بهترین مرکز آموزش کاشت و طراحی ناخن در تهران

بدونِ شک کسی نیست که دوست نداشته باشد، استقلالِ مالی را تجربه کند. این موضوع در بین خانم‌ها هم رایج است و امروزه بانوان تمایل دارند به نهایت استقلال برسند اما شاید شرایط کار برای آن‌ها کمی سخت‌تر باشد. یکی از حوزه‌هایی که باعث می‌شود خانم‌ها با فعالیت در آن استقلال مالی داشته باشند و بتوانند به درآمد خوبی برسند و حتی یک خانواده را ساپورت کنند، حوزه آرایشگری است. زمانی که وارد حوزه آرایشگری می‌شوید، اگر به مهارت قابل قبولی برسید، شانس زیادی برای رسیدن به درآمد بالا دارید. در این مصاحبه تصمیم گرفتیم با خانم محمدی، موسس و ممتحن آموزشگاه فنی حرفه‌ای هنرآموزان ماهسان صحبت کنیم و سوالاتی را از ایشان پرسیده‌ایم که در مورد آموزش آرایشگری و ورود به بازارکار خدمات زیبایی مفید است و می‌تواند به افراد علاقمند در این زمینه کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. پس با ما همراه باشید.

درآمد کاشت و طراحی ناخن

خانم محمدی قبل از هر چیز برای ما توضیح دهید که آیا وارد شدن به حوزه طراحی و کاشت ناخن می‌تواند ما را به کسب درآمد بالایی برساند یا خیر؟

اتفاقا سوالی که شما پرسیدید، جزء سوالات پرتکرار و رایج است و افرادی که می‌خواهند به حوزه آرایشگری وارد شوند، مدام از ما می‌پرسند. باید بگوییم که لاین ناخن، جزء حوزه‌های پردرآمد محسوب می‌شوند.

در مورد طراحی ناخن؛ از آنجایی که شما هنری دارید که هرکسی نمی‌تواند آن را انجام دهد و با یادگیری هم به این مهم دست پیدا نمی‌کند، پس باز هم می‌توانیم بگوییم که درآمدتان خیلی بالا خواهد بود. البته به شرطی که استعداد و پشتکار داشته باشید و هر روز طراحی‌های جدیدتر و متنوع‌تری را یاد گرفته و پیاده‌سازی کنید.

در مورد کاشت ناخن هم همانطور که خودتان می‌بینید، خیلی از خانم‌ها این کار را انجام می‌دهند و کسی که برای کاشت ناخن به شما مراجعه می‌کند، ملزم است که حداقل یک بار در ماه برای ترمیم دوباره نزد شما بیاید و مشتری ثابت‌تان شود و اگر بتوانید کار تمیز و زیبایی در مورد کاشت ناخن از خودتان ارائه دهید، درآمدتان خیلی خوبی از آن خواهید داشت.

به علاوه، شما می‌توانید پس از کسب مهارت در این زمینه از طریق برگزاری دوره آموزش کاشت ناخن یا آموزش طراحی ناخن به کسب درآمد بپردازید.

پس هر دو مهارت طراحی ناخن و کاشت ناخن به شدت پردرآمد هستند.

سختی های لاین ناخن

خب، حالا که ما را با درآمد بالای این لاین آشنا کردید و سطح انگیزه ما را افزایش دادید، لطفاً به ما بگویید که سختی‌های کار ناخن دقیقا چه چیزهایی هستند تا ما در مسیر کار شوک نشویم و با آمادگی بیشتری به سراغ این اقدامات برویم؟

قطعا هر حوزه جدیدی که واردش می‌شوید، سختی‌های خودش را دارد و لاین ناخن هم از این قاعده مستثنا نیست؛ اما سختی‌های آن برای کسی که به این شغل علاقه‌مند باشد، پشتکار داشته باشد و بخواهد که واقعاً در این مسیر موفق شود، سختی‌های غیر قابل تحملی نیست. باید گفت که سختی‌های آن مربوط به تنوع کار شماست؛ یعنی شما باید در چند حوزه خوب عمل کنید تا بتوانید مشتریان زیادی داشته باشید اما اگر برای اصلاح صورت با روش‌های مختلف، اصلاح ابرو، کوتاهی مو و یک آرایش معمولی وقت بگذارید، قطعاً بعد از مدت سختی کار دیگر به چشم نمی‌آید. از طرفی تنوع کار بالایی دارید که باعث می‌شود سختی‌ها را راحت‌تر تحمل کنید و کارتان یکنواخت و تکراری نباشد.

اما در مورد طراحی ناخن همه چیز به استعداد شما برمی‌گردد. اگر در زمینه طراحی استعداد داشته باشید و کارتان را ظریف، دقیق و تمیز انجام دهید، سختی کاری را متحمل نخواهید شد. فقط باید خودتان را به‌روز نگه دارید و مطمئن باشید که می‌توانید از پس طراحی‌های سخت بربیایید که با تمرین قابل دستیابی است.

در مورد کاشت ناخن سختی کار مربوط به بوی تند موادی است که به مشام‌تان می‌خورد و ممکن است شما را از لحاظ تنفسی آزار دهد.  از طرفی برای هر مشتری مجبور هستید که دو ساعت گردن خود را پایین نگه دارید و کار کنید. کثیفی و گرد و غباری که حاصل از سوهان کشیدن هستند، ممکن است شما را آزار دهد. پس اگر از لحاظ تنفس دچار مشکل هستید و نمی‌توانید مدت زمان زیادی یک جا بشینید، چه بهتر است که وارد این رشته نشوید اما به طور کل طراحی ناخن و کاشت ناخن سختی‌های خیلی زیادی ندارد که نتوانید آن‌ها را تحمل کنید.

بازار کار کاشت و طراحی ناخن

خانم محمدی، نکته مهم دیگری که در مورد این حوزه وجود دارد و باید از شما به عنوان کسی که در کل سال‌ها با این رشته‌ها درگیر بوده و تجربه دارد، مبحث بازار کار است. لطفاً در مورد بازار کار این لاین‌ها برای ما صحبت کنید.

در مورد بازار کار لاین ناخن باید بگوییم که آرایشگری بازار کار بسیار خوبی دارد. قطعاً هیچ محله‌ای نیست که بدون آرایشگاه باشد و اگر شما به آنجا سر بزنید، احتمالاً حداقل هر روز آنها مشتری خودشان را دارند و خانم‌های زیادی که در آن‌جا زندگی می‌کنند، به هر دلیل نیاز به مراجعه به آرایشگاه پیدا خواهند کرد. در مورد طراحی ناخن شاید شما آن‌قدرها مشتری نداشته باشید اما اگر کارتان ثابت شده باشد، افراد زیادی شما را به دیگران معرفی خواهند کرد؛ مخصوصاً اگر کارتان را در شبکه اجتماعی تبلیغ کرده باشید و در این فضا دیده شده باشید، مطمئن باشید که مشتریان زیادی خواهید داشت، زیرا هرکسی نمی‌تواند طراحی ناخن خاص را انجام دهد.

در مورد کاشت ناخن هم اگر کارتان دقیق، درست و اصولی باشد و ناخن‌های مشتری دچار مشکل نشود و ناخنی ظریف و بدون هوا گرفتگی را تجربه کند، باز هم مشتریانتان بسیار خواهند بود. پس در مورد بازار کار، همه چیز مربوط به کیفیت دوره‌ای آنخودتان است که در حوزه آموزش آرایشگری، طراحی ناخن و کاشت ناخن خوب عمل کرده باشید.

نتیجه‌گیری

قطعا همه افرادی که به لاینِ طراحی ناخن و کاشت ناخن علاقمند هستند، می‌توانند وارد وارد این حوزه شوند و با کمی آموزش و تمرین به بهترین درآمد برسند. آموزشگاه هنرآموزان ماهسان (honaramoozan.com) یکی از بهترین منابع در این زمینه است که می‌تواند کمک کننده باشد و شما را زودتر به هدف‌تان برساند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.