لیست لاکچری‌ترین ویلاهای شمال

خیلی‌ها تمایل دارند در سفر شمال اقامتی لاکچری و همه چیز تمام را تجربه کنند. تفاوتی ندارد مقصد سفر شما کدام استان شمالی باشد در تمام شهرهای شمالی از شهرهای استان مازندران گرفته تا گیلان می‌توان اقامتگاه‌های سوپر لوکس و لاکچری پیدا کرد. به طور کلی شهرهای شمالی به دلیل توریستی بودن امکانات اقامتی متفاوتی برای اجاره دارند، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و گران قیمت، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در سفر شمال انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند مورد از لاکچری ترین ویلاهای شمال برای بهترین انتخاب اجاره ویلا در شمال را به شما معرفی کنیم.

1. ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در رامسر

یکی از ویلاهای لاکچری شمال کشور که می‌توانید برای یک اقامت رویایی روی آن حساب کنید باغ ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در شهر رامسر است که در زمینی به مساحت 1000 متر با یک بنای 250 متری میزبان شماست. این ویلای لاکچری با ظرفیت پذیرش 6 تا 13 میهمان و مبلغ اجاره بهای یازده میلیون تومان به ازای هر شب در صدر لیست لاکچری‌ترین ویلاهای شمال قرار می‌گیرد.

باغ ویلا 5 طبقه استخر آبگرم رامسر به صورت دربست با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می‌شود. چهار اتاق خواب، استخر روباز با سرسره‌ی چرخشی، وسایل تفریحی از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، باربیکیو، فضای باز، آسانسور بین طبقات و… از امکانات این ویلای لاکچری در رامسر است.

2. ویلای لوکس با استخر سرسره‌ای

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا در شمال با امکانات لاکچری، ویلای لوکس با استخر سرسره‌ای در رامسر است که درست داخل شهر و در نزدیکی بلوار تاریخی کازینو رامسر واقع شده است. یک خانه ویلایی 700 متری با 500 متر بنا و چشم اندازی از دریای خزر که در سه طبقه ساخته شده است.

طبقه‌ی همکف سالن استخر ویلا، طبقه‌ی اول پذیرایی و یک خواب و طبقه دوم 4 اتاق خواب مستر به همراه میز بیلیارد و فوتبال دستی قرار گرفته شده است. همچنین این طبقه دارای یک حیاط خلوت با دید 360 درجه به کوه و دریاست. این طبقه با یک سرسره به استخر در طبقه همکف راه دارد که قطعا تجربه‌ی هیجان انگیزی خواهد بود.

ویلا با ظرفیت 8 تا 14 نفر به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما گذاشته میشود. مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از ده میلیون تومان شروع می‌شود.

3. باغ ویلا استخردار پلاک اول دریا نوشهر

گزینه بعدی یک ویلای سوپرلوکس در شهر نوشهر است که در محیطی جنگلی-ساحلی واقع شده و فضایی به مساحت 2000 متر دارد. ساختمان ویلا 350 متر است که ظرفیت پذیرش 5 تا 12 نفر را دارد. این ویلا در مدت زمان اقامت شما به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ویلای استخردار بسیار لاکچری چشم اندازی بی‌نظیر به سمت دریا و ساحل امیررود دارد و با دارا بودن امکاناتی خاص نظیر استخر دو منظوره روباز و سرپوشیده ، محوطه 2000 متری، باربیکیو، امکانات ورزشی و تفریحی، 5 خواب و … به یکی از خاص ترین اقامتگاه‌های شمالی برای اجاره ویلا در مازندران تبدیل شده است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از یازده میلیون شروع می‌شود، همچنین تعطیلات رسمی و ایام خاص ممکن است بر روی این هزینه تاثیرگذار باشند.

4. ویلا لاکچری تریبلکس عسلکده در نمک آبرود

گزینه‌ی لاکچری بعدی برای اجاره ویلا در شمال یک عمارت استخردار تریپلکس عسلکده در شهرک تفریحی-توریستی نمک آبرود است که در فضایی با متراژ 517 متر بنا شده است. ظرفیت پذیرش این ویلا بنا 7 تا 12 نفر است.

ویلا به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمان گذاشته می‌شود. بنای ویلا دارای 4 خواب اختصاصی و مستر، با تمام امکانات رفاهی و تفریحی از جمله بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی و ایرهاکی است. پارکینگ روباز این مجموعه ظرفیت پارک 3 خودرو را دارد.

ویلای 4 خوابه تریپلکس عسلکده به همراه یک استخر سرپوشیده آبگرم بزرگ، جکوزی همراه با ماساژ و سونا خشک در مجاورت جنگل نمک آبرود واقع شده و اقامتی رویایی را برای شما به همراه دارد. آلاچیق، باربیکیو، تراس سی متری، موتور چهار چرخ، ۳ دستگاه دوچرخه،‌ میز تخته نرد و… از دیگر امکانات رفاهی این ویلای لاکچری در شمال است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از هفت میلیون و هشتصد شروع می‌شود. این قیمت ممکن است در ایام خاص و تعطیلات تغییر کند.

5. ویلا استخر دار با ساحل اختصاصی در تنکابن

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا در شمال یک خانه‌ی دوبلکس چوبی است که با 150 متر بنا در زمینی به مساحت 1150 متر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی از دریای خزر است. این ویلا به صورت دربست و حیاط دار در اختیار شما قرار می‌گیرد و در کل ظرفیت پذیرش 5 میهمان را دارد.

استخر روباز با چشم انداز دریا و بنای کاملا چوبی در خط اول ساحل قرار گرفته و به لحاظ جغرافیایی در نزدیکی دوراهی هریس و مابین تنکابن و رامسر قرار دارد. تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق، شاتل، غواصی و … هم در نزدیکی ویلا در دسترس هستند.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از هشت میلیون تومان شروع می‌شود.

6. اجاره ویلای سوپر لاکچری روشن

گزینه بعدی یک ویلای سوپر لاکچری در استان گیلان، شهر بندرانزلی است که می‌توانید برای اقامتی رویایی در سفر شمال روی آن حساب کنید. ویلای سوپر لاکچری روشن یک ویلای 330 متری که در زمینی به مساحت 800 متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این ویلا دارای استخر سرپوشیده آبگرم و جکوزی در داخل ساختمان است.

سه اتاق خواب و امکاناتی از قبیل میز بیلیارد، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، ایرهاکی و باربیکیو در حیاط از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این ویلاست.

ویلای سوپر لاکچری روشن در بندرانزلی ظرفیت پذیرش 5 تا 8 نفر را دارد و مبلغ اجاره بهای آن به ازای هر شب از شش میلیون شروع می‌شود.

7. ویلای لاکچری خورشید در کیاشهر

گزینه‌ی بعدی برای اجاره ویلا در شمال کشور یک ویلای لاکچری با امکاناتی کامل و بی‌نظیر در شهر کیاشهر گیلان است. ویلای لاکچری خورشید با ظرفیت پذیرش 6 تا 10 نفر با ساختمانی به متراژ 320 متر در زمینی 450 متری بنا شده و با فراهم آوردن تمام امکانات رفاهی و تفریحی اقامتی خاص در سفر شمال را برای شما ممکن می‌سازد.

باغ ویلا دوبلکس خورشید با استخر آبگرم روباز در کیاشهر به صورت دربست با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می‌شود. سه اتاق خواب، وسایل تفریحی از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، باربیکیو، فضای باز، جکوزی و… از امکانات این ویلای لاکچری در کیاشهر است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا در گیلان به ازای هر شب از نه میلیون شروع می‌شود.

8. ویلای لاکچری شالیزار در رضوانشهر

و اما گزینه آخر در لیست لاکچری‌ترین ویلاهای شمال ویلای استخردار شالیزار است. یک ویلای دوبلکس 320 متری که در زمینی به مساحت 3700 متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این ویلا دارای استخر روباز آبگرم است که در قسمت دنجی از حیاط تعبیه شده است.

این ویلا با 4 خواب ظرفیت پذیرش 8 تا 15 نفر را دارد و مبلغ اجاره بهای آن به ازای هر شب از هفت میلیون شروع می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.