بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه کجاست؟

فرانسه یکی از متنوع‌ترین کشورهای اروپایی است که برای هر کسی چیزی در چنته دارد. نقاشان، دوست‌داران غذا، معماران، طرفداران مد و لباس و تقریبا هر قشری از جامعه می‌توانند بهره‌ای از این کشور زیبا ببرند. این تنوع می‌تواند تصمیم‌گیری در در مورد اینکه بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه کدام هستند را کمی ‌دشوار کند. فرانسه کشور گرانی است، بنابراین باید بسیار هوشمندانه به این کشور مسافرت کنید و دقیقا بدانید که به‌دنبال چه چیزی هستید. در این مقاله بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه را به شما معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید درباره این موضوع مهم تصمیم بگیرید.

حتما بخوانید: مدارک لازم برای اقامت در فرانسه

بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه

لیون

آنچه که لیون را از پاریس متمایز کرده و آن را به یکی از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه تبدیل می‌کند، تعداد کمتر گردشگر در این شهر است. بسیاری از جاذبه‌های گردشگری لیون به‌همان اندازه پاریس زیبا هستند، اما برخلاف پاریس مجبور نیستید در صف‌های طولانی منتظر بمانید.

حتما بخوانید: معرفی بهترین هتل‌ها برای اقامت در فرانسه

بهترین مکان برای اقامت در لیون

از آنجایی‌که لیون یک شهر کوچک است، بهتر است در مرکز شهر یا محله‌های مرکزی لیون اقامت کنید، زیرا مطمئناً از جاذبه‌های اصلی فاصله کمی‌ دارید. ‌هاستل Away Hostel & Coffee Shop یکی از معدود اقامتگاه‌های لیون است که تقریبا همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.‌ هاستل Away در قلب منطقه میراث جهانی یونسکو واقع شده است، بنابراین به مناطق تاریخی لیون دسترسی خوبی دارد.

لیون دارای هتل‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه است. بهترین هتل لیون Hôtel de l’Abbaye نام دارد که در یک ساختمان تاریخی قرار گرفته است. فضای داخلی آن دارای مبلمان مدرن و طراحی شیک است. این هتل هم به مراکز تاریخی و هم به مناطق فرهنگی نزدیک است. موزه مینیاتور و سینما با دو دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارد.

دیزنی‌لند از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه

دیزنی‌لند پاریس یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه و همچنین یکی از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه برای خانواده‌ها است. محل اقامت در این منطقه برای خانواده‌ها طراحی شده است. حتی اگر از خود پارک هم دیدن نکنید، اقامتگاه‌های دیزنی‌لند به مرکز پاریس نزدیک هستند. بسیاری از هتل‌های متعلق به دیزنی خدمات نگهداری از کودکان و گشت‌وگذار در شهر را نیز ارائه می‌دهند.

بهترین مکان برای اقامت در دیزنی‌لند پاریس

مانند سایر پارک‌های دیزنی در سراسر جهان، چند هتل در اطراف منطقه دیزنی‌لند پاریس وجود دارد. اگر بازدید از پارک هدف اصلی بازدید شما باشد، این هتل‌ها عالی هستند، اما اگر قصد اقامت طولانی‌تری دارید، بهتر است اقامتگاهی در Marne la Vallée و Val d’Europe را د نظر بگیرید. 

Marne la Vallée دارای چند هتل زیبا با لینک مستقیم به پارک است. هتل Dream Castle یک شاتل رایگان به دیزنی‌لند دارد و شما می‌توانید هم از امکانات پارک استفاده کنید و هم دور از محیط شلوغ پارک، آرامش و سکوت را تجربه کنید. رستوران هتل دارای مجموعه‌ای لذیذ از غذاهای آمریکایی و فرانسوی است. یک اسپا هم در هتل وجود دارد که می‌توانید پس از یک روز طولانی گشت‌وگذار در پارک‌ در آن استراحت کنید.

شما نمی‌توانید هیچ ‌هاستلی در منطقه دیزنی‌لند پاریس پیدا کنید، اما اگر می‌خواهید مقداری در پول خود صرفه‌جویی کنید، هتل Paxton MLV یک گزینه عالی است. این هتل تنها دو دقیقه پیاده تا ایستگاه RER فاصله دارد و تا Marne la Vallée تنها ده دقیقه پیاده‌روی است، بنابراین به‌راحتی می‌توانید هم به دیزنی‌لند و هم به پاریس دسترسی داشته باشید.

پاریس 

هیچ بحثی وجود ندارد که پاریس یک شهر بسیار خیره‌کننده است. رستوران‌های درجه یک، پیاده‌روهای عجیب و مکان‌های دیدنی الهام‌بخش، این مکان را به بهترین مقصد در جهان برای یک سفر رمانتیک تبدیل کرده است. جدای از رمانس، پاریس پایتخت آشپزی، مد و هنر جهان و مرکز فرهنگ اروپایی است.

بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه و شهر رویایی پاریس

پاریس شهر بزرگی است و یکی از گران‌ترین شهرهای اروپا به شمار می‌آید، اما برخی اقامتگاه‌های ارزان‌تر در حومه شهر وجود دارد که دسترسی خوبی به مترو دارند. 

Montmartre یک محله هنری نزدیک به مرکز پاریس است که اقامتگاه‌های خوبی دارد.هاستل Le Village Montmartre by Hiphophostels یکی از بهترین ‌هاستل‌های پاریس است که در محله مونت‌مارتر قرار دارد و به مترو نزدیک است.

نیس

نیس که در سواحل مدیترانه قرار دارد، یکی از دروازه‌های اصلی به ریویرای فرانسه و یکی از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه در طول تابستان است. نیس معمولا مقصدی برای ثروتمندان به شمار می‌آید، اما یک شهر فوق‌العاده متنوع است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

بهترین مکان برای اقامت در نیس

ریویرای فرانسه یکی از گران‌ترین مناطق اروپاست، اما این بدان معنا نیست که هیچ ‌هاستل مقرون‌به‌صرفه‌ای در نیس وجود ندارد. ‌هاستل Villa Saint Exupery Beach یکی از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه است که قیمت نسبتا به‌صرفه‌ای دارد. اما اگر به دنبال اتاقی در مرکز شهر هستید، Hotel 64 یکی از بهترین هتل‌های نیس است. تنها یک پیاده‌روی کوتاه از تفرجگاه اصلی شهر فاصله دارد و به شما امکان دسترسی سریع به بهترین جاذبه‌های نیس را می‌دهد.

مارسی 

مارسی به ارزان‌ترین شهر فرانسه مشهور است. برای کسانی که بودجه کمی ‌دارند یا در فرانسه کوله‌گردی می‌کنند، مارسی یک مکان عالی برای لذت بردن از فضای آرام مدیترانه است.

بهترین مکان برای اقامت در مارسی

هاستل Vertigo Vieux-Port در مارسی یک ‌هاستل عالی و به‌صرفه است که برخلاف سایر ‌هاستل‌های مارسی، صبحانه رایگان ارائه می‌دهد. هتل Maison Montgrand هم از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه و شهر مارسی است. این هتل با اینکه سه ستاره دارد، اما همه چیز، از مبلمان شیک گرفته تا استانداردهای عالی خدمات را ارائه می‌دهد.

کورس

کورس جزیره‌ای بزرگ در دریای مدیترانه است که به‌طور رسمی ‌توسط فرانسه اداره می‌شود، اما فرهنگ آن به‌شدت تحت تأثیر ایتالیا قرار دارد. فرهنگ محلی کورس یکی از منحصربه‌فردترین فرهنگ‌ها در اروپا است و جشنواره‌ها و سنت‌های مختلفی در طول سال در آن برگزار می‌شود.

بهترین مکان برای اقامت در کورس

هاستل‌های زیادی در کورس وجود ندارد، اما ‌هاستل Chez McDonald یک تجربه محلی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه می‌دهد. هتل ویلا جوزفین، یک هتل کوچک عجیب‌وغریب است که یک خلوت‌گاه ایده‌آل در حومه شهر کورس به شمار می‌آید. این ملک فاصله بسیار نزدیکی با ساحل دارد و اطراف آن با چشم‌اندازهای زیبا احاطه شده است. یک استخر کوچک دارد که در طول فصل تابستان باز است و هر روز صبح صبحانه رایگان سرو می‌کند. 

سخن پایانی

فرانسه کشوری است که اگر می‌خواهید به اروپا مسافرت کنید، نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. این کشور چنان مناطق دیدنی، تاریخ غنی و فرهنگ متنوعی دارد که از دیدن آن سیر نمی‌شوید، اما شاید انتخاب محل اقامت در فرانسه کمی دشوار باشد. اگر بتوانید یکی از بهترین مناطق برای اقامت در فرانسه را برای سفر خود رزرو کنید، مطمئنا خاطره بسیارخوش‌آیندی از سفر برایتان به یادگار خواهد ماند.

منابع:

  1. https://www.thebrokebackpacker.com/where-to-stay-in-france/
  2. https://santorinidave.com/best-places-paris
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.