چطور در شمال ویلا اجاره کنیم؟

وقتی می‌گوییم شمال، ناخودآگاه ذهن‌ها به سمت طبیعت بکر و زیبای مناطق شمالی می‌رود! وجود دریای خزر، جنگل‌های هیرکانی و آبشارهای متعدد در شهرهای شمالی باعث شده تا پدیده توریسم در این مناطق از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد. جذابیت‌های طبیعی نوار شمالی و امکانات تفریحی و رفاهی که به دنبال توریستی شدن این مناطق کم‌کم ایجاد شدند از شهرهای شمالی یک مقصد چهار فصل برای سفر و گشت‌وگذار ساخته است.

حالا چندان مهم نیست که در چه فصلی از سال باشیم هر زمان که تصمیم بگیرید برای سفر به شمال مناسب است. اما چیزی که در برنامه ریزی سفر شمال بسیار اهمیت دارد پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب برای اقامت شبانه در طول سفر شماست. اگر شما هم از دوستداران سفر شمال هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم چطور برای اجاره ویلا در شمال اقدام کنید.

سه روش معمول برای اجاره ویلا در شمال

هتل، مهمانپذیر و اقامت در منازل شخصی سه راه معمول برای اجاره ویلا در شمال هستند. اما کدام روش برای اجاره سوییت و ویلا در شهرهای شمالی بهتر است؟ اگر از مسافران شمال باشد به کدام رضایت می‌دهید؟ اجاره هتل با اجاره‌ بهای کذایی، امکانات حداقلی و اقامت در میهمان‌پذیرهای بی‌کیفیت یا اجاره ویلا و آپارتمان مبله از طریق سایت‌های معتبر رزرو اقامتگاه پیش از سفر؟ کدام یک از این سه روش از نظر شما معقولانه‌تر است؟

اگر هزینه‌های اقامت برایتان بی‌معنی است و به دنبال یک اقامت امن و گران هستید هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافی است چند روز قبل از سفرتان به سایت هتل‌ها مراجعه و یا با تماس تلفنی برای رزرو اتاق در هتل اقدام کنید. رزرو هتل راهی امنی برای اقامت در شمال است؛ اما در این صورت باید دور اقامت ارزان‌قیمت را خط بکشید.

گذشته از این حتماً میدانید که ظرفیت اتاق‌ها در هتل محدود است و با اقامت در هتل ناچارید به قوانین خشک و غیرمنعطف آن تن دهید. با این حساب هتل‌ها اصلا گزینه‌ی ایده‌آلی برای سفرهای گروهی، سفرهای تفریحی و سفرهای طولانی مدت نیستند.

این‌ها مشکلاتی هستند که سایت‌های اجاره دهنده سوییت و ویلا آن را برای گردشگران حل کرده‌اند. حالا به لطف این سایت‌ها دسترسی به تعداد زیادی خانه و ویلا با متراژهای مختلف و ظرفیت‌های متفاوت در شهرهای شمالی تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است. البته که باید حواستان را حسابی جمع کنید؛ در این شیوه از اجاره اقامتگاه امکان کلاهبرداری و سو استفاده زیاد است. اگر می‌خواهید در خریدهای اینترنتی گرفتار کلاهبرداران و افراد سودجو نشوید بهترین کار این است که کمی وقت بگذارید و یک سایت معتبر در زمینه ارائه چنین خدماتی پیدا کنید.

میهمان شو پلتفرمی مطمئن برای اجاره ویلا

وقتی قرار است برای رزرو آنلاین اقامتگاه  به سراغ سایت‌ها بروید در اولین جستجو با چند سایت خوب و مطرح در این زمینه روبرو می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را برای اجاره سوییت و ویلا دارند. در واقع باید گفت سایت‌های خوب در این زمینه کم نیست اما به چند دلیل پیشنهاد ما به شما سایت میهمان شو است.

اول اینکه این سایت پوشش دهی بسیار کاملی برای رزرو و اجاره سوئیت و ویلا در سراسر ایران به خصوص در شهرهای شمالی دارد. دلیل دوم تنوع بسیار زیاد ویلاهای شمال روی این سایت است. با کمک میهمان شو می‌توانید تنها با چند کلیک ساده از سوییت ارزان‌قیمت گرفته تا ویلاهای استخر دار و لوکس را در شهر موردنظرتان پیدا کنید.

مثلا اگر برای اجاره ویلا در شمال به سراغ میهمان شو بروید با بیش از 900 اقامتگاه با امکانات متنوع در نقاط مختلف استان‌های شمالی روبرو می‌شوید. در تامین اقامتگاه‌های شمالی سعی شده تا علاوه بر پوشش تمام مناطق در مناطق توریستی تعداد بیشتری اقامتگاه برای شما در نظر گرفته شود. این امر باعث می‌شود تا در ایام تعطیل که درخواست کاربران برای اجاره ویلا بیشتر است شما باز هم گزینه‌هایی برای اجاره اقامتگاه داشته باشید.

 شما می‌توانید با خواندن اطلاعات هرکدام بعد از تصمیم گرفتن برای هرکدام به صورت رایگان درخواست رزرو صادر کنید و منتظر پاسخ میزبان بمانید. بد نیست اضافه کنیم وجود تیم پشتیبانی حرفه‌ای و متعهد میهمان شو که به صورت تمام وقت مشغول خدمات رسانی به کاربران این سایت است باعث شده کاربران از انتخاب این پلتفرم احساس بهتری داشته باشند.

رزرو آنلاین ویلا چطور انجام می‌شود؟

وقتی قرار است به صورت آنلاین برای اجاره ویلا و اقامتگاه در شمال اقدام کنید مهم است که پیش از هرچیز با نحوه کار پلتفرم‌های اجاره خانه و ویلا آشنا باشید. این پلتفرم‌ها شامل انواع سایت و انواع اپلیکیشن تلفن همراه در زمینه رزرو و اجاره آنلاین سوئیت و ویلا هستند که کارکرد اکثر آن‌ها شبیه به هم است. برای شروع کافیست یک سایت معتبر پیدا کنید و بعد باقی مراحل را به شکلی که در ادامه برایتان توضیح داده‌ایم جلو بروید.

ما مرحله‌ی ابتدایی یعنی پیدا کردن سایت معتبر در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه را در بخش قبل گذراندیم. سایت میهمان شو با پوشش دهی بیش از 5000 اقامتگاه در بیش از 240 منطقه در ایران انتخاب مناسبی برای رزرو ویلا در شمال است.

بعد از انتخاب سایت کافیست وارد آن شده و چند مورد را مشخص کنید. اولین و مهم‌ترین گزینه مشخص کردن مقصد سفر است. بعد از وارد کردن مقصد سفر تعدادی اقامتگاه برای شما باز می‌شود که می‌توانید با مشخص کردن تاریخ رفت‌وبرگشت، تعداد نفرات و مدت زمان اقامت از قیمت اجاره بهای ویلاها مطلع شوید.

بر روی سایت میهمان شو موارد دیگری از جمله نوع اقامتگاه، مثلا سوییت درون‌شهری یا ویلای ساحلی، بودجه‌ای که در نظر دارید و امکانات اقامتگاه نیز قابل فیلتر کردن هستند. پس اگر می‌خواهید جستجوی دقیق‌تری میان ویلاها داشته باشید این چند گزینه را هم مشخص کنید.

برای مثال برای اجاره اقامتگاه در سفر به یک شهر شمالی چون رامسر، کافی است نام منطقه و تاریخ رفت‌وبرگشتتان را مشخص کنید، از فیلترهای موجود برای جستجوی دقیق‌تر استفاده کنید و در نهایت روی دکمه جستجو کلیک کنید تا جستجوگر از میان بیش از 300 مورد برای اجاره ویلا در رامسر اقامتگاه‌های مناسب را به ترتیب اولویت بندی شما نمایش دهد. حالا از بین گزینه‌های موجود و بودجه‌ای که دارید یک مورد را برای اقامت در شهر رامسر انتخاب کنید.

یادتان باشد که پشتیبانی سایت میهمان شو در تمام این مراحل همراه شماست. اگر به مشکلی برخورد کردید کافی است با شماره پشتیبانی این سایت تماس بگیرید و یا از امکان چت با پشتیبان که روی صفحه اصلی سایت در دسترس است استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.