معرفی بهترین هتل‌ها برای اقامت در فرانسه

اگر تصمیم گرفته‌اید به فرانسه مسافرت کنید، اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که بهترین هتل برای اقامت در فرانسه کدام است. بیش از 25 سال است که فرانسه محبوب‌ترین مقصد گردش‌گری جهان به‌شمار می‌آید. مردم به دلایل متعددی به فرانسه سفر می‌کنند، برخی فرانسه را یکی از زیباترین کشورهای جهان می‌دانند و به دلیل زیبایی‌های طبیعی آن به این کشور مسافرت می‌کنند، و بعضا هم برای دریافت اقامت و تکمیل “مدارک لازم برای اقامت در فرانسه“قبل از خرید ملک و .. سفر میکنند، بعضی های دیگر نیز برای مزه‌کردن غذاهای معروف فرانسوی، برخی برای بازدید از موزه‌ها و کاخ‌های مشهور و برخی دیگر به خاطر فروشگاه‌های معروف، جاذبه‌های گردش‌گری متنوع، سواحل زیبا یا رویدادهای فصلی خاص مانند بازار کریسمس استراسبورگ از فرانسه دیدن می‌کنند. 

معرفی بهترین هتل برای اقامت در فرانسه

فرانسه کشور رمانتیک‌ترین شهر جهان و درخشان‌ترین رودخانه‌های اروپا است و آب‌وهوای متفاوت آن برای همه مسافران مناسب است. این کشور باشکوه دارای مجموعه‌ای از هتل‌های فوق لوکس است که با میراث فرهنگی و طبیعی آن مطابقت دارد. در این مقاله 5 تا از بهترین هتل‌ها و استراحت‌گاه‌های لوکس فرانسه را معرفی می‌کنیم. در پایان به‌راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین هتل برای اقامت در فرانسه کدام است.

هتل Raphael 

پاریس شهر عشق و دلدادگی است. اگر می‌خواهید روح پاریس را به‌خوبی درک کنید، باید با سنت‌های فرانسوی ارتباط برقرار کنید و هیچ مکانی بهتر از هتل 5 ستاره رافائل برای غرق شدن در سنت فرانسه وجود ندارد. این هتل که برای چهار نسل توسط یک خانواده اداره می‌شود، بالاترین استانداردهای سنتی و قدیمی ‌را حفظ کرده است. هتل رافائل در مرکز تجاری شهر، نزدیک به طاق پیروزی قرار دارد. هر اتاق به اندازه خود هتل منحصربه‌فرد است و با مجموعه بزرگی از عتیقه‌جات بازسازی‌شده، دکورها و اثاثیه سنتی تزئین شده است. این هتل یک مکان ایده‌آل و بهترین هتل برای اقامت در فرانسه است. 

هتل Peninsula Paris The بهترین هتل برای اقامت در فرانسه

هتل معروف The Peninsula Paris در خیابان کلبر (Avenue Kleber) پاریس قرار دارد. این هتل در آگوست 2014، افتتاح شده است و اولین هتل اروپایی گروه هتل‌های پنینسولا که یکی از منحصربه‌فردترین برندهای هتل در جهان است، به شمار می‌آید. The Peninsula Paris در یک ساختمان کلاسیک‌ هاوسمانی اواخر قرن نوزدهم واقع شده است. این ساختمان در سال 1908 ساخته شده و در آن زمان یکی از مجلل‌ترین قصرهای پاریس بوده است. 

ساختمان هتل The Peninsula Paris با دقت بازسازی ‌شده و با وسایل راحتی قرن بیست‌ویکم مدرن‌سازی شده است. این هتل از 200 اتاق مجلل از جمله 34 سوئیت تشکیل شده و با آثار هنری گران‌قیمت و چوب‌های تیره، ترکیب بسیار خوبی از عناصر سنتی با معاصر را به معرض نمایش می‌گذارد. حمام‌ها دارای کف و دیوارهای مرمری، وان‌های مجلل عمیق و سینک‌های دوتایی هستند. هر رفاهی که می‌توانید تصور کنید و در خور یک قصر است، در اتاق‌ها گنجانده شده است. شما می‌توانید حس یک شاهزاده فرانسوی را در این هتل تجربه کنید.

 هتل CHATEAU SAINT-MARTIN & SPA

هتل و اسپای Chateau Saint Martin & Spa، عضو مجموعه معتبر Oetker، در ریویرا (RIVIERA) در دامنه یک تپه ناهموار، مشرف به دهکده قرون وسطایی St.-Paul-de-Vence قرار دارد. از هتل Chateau Saint Martin دریای آبی مدیترانه را می‌توان در دوردست دید، بنابراین اگر به دنبال یک مکان رمانتیک و خصوصی برای اقامت در امتداد ریویرا هستید، بهترین هتل برای اقامت در فرانسه است.

 قدمت این ملک به سال 1115، زمانی که کنت پروونس این زمین را به شوالیه‌های معبد اهدا کرد، برمی‌گردد. Chateau Saint Martin در سال 1936 ساخته شد، اما بخشی از قلعه معبد (یک دیوار شکسته و بقایای یک پل متحرک) به‌عنوان یادآوری از تاریخ غنی این منطقه به‌صورت دست‌نخورده باقی مانده است. همه اتاق‌های هتل دارای فضای داخلی بسیار شیک و با توجه شخصی مالک به جزئیات هستند. مناظر شگفت‌انگیزی از مسیر کوت دازور از نیس تا کن در این منطقه وجود دارد.

هتل InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel 

هتل InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel در شهر برودو دقیقاً روبه‌رویOpera National de Bordeaux قرار داشته و موقعیت بی‌نظیری دارد. این هتل در سال 2015، بدون اینکه کوچک‌ترین خدشه‌ای به زیبایی و شخصیت اصلی آن وارد شود، به‌طور کامل بازسازی شده است و اکنون یک رستوران گوردون رمزی ” Le Pressoir d’Argent’ by Gordon Ramsay” در آن قرار دارد که از بهترین مواد محلی و تکه‌های بزرگ گوشت در تهیه غذاهای خود استفاده کرده و غذاهای دریایی تازه، نوشیدنی‌های محلی خوب و همچنین یک براسری عالی سرو می‌کند. 

هر یک از 148 اتاق و سوئیت هتل InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام مرمری و اینترنت رایگان است. آب‌گرم عالی و مجلل این هتل با الهام از حمام‌های رومی ‌ساخته شده است.

هتل Le Bristol بهترین هتل برای اقامت در فرانسه

بریستول که در مرکز پاریس، در خیابان دو فاوبورگ سنت اونوره قرار دارد، اولین هتلی بود که برچسب «کاخ» (اصطلاح فرانسوی برای هتلی با بالاتر از پنج ستاره) به آن داده شد. این هتل در سال 1925 افتتاح شد و اکنون یکی از هتل‌های گروه Oetker است. سرسراهای مرمری، لوسترهای کریستالی، ملیله‌های قرن هفدهمی و اثاثیه‌های سبک لویی پانزدهم و شانزدهم از تزئینات این هتل لوکس هستند. هتل بریستول دارای یک آب‌گرم برنده جایزه، یک استخر شنا در طبقه ششم با چشم‌انداز پانوراما از سراسر پاریس و دو رستوران ستاره‌دار میشلین است. این هتل در نزدیکی فرودگاه اورلی و فرودگاه شارل دوگل قرار دارد. همچنین دارای نقاط شارژ وسایل نقلیه الکتریکی است، بنابراین اگر تصمیم به کرایه ماشین برقی در طول اقامت خود داشته باشید، می‌توانید از امکانات شارژ هتل استفاده کنید.

سخن پایانی

فرانسه بهترین مقصد تعطیلات در جهان است. به نظر می‌رسد تقریبا همه آرزوی سفر به فرانسه را دارند. پاریس یکی از مهم‌ترین، جالب‌ترین، زیباترین و فرهنگی‌ترین شهرهای دنیا است و هرکسی باید حداقل یک بار در زندگی خود آن را ببیند. بنابراین اگر می‌خواهید به این کشور زیبا و غنی سفر کنید، باید بهترین هتل برای اقامت در فرانسه را بشناسید. در این مقاله 5 تا از بهترین هتل‌های فرانسه را به شما معرفی کردیم.

منابع:

  1. https://theluxuryeditor.com/france/
  2. https://www.travelandleisure.com/worlds-best/resort-hotels-in-france
  3. https://theluxurytravelexpert.com/2021/06/14/best-hotels-france/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.