ویلا و اقامتگاه‌های پیشنهادی در کردان

اگر ساکن تهران باشید و بخواهید آخر هفته متفاوتی را در دامان طبیعت سپری کنید قطعا کردان جز اولین گزینه‌هایی‌ست که به آن فکر می‌کنید. یک ییلاق خوش آب‌وهوا که چند سالیست به پاتوق محبوب تهرانی‌ها برای فرار از دود و دم و شلوغی پایتخت تبدیل شده است.

اما چرا کردان تا این اندازه محبوب شده است؟ کردان یک روستای بکر با آب‌وهوای بسیار خنک و ییلاقی در نزدیکی تهران است که در هر یک از چهار فصل سال زیبایی‌های خاص خودش را دارد. اما علت اصلی محبوبیت کردان نزدیکی آن به پایتخت است. کردان به خاطر نزدیکی به تهران و آب‌وهوای متفاوتش در تمام طول سال محبوب گردشگران است. آخر هفته‌ها به سختی می‌توان برای اجاره ویلا در کردان موردی پیدا کرد، کنار رودخانه جای سوزن انداختن نیست و هر طرف سر بچرخانید خانواده‌ای را می‌بینید که در طبیعت زیبای این منطقه به استراحت و تفریح مشغول است.

کردان یکی از خوش‌نام‌ترین مناطق گردشگری و توریستی در نزدیکی تهران است که به دلیل هم‌جواری پایتخت تقریبا در تمام طول سال مسافر دارد. همانطور که توقع می‌رود در سفر کردان پیدا کردن یک ویلای درجه یک برای اقامت سخت نیست؛ چرا که در این محدوده امکانات اقامتی متنوعی برای اجاره در دسترس است، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و لاکچری، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در کردان انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند پیشنهاد عالی از میهمان شو برای اجاره بهترین ویلاها در کردان را با هم بررسی کنیم.

1.      ویلا بهادران در کردان

اگر به دنبال یک ویلای عالی برای اقامت در کردان می‌گردید اولین پیشنهاد میهمان شو یک باغ ویلای 520 متری در این منطقه است که آن را با نام عمارت بهادران کردان می‌شناسند. ویلا بهادران کردان یکی از لوکس‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در این منطقه است. این باغ ویلا با بنای 120 متری و ظرفیت پذیرش 5 تا 8 میهمان با یک خواب لوکس، نمای ظاهری شیشه در محدوده‌ی کوهسار واقع شده و مسیر دسترسی به آن کاملا آسفالت است.

پس از رزرو این ویلا با تمام امکانات شامل پارکینگ روباز، استخر، باربیکیو و وسایل بازی به صورت دربست در اختیارتان قرار می‌گیرد.

2.      باغ ویلای شاهان کردان

اگر به دنبال یک ویلای لاکچری در کردان می‌گردید پیشنهاد میهمان شو باغ ویلای شاهان کردان است. این باغ ویلا با متراژ 2000 متر و با ظرفیت پذیرش چهار میهمان در صدر لیست لاکچری‌ترین ویلاهای کردان قرار می‌گیرد. باغ ویلا شاهان با دو خواب لوکس، نمای ظاهری شیشه در محدوده‌ی آغچه حصار واقع شده و مسیر دسترسی به آن کاملا آسفالت است.

دو اتاق خواب، فضای نشیمن، آشپزخانه با تمام امکانات، پارکینگ روباز، استخر آب گرم در باغ و باربیکیو بخشی از امکانات این ویلا هستند.

3.      اجاره ویلا دو خواب استخر آبگرم رُز کردان

اگر تعداد نفراتتان بالا نیست ویلا دو خواب رز هم گزینه خوبی برای اجاره در کردان است. این ویلای 90 متری که در زمینی به مساحت 400 متر بنا شده یک ویلای استخردار با امکانات کامل برای اقامت در منطقه کردان است. ظرفیت پذیرش این ویلا 4 نفر است اما این ظرفیت با پرداخت هزینه اضافی تا 8 نفر هم قابل افزایش است.

دسترسی به این ویلا راحت و با استقرار نگهبان در محل امنیت فضای بیرونی و بخش‌های مشاع تامین شده است. همچنین استخر آبگرم این مجموعه نیز در تمام فصول سال قابل استفاده است.

4.      اجاره ویلا استخردار سارینا در ساوجبلاغ

چهارمین گزینه در لیست پیشنهادی میهمان شو برای اجاره ویلا استخردار با امکانات عالی در کردان، ویلای استخردار سارینا در منطقه ساوجبلاغ کردان است. یک خانه ویلایی 700 متری با 120 متر بنا که امکاناتی نظیر امکانات ورزشی، میز بیلیارد، میز تنیس، استخر، جکوزی و پارکینگ اختصاصی را برای تجربه‌ی اقامتی رضایت‌بخش فراهم آورده است. این ویلا ظرفیت پذیرش 6 تا 14 نفر را دارد.

5.      ویلای عمارت سهیل در کردان 

گزینه پیشنهادی بعدی برای اقامت در منطقه کردان، ویلای عمارت سهیل است. یک خانه ویلایی 1000 متری با 340 متر بنا و امکاناتی نظیر امکانات ورزشی، میز بیلیارد، میز تنیس، استخر روباز، باربیکیو و باغچه درختکاری شده که ظرفیت پذیرش 6 تا 12 نفر را دارد.

فضای داخلی این عمارت به صورت اختصاصی و حیاط به صورت اشتراکی با باقی مهمان‌هاست. ساختمان دارای پارکینگ اختصاصی و مسیر دسترسی آسفالته یک انتخاب لاکچری و خوب برای تفریح در منطقه‌ی کردان است.

6.      ویلای تریبلکس استخردار در آغشت کردان 

گزینه پیشنهادی بعدی یک ویلای تریبلکس در منطقه آغشت کردان است. این ویلا یک ساختمان 500 متری در زمینی به مساحت 700 متر است که به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. ویلای تریبلکس آغشت دارای دو استخر سرپوشیده و روباز است که یکی در طبقه دوم ساختمان و دیگری در حیاط ویلا قرار دارند.

ساختمان در مجموع 5 طبقه دارد که طبقه اول آن پارکینگ، طبقه دوم استخر سرپوشیده، طبقه سوم نشیمن و آشپزخانه، طبقه چهارم میز بیلیارد و اتاق‌ها و طبقه آخر روف گاردن است. این ویلا ظرفیت پذیرش 6 تا 10 نفر را دارد

7.      اجاره امارت نگین در کوهسار کردان 

و اما آخرین گزینه در لیست پیشنهادی میهمان شو برای اجاره ویلا در کردان امارت نگین کوهسار است. امارت نگین کوهسار در منطقه کردان یک ویلای دوبلکس 250 متری است که در زمینی به متراژ 450 متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. از امکانات این ویلا می‌توان به استخر سرپوشیده 80 متری، جکوزی آب داغ، سونا خشک و وسایل تفریحی از جمله، فوتبال دستی، بیلیارد اسنوکر، ایرهاکی فول حرفه‌ای و میز پینگ پنگ اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.