دستگاه تیتانیوم چیست؟

از بین بردن موهای زائد بدن همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها و آقایان بوده است. برای رسیدن به این هدف، روش‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از دستگاه لیزر یکی از بهترین‌ها به‌حساب می‌آید. در بین دستگاه‌های لیزر، دستگاه تیتانیوم نسبت به دیگر موارد مزیت‌های زیادی دارد. در ادامه ویژگی‌های این دستگاه تیتانیوم و مشخصات آن را بیشتر توضیح می‌دهیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم

با توجه به موارد گفته شده در بالا احتمالاً به این موضوع فکر می‌کنید که خوب کاربرد دستگاه لیزر، برطرف کردن موهای زائد است. بله باید بگوییم که حق با شماست اما لازم میدانیم که به نکته مهمی توجه داشته باشید. هر نوع پوستی، فولیکول موی خاصی دارد. همین موضوع سبب می‌شود که طول موج‌های مختلفی بر روی پوست‌های مختلف تأثیرات مثبت داشته باشند.

احتمالاً همه شما تابه‌حال نام دستگاه لیزر الکساندریت را شنیده‌اید. در بسیاری از موارد این تصور وجود دارد که دستگاه لیزر الکساندریت بهترین دستگاه لیزر در جهان است اما باید بگوییم که این‌طور نیست. لیزر الکساندریت برای کسانی که پوست روشنی دارند، بهترین گزینه است اما اگر شما پوستی تیره یا سبزه دارید، این مورد انتخاب خوبی نخواهد بود.

حالا کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم دقیقاً همین‌جا مشخص می‌شود. در این دستگاه مکانیزمی وجود دارد که طول موج‌های مختلف را می‌تواند تولید و منتشر کند. همین موضوع سبب شده که برای تمام پوست‌ها، با هر رنگ و هر میزان موی زائدی کاملاً مناسب و کاربردی باشد.

داشتن سه طول موج به شما این امکان را می‌دهد که دیگر نگرانی بابت ضخیم و نازک بودن موی بدن خود نداشته باشید. مثلاً همه میدانیم که موهای پشت لب خانم‌ها نازک‌تر از موی روی شکم هستند. در یک دستگاه معمولی که فقط یک طول موج دارد، شما نمی‌تواند نتیجه دلخواهی برای این دو مورد بگیرید و مجبور به انتخاب یکی از آن‌ها خواهید بود.

این در حالی است که در دستگاه لیزر تیتانیوم دیگر نیازی به انتخاب کردن نیست. وجود این سه طول موج به شما اجازه می‌دهد که هر نوع مو را با هر ضخامتی که دارد، به‌طور کامل از بین ببرید. همین موضوع سبب شده که خرید و استفاده از این دستگاه طرفداران بسیاری داشته باشد.

مشخصات دستگاه تیتانیوم

بعد از مطالب بالا حالا نوبت به آن رسیده که در مورد مشخصات دستگاه تیتانیوم مطالبی را بیان کنیم. در ابتدا به این موضوع دقت داشته باشید که داشتن سه طول موج در یک دستگاه، ویژگی منحصربه‌فردی به‌حساب می‌آید و باید بگوییم که اصلی‌ترین ویژگی و مشخصه این دستگاه هم هست.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه تیتانیوم می‌توان به نقطه تابش آن اشاره کرد. اکثر دستگاه‌های لیزر نقطه تابش یا پرتو کوچکی دارند، این در حالی است که این نقطه تابش در لیزر تیتانیوم 4 سانتیمتر است. ویژگی دیگر وجود دو هندپیس مجزا در این دستگاه است.

این دو هندپیس می‌توانند هم‌زمان با یکدیگر کار کنند، همین موضوع سبب شده که دستگاه تیتانیوم نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر ماندگاری بالاتری داشته باشد. این ماندگاری هم سبب شده که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی از این دستگاه لیزر استفاده کنند.

از دیگر مشخصه‌ها و ویژگی‌های دستگاه تیتانیوم می‌توان به سیستم خنک‌کنندگی یا کولینگ آن اشاره کرد. اگر تابه‌حال حداقل یک‌بار لیزر انجام داده باشید، با آن حس گرمایی که باعث سوزش و درد شما می‌شود، به‌خوبی آشنا خواهید بود. حالا این سیستم کولینگ باعث می‌شود که دیگر چنین احساس گرمایی نداشته باشید، یعنی در حین انجام کار اصلاً اذیت نخواهید شد. این ویژگی سبب می‌شود که استفاده از آن رواج بیشتری داشته باشد و طرفداران آن هم بیشتر باشد.

قیمت دستگاه تیتانیوم

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در مورد خرید دستگاه تیتانیوم وجود دارد، قیمت خرید آن است. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که دستگاه تیتانیوم ساخت کشور آمریکا است. در کشورهایی مانند هند، اسرائیل و… هم این دستگاه تولید می‌شود. با توجه به همین موضوع به‌سادگی می‌توان به این موضوع پی برد که قیمت خرید این دستگاه با توجه به نرخ ارز مشخص می‌شود.

حالا اگر نرخ ارز در کشور ما افزایش پیدا کند (که متأسفانه هیچ‌وقت این نرخ در کشور ما ثابت نیست و روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند) شاهد افزایش قیمت این دستگاه هم خواهیم بود. توجه داشته باشید که خرید این دستگاه برای کلینیک‌های زیبایی سود بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت، پس ارزش خرید آن را دارد.

نکته دیگری که بر روی قیمت دستگاه تیتانیوم تأثیر می‌گذارد و البته اهمیت زیادی دارد، گارانتی آن است. معمولاً دستگاه‌هایی که گارانتی ندارند با قیمت کمتری در بازار عرضه می‌شوند. حالا اینکه شما می‌خواهید هزینه کمتری را پرداخت کنید یا خیال آسوده‌تری داشته باشید، به خود شما بستگی خواهد داشت.

به‌طورکلی توجه داشته باشید که دستگاه‌های خارجی در ایران نمی‌توانند ضمانت خوبی را به مشتری‌ها ارائه بدهند و دلیل آن هم تحریم‌هایی است که علیه ایران وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند که مبلغ کمتری را پرداخت کرده و بتوانند دستگاه تیتانیوم را ارزان‌تر بخرند.

دستگاه تیتانیوم را از کجا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم وجود دارد، این است که از کجا این دستگاه را بخریم. خوب در ابتدا باید بگوییم که باید به معتبر بودن مرکز خرید توجه ویژه‌ای داشته باشید. هنگامی‌که از یک مرکز معتبر خرید می‌کنید، دیگر مطمئن هستید که بهترین قیمت را برای آن دستگاه پرداخت کرده‌اید.

در بعضی از موارد می‌بینیم که مثلاً دستگاهی گارانتی معتبر ندارد و فروشنده آن را به‌عنوان یک دستگاه دارای گارانتی و با قیمت بیشتر می‌فروشد. در این حالت شما نه‌تنها از امکان گارانتی استفاده نمی‌کنید، بلکه هزینه بیشتری هم بابت خرید آن پرداخت کرده‌اید.

حالا اگر شما به دنبال خرید دستگاه تیتانیوم هستید، پیشنهاد می‌دهیم که به این سایت به نشانی  طاهر تاج مادر سر بزنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناس‌های فروش آن تماس گرفته و اطلاعات کاربردی را به دست آورید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.