۲ میلیون دلار برای یک شام ؟

گروه الماس روسیه ” دنیای الماس ها ” (World Of Diamonds ) با همکاری گروه CE LA VI ، رستورانی در پشت بام هتل معروف Marina Bay Sands سنگاپور، تدارک یک شام ۲ میلیون دلاری را برای ۲ نفر دیده اند .

یک تجربه ۸ ساعتی شامل  گشت با هلیکوپتر ، یک کشتی کروز اختصاصی و یک لیموزین با راننده قبل از اینکه مهمانان حتی شروع به خوردن شام بکنند ، بخشی از این برنامه است .

و در نهایت نوبت به شام می رسد : ۱۸ بشقاب مختلف صدف ، خاویار ، ماهی سالمون وحشی آلاسکا ، گوشت راسته کباب شده با ذغال چوب درخت سیب و نوشیدنی های بسیار گران که حتی تصورش را هم نمی توان کرد. میز شام با ۱۰٫۰۰۰ رز تزئین شده و شما منظره ای ۳۶۰ درجه از تمام سنگاپور را در زیر پا دارید . همچنین یک گروه موسیقی به صورت زنده براتان برنامه اجرا می کنند .

چوب های غذا خوری (Chopsticks)  برای هر شخص منحصرا حکاکی و با تراشه های الماس تزئین شده و صندلی های راحتی که به صورت اختصاصی و ویژه برای شما طراحی شده است را می توانید با خود به منزل ببرید .

مثل همیشه دسر بهترین قسمت شام است ، در نیمه شب دسر همراه با یک حلقه الماس آبی ۲٫۰۸ قیراطی که نام لویی سیزدهم روی آن نقش بسته سرو می شود و بعد از آن شاهد آتش بازی ویژه ای خواهید بود .

Karan Tilani مدیر گروه WOD می گوید : ” این می تواند موقعیتی برای دادن پیشنهاد ازدواج ، یک مناسبت استثنایی و یا به سادگی یک جشن باشد. “

آیا شما ۲ میلیون دلار و ۸ ساعت برای خرج کردنش زمان دارید ؟ اگر دارید ، گران ترین تجربه غذا در دنیا برای شماست .

منبع : www.cnbc.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.