ویلاها و اقامتگاه‌های پیشنهادی در شمال

شمال کشور جز اولین گزینه‌ها برای برنامه ریزی سفر است، تفاوتی هم ندارد ایام تعطیل در کدام ماه از سال باشد؛ چراکه شهرهای شمالی در هر چهار فصل سال میزبان گردشگران و مسافرانی هستند که از شهرهای مختلف کشور به قصد تفریح و یا تنها به قصد یک استراحت کوتاه آخر هفته‌ای راهی سفر شده‌اند. تجربه اقامتی راحت و رضایت‌بخش در چنین سفری چه به قصد تفریح و چه به قصد استراحت همیشه جز اصلی‌ترین دغدغه‌های هر مسافری است.

وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید پیش از هرچیز باید فکری برای اقامتتان کنید. حالا اگر مقصد سفرتان شهری توریستی باشد مسئله‌ی اقامت در سفر اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. شهرهای شمالی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی در ایران هستند؛ همین هم باعث شده تا در اکثر روزهای سال میزبان گردشگران از سراسر کشور باشند. میهمان شو برای اقامت در سفر شمال چند پیشنهاد ویژه دارد!

در سفر شمال پیدا کردن یک ویلای درجه یک برای اجاره خیلی سخت نیست. در این شهرها امکانات اقامتی متفاوتی برای اجاره در دسترس است، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و لاکچری، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در سفر شمال انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند پیشنهاد عالی از میهمان شو برای اجاره بهترین ویلاها در شمال کشور را با هم بررسی کنیم.

1. ویلا باغ گل شمعدونی در ماسال

ویلا باغ 500 متری گل شمعدانی با ساختمانی 80 متری یک آپارتمان مبله خوش قیمت برای اجاره در شهر رامسر است. این واحد اقامتی با نمای ظاهری مدرن، در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قرار دارد. میزبان این اقامتگاه در طبقه دوم سکونت دارد.

این ویلا ظرفیت پذیرش 4 تا 6 مهمان را دارد و مبلغ اجاره‌بهای آن به ازای هر نفر اضافی بالاتر می‌رود. ویلا باغ گل شمعدانی رامسر در یک محیط آرام با امنیت بالا واقع شده است و در فاصله یک الی دو دقیقه‌ای از این اقامتگاه سوپرمارکت، نانوایی و قصابی در دسترس شما قرار دارد.

این اقامتگاه تا ساحل، شهربازی و تله کابین رامسر ۴ الی ۵ دقیقه فاصله دارد که همین امر آن را برای مسافرانی که به قصد تفریح و خوش‌گذرانی راهی سفر شده‌اند مناسب کرده است. همچنین فاصله این اقامتگاه تا جواهرده ۲۵ دقیقه، تا جنگل دالخانی ۴۰ دقیقه، تا بازارهای محلی تقریبا ۳ دقیقه و تا مرکز خرید آرامش ۵ دقیقه است.

2. ویلا با نمای مزارع پلّکانی و جنگل در ماسال

پیشنهاد بعدی میهمان شو برای اجاره ویلا در شمال یک ویلا با چشم‌اندازی بی‌نظیر در ماسال است. این خانه ویلایی، ۱۲۵ متر زیربنا دارد که در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر قرار گرفته است. این واحد به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمان قرار می‌گیرد. ظرفیت پذیرش این ویلای جنگلی در ماسال ۴ نفر است که می‌توان آن را تا ۱۲ نفر هم افزایش داد.

این ویلای دربست با نمای ظاهری سنگ در یکی از روستاهای ماسال واقع شده است. مسیر منتهی به این ویلا آسفالت و دسترسی به آن بسیار راحت است. این اقامتگاه تا مراکز تفریحی و گردشگری بام ماسال ۶ کیلومتر، تا ماسوله ۳۰ دقیقه، تا قلعه رودخان ۳۰ دقیقه، تا دریا ۳۰ دقیقه، تا دیوار سنگی اسب ریسه ۴۰ دقیقه، و تا آبشار رامینه، غار آویشو و ارتفاعات اولسبلنگاه ۳۰ دقیقه فاصله دارد.

چشم انداز شما از تراس این ویلا نمایی از مزارع پلّکانی و جنگل ماسال است که قطعا خاطره‌ی این اقامت را به یکی از زیباترین خاطره‌ها در سفرتان تبدیل می‌کند.

3.  اقامت در ویلایی جنگلی در روستای طاسکوه ماسال 

پیشنهاد بعدی برای اجاره ویلا در شمال اقامت در طاسکوه ماسال است. یک خانه ویلایی ۱۴۵ متری که در باغی به مساحت ۳۰۰۰ متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما گذاشته می‌شود. این ویلا با داشتن چهار اتاق خواب ظرفیت پذیرش ۵ تا ۱۲ نفر را دارد.

این خانه ویلایی که در روستای طاسکوه در شهر ماسال قرار دارد، در طبقه اول از یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است و مالک خانه در طبقه همکف سکونت دارد. مسیر منتهی به این ساختمان کاملا آسفالت است، دسترسی راحت، چشم انداز رویایی روستای طاسکوه و نزدیکی اقامتگاه به جاذبه‌های گردشگری این منطقه باعث شده تا همیشه مهمانانی برای پذیرایی داشته باشد.

خانه ویلایی طاسکوه تا ییلاقات اولسبلنگاه ۲۰ کیلومتر، تا رودخانه ۴۰۰ متر و تا شهرهای ماسوله، قلعه رودخان، تالش و بندر انزلی ۶۰ کیلومتر فاصله دارد .

4.  ویلای روشن و اقامت در بندر انزلی

گزینه بعدی یک ویلای لوکس با امکانات رفاهی و تفریحی کامل در استان گیلان، شهر بندرانزلی است که می‌توانید برای اقامتی رویایی در سفر شمال روی آن حساب کنید. ویلای سوپر لاکچری روشن یک ویلای 330 متری که در زمینی به مساحت 800 متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این ویلا دارای استخر سرپوشیده آبگرم و جکوزی در داخل ساختمان است.

سه اتاق خواب و امکاناتی از قبیل میز بیلیارد، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، ایرهاکی و باربیکیو در حیاط از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این ویلاست. ویلا روشن در بندرانزلی ظرفیت پذیرش 5 تا 8 نفر را دارد و به ازای هر نفر اضافه‌تر از ظرفیت پذیرش مبلغی به اجاره‌بها افزوده می‌شود.

5.  ویلای شالیزار در رضوانشهر 

گزینه بعدی در لیست پیشنهادی میهمان شو برای اجاره ویلا در شمال، یک واحد ویلای استخر دار دوبلکس در رضوانشهر است. ویلای شالیزار یک ویلای دوبلکس 320 متری که در زمینی به مساحت 3700 متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این ویلا دارای استخر روباز آبگرم است که در قسمت دنجی از حیاط تعبیه شده است.

ویلا شالیزار با 4 خواب ظرفیت پذیرش 8 تا 15 نفر را دارد.

6.  ویلای خورشید در کیاشهر 

گزینه‌ی بعدی برای اجاره ویلا در شمال کشور یک ویلا با امکاناتی کامل و بی‌نظیر در شهر کیاشهر گیلان است. ویلای خورشید با ظرفیت پذیرش 6 تا 10 نفر با ساختمانی به متراژ 320 متر در زمینی 450 متری بنا شده و با فراهم آوردن تمام امکانات رفاهی و تفریحی اقامتی خاص در سفر شمال را برای شما ممکن می‌سازد.

باغ ویلا دوبلکس خورشید با استخر آبگرم روباز در کیاشهر به صورت دربست با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می‌شود. سه اتاق خواب، وسایل تفریحی از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، باربیکیو، فضای باز، جکوزی و… از امکانات این ویلا در کیاشهر است.

7.  ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در رامسر

یکی دیگر از ویلاهایی که می‌توانید برای اقامت در سفر شمال انتخاب کنید باغ ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در شهر رامسر است که در زمینی به مساحت 1000 متر با یک بنای 250 متری میزبان شماست. این ویلا برخلاف چند مورد قبل که از نظر هزینه اجاره بها در ردیف اقامتگاه‌هایی با اجاره‌بهای به‌صرفه دسته‌بندی می‌شدند در لیست لوکس‌ترین ویلاهای شمال قرار می‌گیرد.

این ویلا با ظرفیت پذیرش 6 تا 13 میهمان به صورت دربست با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می‌شود. چهار اتاق خواب، استخر روباز با سرسره‌ی چرخشی، وسایل تفریحی از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، باربیکیو، فضای باز، آسانسور بین طبقات و… از امکانات این ویلای لاکچری در رامسر است.

8.  ویلا چوبی با ساحل اختصاصی در تنکابن 

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا در شمال یک خانه‌ی دوبلکس چوبی است که با 150 متر بنا در زمینی به مساحت 1150 متر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی از دریای خزر است. این ویلا به صورت دربست و حیاط دار در اختیار شما قرار می‌گیرد و در کل ظرفیت پذیرش 5 میهمان را دارد.

استخر روباز با چشم انداز دریا و بنای کاملا چوبی در خط اول ساحل قرار گرفته و به لحاظ جغرافیایی در نزدیکی دوراهی هریس و مابین تنکابن و رامسر قرار دارد. تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق، شاتل، غواصی و … هم در نزدیکی ویلا در دسترس هستند.

9.  ویلا تریبلکس عسلکده در نمک آبرود 

نمک آبرود یکی از توریستی‌ترین مناطق شمالی کشور برای سفر است. حالا اگر بخواهید اقامت خوبی را در سفر نمک آبرود تجربه کنید پیشنهاد میهمان شو اجاره ویلا عسلکده در شهرک تفریحی-توریستی نمک آبرود است. عمارت استخردار تریبلکس عسلکده با 517 متر زیربنا ظرفیت پذیرش 7 تا 12 نفر را دارد.

ویلای 4 خوابه تریپلکس عسلکده به همراه یک استخر سرپوشیده آبگرم بزرگ، جکوزی همراه با ماساژ و سونا خشک در مجاورت جنگل نمک آبرود واقع شده و اقامتی رویایی را برای شما به همراه دارد. آلاچیق، باربیکیو، تراس سی متری، موتور چهار چرخ، ۳ دستگاه دوچرخه،‌ میز تخته نرد، بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی و ایرهاکی از امکانات رفاهی این ویلا در نمک آبرود است.

10.  باغ ویلا استخردار پلاک اول دریا نوشهر

و اما آخرین پیشنهاد یک ویلای ساحلی در شهر نوشهر است. این ویلا که در محیطی جنگلی-ساحلی واقع شده فضایی به مساحت 2000 متر دارد. ساختمان ویلا 350 متر است که ظرفیت پذیرش 5 تا 12 نفر را دارد. این ویلا در مدت زمان اقامت شما به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

این ویلا چشم‌اندازی بی‌نظیر به سمت دریا و ساحل امیررود دارد و با دارا بودن امکاناتی خاص نظیر استخر دو منظوره روباز و سرپوشیده ، محوطه 2000 متری، باربیکیو، امکانات ورزشی و تفریحی، 5 خواب و… به یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌های استان مازندران برای اجاره ویلا در شمال تبدیل شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.