تعمیرات تخصصی لباسشویی در محل مورد نظر شما!

لباسشویی ها یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی به حساب می آیند که این وسیله کیفیت شستشوی لباس ها را با کیفیتی بالایی انجام می دهد. به همین دلیل در صورتی که لباسشویی دچار مشکل شود تعمیرات آن از اهمیت بالایی برخوردارد می باشد. برندهای مختلفی برای تولید لباسشویی اقدام کردند و هر کدام از آن ها آپشن های مختلفی را به این وسیله اضافه کردند که همین موضوع باعث شده است که عیب یابی و تعمیر لباسشویی نیازمند تخصص بالایی باشد. توجه داشته باشید که سرویس دوره ای لباسشویی از بروز خیلی از مشکلات در لباسشویی جلوگیری می کند که همین موضوع باعث می شود شما نیازی به تعمیرات متداول لباسشویی نداشته باشید. اما با توجه به این موضوع، این امکان نیز وجود دارد که شما با مشکلاتی در لباسشویی خود روبرو شوید که در ادامه مطلب با برخی از این مشکلات و دلایل بروز و نحوه برطرف کردن آن ها آشنا می شویم.

تعمیرگاه لباسشویی را فراموش کنید!!

تا چندسال پیش هنگامی که لباسشویی شما دچار مشکل شما باید به دنبال یک تعمیرگاه می پشتید که لباسشویی خود را به تعمیرگاه و تعمیرکار برسانید، اما دیگر تعمیرگاه لباسشویی در منزل شما می باشد! از این به بعد تنها کاری که در صورت خرابی لباسشویی باید انجام دهید تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرگاه مجاز می باشد تا بعد که بعد از تماس گرفتن شما تعمیرکاران متخصص در محل مورد نظر شما حضور پیدا می کنند و به عیب یابی و تعمیر دستگاه می پردازند.

آشنایی با مشکلاتی که امکان بروز آن ها برای لباسشویی وجود دارد

  1. علت کار نکردن لباسشویی چیست

شاید این مشکل برای شما هم رخ داده باشد که لباسشویی روشن می شود اما هنگامی که برنامه شستشو را انتخاب می کنید لباسشویی شروع به کار نمی کند. این مشکل دلایل بروز مختلفی در لباسشویی در لباسشویی دارد. از ساده ترین دلایل بروز این مشکل، خرابی قفل درب لباسشویی و خراب شدن درب لباسشویی است. این امکان نیز وجود دارد که ایراد لباسشویی مربوط به قسمت موتوری لباسشویی می باشد که در این موارد مشکل مربوط به خرابی برد الکترونیکی، بروز مشکل برای پاور یا تمام شدن ذغال موتور لباسشویی می باشد که در این صورت دستگاه باید به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی شود.

  1. علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

همانطور که گفته شد لباسشویی مشکلات متداولی دارد که، یکی از آن ها روشن نشدن لباسشویی می باشد.در صورت بروز این مشکل اولین اقدامی که باید انجام دهید بررسی کردن منبع تغذیه یا پریز برق می باشد. در صورتی که مشکل از این مورد نبود، باید به بررسی شیر آب بپردازید. این امکان وجود دارد که شیر آب هرز شده باشد یا شلنگ گره خورده باشد. در برخی از موارد تنها دلیل روشن نشدن لباسشویی می تواند انباشته شدن لباس ها در یک قسمت از سبد لباسشویی باشد که این موضوع باعث می شود لباسشویی روشن نشود. به غیر از این مواردی مانند خرابی خازن، سیم کشی، تایمر و حتی موتور لباسشویی نیز امکان دارد باعث بروز این مشکل در لباسشویی شود. برای اینکه دستگاه شما به صورت حرفه ای و  تخصصی بخواهد عیب یابی شود باید توسط یک تعمیرکار متخصص این کار را انجام دهید. خدمات مربوط به مشکلات بالا در محل مورد نظر شما ارائه می شود به غیر از تعمیربرد لباسشویی.

  1. علت بوی بد ماشین لباسشویی چیست

در برخی از موارد دیده شده است که بعد از باز کردن درب لباسشویی یک بوی نا متبوع را حس می کنیدف این موضوع بسیار ازار دهنده می باشد. در برخی از موارد دیده شده است که این بو به دلیل جمع شدن پرز و رسوبات صابونی در شیارهای درب لباسشویی می باشد. بهترین روشی خانگی که برای برطرف کردن این بو وجد دارد، استفاده کردن از نصف استکان جوش شیرین و استکان سرکه سفید می باشد. این محلول را باید در جاپودری لباسشویی بریزید و لباسشویی را بر روی حالت آرام تنظیم نمایید و بگذارید این محلول تمام لباسشویی را بشورد.

  1. علت ریزش آب از لباسشویی چیست

از دیگر مشکلات جدی در لباسشویی که بیشتر کاربران لباسشویی با آن روبرو شده اند، آبریزی لباسشویی می باشد. در صورتی که با نشتی آب در لباسشویی روبرو شده اید قبل هر اقدامی باید از نفوذ آب به برد و موتور لباسشویی جلوگیری نمایید و لباسشویی را از برق بکشید. در برخی از موارد تعمیرکاران ما علت بروز این مشکل را استفاده بیش از حد از مواد شوینده میدانند. این امکان نیز وجود دارد که شلنگ تخلیه دچار پارگی شده است که این مشکل رخ داده است.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

در قسمت قبل این مقاله با برخی از مشکلات که در لباسشویی ها رخ می دهد آشنا شدیم اما شما عزیزان باید بدانید که تمامی این مشکلات در تمامی لباسشویی ها یکی می باشند در ادامه مطلب به برخی از مشکلات دیگر در چند برند می پردازیم.

لباسشویی ال جی آبگیری نمی کند

توجه داشته باشید که لباسشویی تنها با ورود آب به مخزن عملیات شستشو را شروع می کند. برای بررسی و عیب یابی لباسشویی در منزل باید ورودی شلنگ را بررسی نمایید. بعد از بررسی شلن باید به بررسی فیلترهای شیر برقی، سنسورها و برد الکترونیگی بپردازید. در صورتی که این مشکل در لباسشویی ال جی برطرف نشد می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی ال جی مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

 علت لرزش لباسشویی مرسی چیست؟

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در لباسشویی رخ می دهد، لرزش لباسشویی می باشد که این مشکل را می توانید به راحتی برطرف نمایید. در صورت بروز این مشکل تنها باید کفی زیر لباسشویی را مورد برسی قرار دهید. 

اگر نتوانتسید این مشکل را در لباسشویی مرسی برطرف نمایید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی مرسی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.

علت صدای زیاد لباسشویی زیرووات چیست؟

شاید شما هم با صدای زیاد و یکباره لباسشویی بدون هیچ دلیل روبرو شده اسد، در صورت بروز این صدا باید بدانید که پمپ تخلیه لباسشویی شما خراب شده است. در برخی از موارد دیده شده است هنگامی که این صدا به مرور زمان ایجاد می شود دلایل بروز این مشکل مربوط به بلبرینگ ها می باشد. در صورتی که مشکل دستگاه شما از قسمت کاسه نمد و بلبرینگ ها می باشد حتما باید تعمیرات لباسشویی در کارگاه تعمیرگاه مجاز انجام شود، و امکان تعمیر لباشسویی در منزل وجود ندارد. در صورتی نتوانستید این مشکل را در لباسشویی زیرووات برطرف نمایید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی زیرووات مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.

روش هایی که گفته شد برای برطرف کردن این مشکلات در منزل شما می باشد پس در صورتی که هر کدام یک از لوازم خانگی شما دچار مشکلات جدی شده است شده است می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و به عیب یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه شما بپردازند.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.