خرید تور تفلیس در لحظه آخر فقط با 6 میلیون!

اگر برای تابستان خود برنامه سفر چیده‌اید، پایتخت یک کشور اروپایی بهترین گزینه خواهد بود! به خصوص که در این بازه از سال هوا کمی گرم تر است، مسافران کمتری به سفر خارجی می‌پردازند و طبعا قیمت تورها ارزان تر از فصل بهار است. اگر تصمیم خود را برای سفر به گرجستان گرفته‌اید، تور تفلیس شما را شگفت زده خواهد کرد.

چرا تابستان بهترین زمان برای خرید تور تفلیس است؟

خرید تور تفلیس به سبب ویژگی‌هایی همچون ارزان بودن، جاذبه‌های گردشگری فوق العاده زیبا، معماری اروپایی و آسیایی، آثار باستانی نئو کلاسیک و شهر قدیم و جدید تفلیس، یکی از مقاصد توریستی بسیار جذاب برای ایرانی‌هایی است که در این برهه از سال قصد سفر با تور خارجی را دارند. علاوه بر این ویژگی‌های فوق، مقرون به صرفه تر بودن این تور بخاطر فصل تابستان نیز می‌تواند بر جذابیت تور گرجستان بیفزاید.

مزایای خرید تور تفلیس از لحظه آخر

از آنجایی که وبسایت لحظه آخر با برترین کارگزاران و آژانس‌های مسافرتی تور گرجستان(تفلیس) همکاری می‌کند، لیستی از تورهای مختلف را برای شما عزیزان ارائه می‌دهد تا بتوانید بسته به میزان هزینه‌ای که برای این تور کنار گذاشته اید در قالب پکیج های متنوع (تعداد روزهای سفر، محل اقامت و …)، تور تفلیس مناسب خود را انتخاب کنید.

در سفر با تور تفلیس کجاها را ببینیم؟

اگر تصمیم خود را برای رفتن به تور گرجستان گرفته‌اید، پس بهتر است تا تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این شهر را بشناسید. در ادامه لیستی از این مکان ها را خدمتتان معرفی می‌کنیم:

  • خیابان روستاولی
  • محله حمام‌ها
  • قلعه ناریکالا
  • پل صلح
  • دریاچه لیسی
  • شهر سنگی اوپلیستیخه
  • پارک ریکه
  • آکوا پارک
  • کلیسای جامع تثلیث
  • بازار درای بریج

خدمات تور تفلیس لحظه آخر چیست؟

آژانس‌های مسافرتی که با لحظه آخر همکاری می‌کنند، خدمات مختلفی را خدمت مسافران تور گرجستان ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رزرو هتل، وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هوایی یا زمینی، محل اقامت مناسب، راهنمای فارسی زبان، تور لیدر و بیمه مسافرتی اشاره کنیم.

سفر به تفلیس ویزا می‌خواهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طبق توافقی که طی سالیان اخیر میان ایران و گرجستان صورت گرفته برای سفر به تفلیس یا همان گرجستان نیازی به اخذ روادید (ویزا) نیست و توریست‌های علاقمند به این کشور می‌توانند به راحتی وارد خاک این کشور شوند.

از چه راه ‌هایی میتوان به گرجستان سفر کرد؟

سفر به گرجستان از دو راه زمینی و هوایی امکان پذیر است. مشخصا تورهای زمینی به تفلیس ارزان تر خواهند بود. چرا که سفر با اتوبوس به این شهر، با چالش‌های متفاوتی نسبت به نوع هوایی آن روبرو است. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که اگر هم سفران خوبی گیرتان بیاید، سفری به مراتب خاطره انگیزتر از نوع هوایی آن را تجربه خواهید کرد.

چطور می‌توانم بلیط تفلیس را تهیه کنم؟

برای تهیه تور تفلیس(گرجستان) میتوانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر، از بروزترین قیمت‌های تور تفلیس و گرجستان مطلع شوید و اگر همچنان سوالی برای انتخاب تور مد نظر خود دارید، می توانید با همکاران ما در لحظه آخر تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.