاعات لازم برای سفر به این مقاصد را مطالعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.