رستوران‌ها و کافه‌های چالوس

باغ رستوران چوبی ژیویر

توصیفِ باغ رستوران چوبی ژیویر فقط به غذاهای خوش طعم و رنگش ختم نمی‌شود، بلکه طراحی زیبا و طبیعتِ بهشت گونی که این رستوران زیبا را در بر گرفته، خود جای سخن دارد. در این باغ رستوران زیبا، انواع غذاهای محلی گیلان و غذاهای ایرانی و بین‌المللی تهیه شده از بهترین مواد اولیه و با کیفیتی بسیار عالی سرو می‌گردد. تنوع کباب، ماهی و غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران چوبی ژیویر بسیار زیاد است. رودخانه‌ی پلنگ آبرود در کنار این رستوران روان است و شما هنگام صرف غذاهای خوشمزه‌ی این رستوران طنین موسیقیِ روح‌نواز گذرِ آب را نیز می‌شنوید و لذتِ غذا برای‌تان دوچندان خواهد شد. سبک معماری بومی، شیروانی قرمز رنگ و  پنجره‌های آبی رستوران، درختان زمردین و گل‌های رنگارنگ اطراف آن، دست در دست یکدیگر، محیطی رویایی را فراهم آورده‌اند.

باغ رستوران چوبی

در ضمن، اگر به دنبال جایی برای خوردنِ صبحانه‌ای دلچسب هستید، از صبحانه‌های متنوع و اشتها برانگیزِ رستوران ژیویر چالوس غافل نشوید! صبحانه‌های ایرانی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی موجود در منو رستوارن ژویر شما را به چشیدن طعم صبحانه‌های ملل مختلف دعوت می‌کند. در این رستوران، انواع پیش غذا، سوپ و سالاد ایرانی و غیر ایرانی و انواع ترشی، ماست و زیتون سرو می‌گردد. فرزندان دلبندتان نیز در فضای بازی مخصوص خودشان در این رستوران اوقات خوشی خواهند داشت. 
راستی، این رستوران منوی کافی شاپ هم دارد، پس حتما یادتان نرود که از نوشیدنی‌های متنوع و گوارایش غافل شوید. از ساعت 8 صبح تا یازده و نیم شب اینجا باز است.

“قیمتِ غذاهای رستوران ژیویر چالوس کمی بالاست.”

آدرس: چالوس، بعد از نمک آبرود، کلارآباد، ابتدای بلوار شهید بهشتی

تلفن :01924928833

رستوران حاج عظیم چالوس

رستوران حاج عظیم چالوس، با طراحی چوبی زیبا از بهترین رستوران های چالوس است که شام و ناهاری خوشمزه و باکیفیت سرو می‌کند. نوای خوش موسیقی زنده در این رستوران لذت یک شام خاطره انگیز را برای‌تان مضاعف می‌سازد. برخورد و رفتار خوب پرسنل رستوران حاج عظیم در چالوس زبانزد مشتریان این رستوران است، اما این نکته را به یاد داشته باشید که این رستوران در طبقه فوقانی پاساژ قائم قرار دارد و برای رسیدن به رستوران حاج عظیم باید چند پله بالا بروید. 

“رستوران حاج عظیم پارکینگ خیابانی رایگان دارد و از لحاظ قیمت منوی غذا، در دسته‌ی رستوران‌های گران چالوس قرار گرفته.”

آدرس: چالوس ، خ 17 شهریور ، طبقه فوقانی پاساژ قائم

تلفن: 0115227255
اینستاگرام

رستوران آبادگران

رستوران ساحلی آبادگران چالوس مکانی بسیار ساده اما بسیار محبوب و پرطرفدار است. چون غذاهای رستوران با مواد اولیه‌ی تازه تهیه می‌شوند، کیفیت غذاها بالاست. اگر دنبال رستورانی برای غذاهای محلی و ایرانی در چالوس هستید، آبادگران را انتخاب کنید. این رستوران دو فضای روباز و مسقف دارد که در هرکدام می‌توانید بنشینید.

آدرس این رستوران بسیار سرراست است: در مسیر چالوس به نمک آبرود حتماً این رستوران را خواهید دید. در ضمن، آبادگران جنب فروشگاه لایکو قرار دارد پس می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و سری هم به این فروشگاه مشهور چالوس بزنید. خوشبختانه، رستوران آبادگران پارکینگ اختصاصی دارد و اصلا نیازی نیست نگران جای پارک باشید. 

“قیمت غذای آبادگران بالاست! پس اگر به فکر سفر کم خرج و اقتصادی هستید، به سراغ این رستوران نروید. ”

آدرس: مسیر چالوس به نمک آبرود، جنب رستوران لایکو

تلفن: 01924922203

فست فود کوروش چالوس

به طور کلی، غذاهای فست فودی به خاطر مقرون به صرفه بودنش از گزینه‌های پرطرفدار برای شکم‌گردی است. در شهر چالوس هم فست فودهای زیادی وجود دارد که فست فود کورش چالوس یکی از پرطرفدارترین آن‌هاست. فست فود کوروش طراحی شیکی دارد و غذاهایش باکیفیت، خوش طعم و با قیمت مناسب است. می‌گویند اینجا بهترین فست فود شهر چالوس یا حتی بهترین در مازندران است! این فست فود در طبقه زیرین هتل کوروش چالوس قرار دارد. پس اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کردید، دسترسی راحتی خواهید داشت. اینجا همه روزه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 3:45 بعد از ظهر و از ساعت 6 عصر یا 11:45 شب باز است.

“نکته‌ای که راجع به فست فود کوروش مشهور است، برخورد خوب کارکنانش است”

آدرس: کیلومتر 2 جاده‌ی چالوس به نوشهر، طبقه زیرین هتل کوروش چالوس
تلفن: 01912250027

رستوران میرداماد

رستوران ساحلی میرداماد یکی دیگر از بهترین رستوران‌های چالوس است که به خاطر استفاده از مواد اولیه و تازه، انواع غذاهای ایرانی و محلی را با کیفیتی عالی سرو می‌کند. ظرفیت رستوران میرداماد چالوس 200 نفر است. پس اگر جشن یا ضیافتی دارید، می‌توانید در رستوران ساحلی میرداماد برگزارش کنید.

رستوران میرداماد چالوس

این رستوران پارکینگ دارد پس اصلا نیازی نیست نگران جای پارک باشید. به جز پارکینگ، نزدیکی رستوران به دریا هم ویژگی مثبت دیگرش است. با این همه خصوصیات، رستوران میرداماد حق سرویس دریافت نمی‌کند. برای رفتن به رستوران میرداماد باید بین ساعات 13 تا 18 و 20 تا 24 را انتخاب کنید.

“سفارش انواع غذاهای محلی، مانند مرغ و ماهی شکم پر، با رزرو قبلی پذیرفته می‌شود.”

آدرس: چالوس، کیلومتر 5 جاده چالوس به نمک آبرود، قبل از پل هچیرود
تلفن:  01152163028
اینستاگرام  تلگرام

رستوران کوشال

رستوران کوشال با ظرفیت 250 نفره در طبقه همکف هتل آپارتمان کوشال واقع شده و انواع غذاهای مختلف مثل ایرانی، دریایی، فست فود و حتی عربی را سرو می‌کند. این را هم بگوییم که اگر گیاه خوار هستید و دوست دارید و دغدغه‌ی پیدا کردن رستورانی مخصوص گیاه‌خواران را دارید، کوشال را انتخاب کنید. در کافی شاپ کوشال هم، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در محیطی آرام و دلچسب سرو می‌گردد.

“رستوران کوشال چالوس در فاصله‌ی 200 متری دریای خزر است و پارکینگ هم دارد.”

آدرس: چالوس، میدان نماز (بازار روز)، خیابان فرج آباد، ساحل فرج آباد، سمت راست

تلفن: 01152216038
سایت

کافه بستنی دهاتی

در 20 کیلومتری جاده چالوس به سمت کرج، کافه بستنی دهاتی قرار گرفته. کافی‌ست یک بار طعم بستنی‌های طبیعی و خوشمزه‌ی این کافه را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری آن شوید. بستنی‌های وانیلی کافه دهاتی از شیر تازه تهیه می‌شوند. اگر بخواهید برای‌تان سس شاتوت طبیعی هم روی بستنی‌تان می‌ریزند که طعم و رنگی بسیار مطبوع به آن می‌بخشد. به علاوه، فرنی‌های کافه دهاتی هم بسیار خوشمزه و پرطرفدار است.

در این کافه، به جز بستنی‌ و فرنی خوشمزه، لبنیات محلی تازه هم فروخته می‌شود که قیمت مناسب و معقولی دارند.

“بستنی دهاتی چالوس از بستنی‌ فروشی‌های قدیمی جاده چالوس است که از 7 صبح تا 12 شب باز است”

آدرس: کیلومتر 45 جاده چالوس ، منطقه ماهان

تلفن: 02635292070

فست فود نارنجستان چالوس

در شهر چالوس اگر به کاخ چایخوران رفتید که یکی از جاهای دیدنی چالوس است، می‌توانید برای رفع خستگی و غذا خوردن به فست فود نارنجستان چالوس بروید که نزدیک این‌جاست. این فست فود یکی از شعب فست فودهای زنجیره‌ای نارنجستان است.
آدرس: ابتدای کمربندی چالوس به تهران، جنب مجتمع دریای چالوس
تلفن:   01152221234
اینستاگرام

رستوران برونو چالوس (ایتالیایی)

اگر دنبال رستوران ایتالیایی در چالوس می‌گردید و طرفدار این نوع غذاها هستید، رستوران برونو چالوس مخصوص شماست. در این رستوران، انواع غذاهای ایتالیایی با کیفیت و طعمی خوب سرو می‌شوند. آدرس: چالوس چالوس، ابتدای خیابان رادیو دریا به جز رستوران‌هایی که در بالا خواندید، چندتا رستوران دیگر هم هست که می‌توانید به آن‌ها هم فکر کنید: رستوران اکبر جوجه چالوس، رستوران ساحلی باران، رستوران ساحلی ارم، رستوران تی‌شین و رستوران دلفین چالوس. اگر شما هم تجربه‌ای راجع به رستوران‌گردی در چالوس دارید، حتما به ما بگویید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.