آموزش رفع ارور های بازی فری فایر برای مبتدی ها

یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال که در بیم گیمر ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، فری فایر است. در گوشی های ضعیف صحیح بازی کردن فری فایر ممکن نیست و کاربر دچار مشکلات فراوانی می شود، پس باید گوشی مناسبی تهیه کنید. اما در کنار این ها ممکن است در هنگام بازی فری فایر مشکلات متعددی برای شما به وجود آید و شما ارور های مختلفی دریافت کنید. در ادامه به معرفی این ارور ها و مشکلات و راه حل برطرف کردن آن ها می پردازیم.

مشکلات اساسی و متداول در بازی فری فایر

در این قسمت می خواهیم به مشکلاتی که در میان دیگر ارور ها رایج تر هستند بپردازیم. پایه و اساس بازی فری فایر بر مبنای خرید جم فری فایر است ولی برخی از مشکلات آن با جم فری فایر برطرف نمی شود و نیازمند دیگر ترفند ها است. در ادامه به این ترفند ها می پردازیم.

  1. اختلال در آپلود فری فایر
  2. ارور لگ
  3. آپلود نشدن بازی
  4. از دست رفتن اطلاعات 
  5. پینگ بالا
  6. خارج شدن کاربر از برنامه
  7. عدم نمایش صفحه نمایشگر 

اختلال در آپلود فری فایر

یکی از متداول مشکلات در بازی فری فایر ارور دادن در هنگام بارگیری است. این خطا در یک بازه زمانی مشخص بعد از این که داده ها بارگیری شدند رخ می دهد. یکی از علل رخ دادن این ارور می تواند کمبود حافظه باشد. برای رفع این مشکل در مرحله اول ظرفیت حافظه ی خود را بررسی نمایید. در مرحله ی دوم اتصال اینترنتی را مجدد چک کنید و در آخر بخشی از فضا را آزاد کنید و نرم افزار را به طور مجدد بارگیری نمایید.همچنین  با خرید از سایت جم فری فایر میتوانید از جم ها در بازی استفاده کنید و تجهیزات جدید را خریداری کنید.

ارور لگ 

یکی دیگر از مشکلات رایج در بازی فری فایر ارور لگ است و این ارور در رابطه با اتصال اینترنت است. البته در صورتی که دارای پینگ خوبی هستید این لگ و خطا علت دیگری دارد. 

برای حل این خطا باید دستگاه خودتان را مورد بررسی قرار دهید. یعنی به عوامل موثر بر روی دستگاه توجه کنید برای مثال می توانید به گرمای گوشی دقت کنید. اگر دستگاه بیش از اندازه داغ شده است برنامه را متوقف کنید تا دستگاه کمی سرد شود. البته راه دیگری هم وجود دارد که از پردازنده  های دستگاه استفاده کم تری شود که آن این است که به تنظیمات گرافیکی دستگاه بروید و آن را بر روی کم ترین حالت قرار دهید. همچنین برای خرید جم فری فایر ارزان به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

آپلود نشدن بازی

در برخی مواقع پس از اتمام آپلود بازی یا داده های آن خطا و ارور هایی از سوی نرم افزار دریافت می شود که علل مختلفی دارد. از جمله این این علل ها می تواند کمبود حافظه یا سایر مشکلات دستگاه باشد.

 به طور کلی حل کردن مشکلات این بازی کار دشواری نیست و شما در مرحله اول باید میزان حافظه ی ذخیره سازی خود را بررسی کنید. در مرحله بعد باید از متصل بودن دستگاه به اینترنت قوی مطمئن شوید. اگر حافظه ی کافی ندارید برخی برنامه های بلا استفاده خود را پاک کنید یا اگر مشکل از حافظه نیست می توانید حافظه ی پنهان خود را پاک نمایید و سپس بازی را به طور مجدد آپلود نمایید. پس از رفع این مشکل با اطلاع از قیمت جم فری فایر و خرید آن میتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید.

 از دست رفتن اطلاعات

علل زیادی وجود دارد که اخطار ها و ارور هایی که به دلیل پینگ و دستگاه یا دیگر مشکلات مانند اشغال بودن سرور به وجود می آیند، سبب عدم نمایش اعلان ها شوند. منظور از اعلان ها پیام هایی است که از اخبار و رویداد های بازی منشا می گیرد که البته برای حل این مشکل راه هایی وجود دارد. یکی از این راه ها این است که به راه اندازی بازی توجه کنید که به صورت خودکار راه اندازی می شود یا به نمایش دادن اعلان نیاز دارد .

 یکی دیگر از راه این است که بررسی کنید اینترنت فعال است و تمام پیام ها به طور کامل دانلود می شود و هم چنین صفحه نمایش به طور کامل نمایش داده شود. اگر با امتحان تمامی این راه حل ها مشکل بر طرف نشد می توانید با پاک کردن حافظه ی پنهان یا نصب دوباره بازی این مشکل را بر طرف کنید.

پینگ بالا

یکی دیگر از مشکلات بسیار رایج در بازی فری فایر بالا بودن پینگ است. در اکثر مواقع این مشکل به علت سرور های خوب مورد استفاده است . برای اینکه به درستی این مبحث پی ببرید می توانید این بازی ها روی دستگاه های مختلف امتحان نمایید و اگر در تمامی موارد سرعت کند بود مشکل از اتصال شما است. برای حل کردن این مشکل می توانید مودم اینترنت خود را مجدد تنظیم کنید که البته این تنها راه نیست و در برخی موارد اتصال شخص دیگری به مودم موجب این مشکل می شود، که باید اتصال او را قطع نمایید زیرا هر چه افراد بیشتر از اينترنت استفاده نمایند سرعت اینترنت ضعیف تر می شود. پس از بررسی این موارد میتوانید به خرید جم فری فایر اقدام کرده وبا جم به امکانات جدید در بازی دسترسی داشته باشید.

خارج شدن کاربر از برنامه

این مشکل به طور تقریبی مانند دیگر مشکلات است و راه حل آن هم متشابه است و هم چنین علت آن هم مانند دیگر مشکلات می تواند کمبود حافظه ی ذخیره باشد. یکی از راه های حل این مشکل این است که در هنگام استفاده از بازی گوشی را به شارژر متصل نکنید. یکی دیگر از مواردی که باید رعایت کنید این است که دیگر برنامه ها را قبل از آغاز بازی ببندید. در کنار این ها حتما حافظه ی پنهان را پاک کنید و بازی را به طور کامل ببندید و دوباره باز نمایید. اگر تمامی این مراحل مشکل شما را برطرف نکرد دستگاه را به طور کامل ری استارت نمایید. البته در کنار این ها برای حل این مشکل می توانید کیفیت گرافیک را کاهش دهید که از طریق منو تنظیمات انجام می شود.

عدم نمایش صفحه نمایشگر

یکی دیگر از مشکلات رایجی که اکثر کاربران بازی فری فایر با آن مواجه هستند نمایش داده نشدن صفحه ی نمایشگر است. این مشکل به این صورت است که پیام ها و تصاویر مختلفی که درون بازی است نمایش داده نمی شود و این مشکل هم مانند مشکلات دیگر راه حلی دارد. شما می توانید با پاکسازی حافظه و اتصال به اینترنت پر سرعت این مشکل را تا حدودی بر طرف نمایید. همچنین  خرید جم فری فایر میتوانید از بخش های مختلف بازی استفاده کنید. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.