قیمت مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار در شهر مفتول

محصولات مفتولی در حوزه ساختمان‌سازی و ایجاد امنیت در یک محدوده نقش بسیار مهمی دارند. امروزه کاربرد محصولات مفتولی بسیار گسترده شده است و در میان آنها مفتول گالوانیزه و مسوار نیز پرکاربرد هستند. اما شاید هنگام خرید این محصولات این سوال برای شما پیش بیاید که کجا و چگونه این محصولات را خریداری کنید؟ نوسانات بازار چگونه است و قیمت آن بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات مفتولی، مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌دارد. برای اطلاع از قیمت مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با ما همراه باشید.

قیمت مفتول گالوانیزه بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

بهتر است پیش از بررسی قیمت مفتول گالوانیزه با این مفتول آشنا شویم و بدانیم دقیقا چه کاربردی دارد. چرا که کاربرد و یا نوع مفتول گالوانیزه در تعیین قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

مفتول گالوانیزه از گالوانیزاسیون مفتول سیاه بدست می‌آید. از این مفتول معمولا برای محیط‌های مرطوب استفاده می‌شود. انواع روش تولید مفتول گالوانیزه به صورت گالوانیزه سرد و گرم است. لازم است بدانید کیفیت مفتول گالوانیزه گرم از کیفیت مفتول گالوانیزه سرد بهتر است.

از سیم مفتول گالوانیزه معمولا برای محافظت در محیط اطراف خانه، اتصال مواد ساختمانی و مقاوم‌سازی، ساخت طناب‌های فولادی و… استفاده می‌شود. به طور کلی این مفتول بسیار محکم بوده و مقاومت بالایی دارد. از این رو کاربردهای گسترده‌ای نیز داراست.

قیمت خرید مفتول گالوانیزه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. ضخامت از مهم‌ترین این عوامل است. معمولا هر چقدر ضخامت مفتول گالوانیزه بیشتر باشد، وزن آن نیز بالاتر بوده و در نتیجه قیمت افزایش میابد. شهر مفتول، تولیدکننده انواع مفتول گالوانیزه با ضخامت‌های مختلف است.

در صورتی که قصد خرید مفتول گالوانیزه با قیمتی مناسب و کیفیت مطلوب را دارید، شهر مفتول بهترین گزینه است. به منظور اطلاع دقیق از قیمت مفتول گالوانیزه می‌توانید با کارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت مفتول مسوار بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

پیش از بررسی قیمت مفتول مسوار، ابتدا بررسی کنیم مفتول مسوار چیست و در چه صنایعی کاربرد دارد. با بررسی کاربرد مفتول مسوار و آشنایی کلی با این مفتول، می‌توانید با اطلاعاتی جامع‌تر این محصول را خریداری نمایید.

مسوار در واقع یکی از انواع آلیاژ فلزات است. این مفتول خاصیت چکش‌خواری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. بنابراین کاربرد بسیار زیادی داشته و به صورت کلاف و شاخه در بازار عرضه می‌گردد. روکش مس بر روی این مفتول سبب می‌شود تا از خوردگی آن جلوگیری شده و مقاومت بالایی نیز داشته باشد. مهم‌-ترین کاربردی که این مفتول دارد، ساخت لوازم آشپزخانه و لوازم تزیینی است. از دیگر کاربردهای مفتول مسوار جوش فلزات است.

این مفتول معمولا با قطر 1 تا 8 میلی متر به بازار عرضه می‌گردد. مفتول مسوار در واقع مفتول آهن است. پس از انجام آخرین مرحله کشش و رسیدن به سایز مورد نظر وارد دو وان می‌شود. در وان اول اسیدشویی می‌شود تا به طور کامل تمیز گردد. در وان دوم نیز وارد سولفات مس می‌شود.

کاربرد مفتول مسوار چیست؟

از این مفتول در صنایع مختلف استفاده می‌شود. از جمله کاربرد مفتول مسوار به شرح زیر است:

  • تولید انواع چوب لباسی و آویز
  • تولید قفسه و باکس
  • ساخت چمدان و کیف دستی
  • تولید پین
  • آرماتوربندی عمرانی
  • ساخت محصولات ریلی

برای اینکه بتوانید قیمت مفتول مسوار را تخمین بزنید، ابتدا نیاز است که قیمت مواد اولیه را بدست آورید. از آن‌جایی که برای تهیه مفتول مسوار از میلگرد استفاده می‌شود، بنابراین قیمت میلگرد نیز تا حدودی در قیمت مفتول مسوار تاثیرگذار است. البته در تخمین قیمت این مفتول عوامل دیگری نیز تاثیرگذار هستند. عواملی همچون کیفیت، برند میلگرد و کشور سازنده، در این مسئله دخیل هستند. معمولا میلگرد از کشورهای چین و اکراین وارد کشور می‌شود.

لازم به ذکر است ضخامت میلگردی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و ضخامت لایه‌ای از مس که روی میلگرد را می‌پوشاند نیز در قیمت این مفتول تاثیر بسزایی دارد.

خرید مفتول مسوار و مفتول گالوانیزه در شهر مفتول

اگر قصد خرید انواع محصولات مفتولی، مفتول مسوار و مفتول گالوانیزه را دارید، شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مفتولی با مناسب‌ترین قیمت، این محصولات را به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای خرید مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با شماره 02154483 تماس حاصل نمایید. از طریق تماس با شماره تلفن درج شده، از خدمات مشاوره رایگان شهرمفتول نیز بهره‌مند گردیده و با اطلاعات کافی محصول خود را خریداری نمایید. همچنین به منظور مشاهده محصولات بیشتر از جمله انواع توری، انواع قیمت سیم آرماتوربندی، میلگرد ساده و… به وب سایت شهر مفتول مراجعه نموده و قیمت‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. محصولات مفتولی را با کیفیت تضمینی خریداری کنید. برای ثبت خرید به صورت اینترنتی به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه نموده و در شهر مفتول با ما در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.