خرید بهترین کود NPK فسفر بالا در فروشگاه اینترنتی اطلسی‌ها

اگر برای خرید هرکدام از انواع کود NPK نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید و یا به دنبال یک مرجع کامل و معتبر برای خرید این کودها هستید، پیشنهاد ما به شما سایت www.atlasiha.com متعلق به فروشگاه اینترنتی اطلسی‌ها است که امکان خرید تمام انواع این کودها را باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برای شما فراهم آورده است. در این مقاله نیز با شما همراه شده و علاوه بر بررسی شرایط خرید این کودها با بهترین وضعیت از این فروشگاه، درباره کود سه بیست به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نوع کود ان پی کا و البته کود NPK فسفر بالا صحبت کنیم. برای اینکه نتایج حاصل از این مقاله کاملاً کاربردی و تخصصی باشد، با یکی از کارشناسان حرفه‌ای و زبده کودهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی و باغداری همراه شده‌ایم.

حتماً می‌دانید که کودهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی در انواع بسیار مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که هر یک از آنها کاربرد خاص خود را داشته و امکان استفاده از آنها در شرایط خاصی وجود دارد. از این گذشته برای اینکه بتوانید بهترین شرایط کارایی و باردهی را از گل و گیاه مدنظر خود داشته باشید، بایستی استفاده از کود مناسب در شرایط مناسب در دستور کار قرار گیرد. لازمه چنین امری پیدا کردن شناخت کافی نسبت به انواع کود ان پی کا است. هر یک از انواع این دسته از کودها با ترکیبات مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که بایستی در جای خود مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه با تشریح هرچه بیشتر کود NPK فسفر بالا و کود سه بیست شرایط استفاده از این محصول را نیز برای شما تشریح خواهیم کرد.

انواع ترکیبات کود NPK

کود ان پی کا به عنوان یک کود کامل به محصولی اطلاق می‌شود که دارای تمام مواد مغذی لازم برای رشد گیاه باشد. البته وجود تمام مواد مغذی در این کود به این معنا نیست که درصد ترکیب آنها نیز یکسان باشد. گل‌ها و گیاهان برای رشد بهتر و باردهی بهینه‌تر عناصر مختلف با درصدهای مختلف نیاز دارند. در مواقع اضطراری نیز حتی لازم است از هرکدام است انواع به خصوص این کودها استفاده شود تا هر چه سریع‌تر شرایط ایدئال برای گیاهان فراهم شود.

کود NPK بر پایه سه عنصر اصلی و رایج مورد نیاز برای رشد و باردهی هر چه بهتر از گل‌ها و گیاهان یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم تولید و عرضه می‌شود. در ترکیب این کودها عناصر دیگری مانند آهن، بور، منیزیم، روی و … نیز وجود دارد که هر یک از این عناصر تأثیر خاص خود را در رشد و باردهی هر چه بهتر گل‌ها و گیاهان دارند؛ اما به دلیل اهمیت بسیار بیشتر از سه عنصر اصلی، درصد قابل توجهی از این کودها با این عناصر به وجود آمده است.

برای مثال کود 20 20 20 به عنوان یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع کود ان پی کا در ترکیبات خود دارای ۲۰ درصد نیتروژن، ۲۰ درصد فسفر و ۲۰ درصد پتاسیم است. استفاده از این کود برای رشد هرچه بهتر شاخه و برگ‌های گیاه و همچنین باردهی بهینه طرح محصول نهایی کاربرد دارد و در هر بازه‌ای از سن گیاه می‌توان از آن استفاده نمود.

کود ان پی کا فسفر بالا

یکی دیگر از انواع کود ان پی کا که اتفاقاً کاربرد بسیار زیادی داشته و مزیت‌های بسیار زیادی نیز برای گیاهان به دنبال دارد، کود ان پی کا فسفر بالا است. کود ان پی کا 10 52 10 به عنوان کود ان پی کا فسفر بالا شناخته می‌شود. همانطور که از اعداد نام این کود مشخص است، ۵۲ درصد از ترکیبات آن به فسفر می‌رسد. به دلیل استفاده از فسفر زیاد استفاده از آن برای گل‌ها و گیاهان باعث افزایش قابل توجه حجم ریشه آنها می‌شود. همچنین اگر گل‌ها و گیاهان ای در دسترس دارید که ریشه آنها با مشکلاتی روبرو شده، این نوع کود می‌تواند برای ترمیم ریشه‌های خراب شده نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای کمک به درشت‌تر شدن پیاز و ریزوم گیاهان نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

اطلسی‌ها فروشگاه اینترنتی اقلام کاشت و پرورش گل و گیاه

در انتهای این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از معتبرترین و شناخته‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی اقلام کاشت و پرورش گل و گیاه آشنا کنیم. متأسفانه بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن اطلاعات و آگاهی‌های لازم در این زمینه، دست روی استفاده از خدمات مجموعه‌های بی‌کیفیت و ناشناخته گذاشته و  کسب و کار خود را با خطرات بسیار زیادی همراه می‌سازند. هم ما و هم شما می‌دانید که در اختیار داشتن تجربه و دانش کافی در صنعت رشد و پرورش سبزیجات و صیفی جات و سایر گیاهان اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو توصیه می‌کنیم حتماً سری به آدرس اینترنتی فروشگاه اطلسی‌ها به نشانی www.atlasiha.com بزنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات این مجموعه به مزیت‌های زیر دسترسی داشته باشید:

  • امکان خرید انواع بذرهای مناسب برای پرورش سبزیجات و صیفی جات
  • امکان خرید انواع کودهای مورد نیاز برای پرورش گیاهان ازجمله تنوع زیادی از کود NPK
  • دسترسی به مقالات آموزشی کاربردی و ارزنده برای آشنایی با روش‌های پرورش گیاهان و شرایط نگهداری از آنها
  • دسترسی به تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای استفاده در صنعت کشاورزی

به صورت خلاصه بایستی یادآوری کنیم که شما می‌توانید با استفاده از خدمات فروشگاه اطلسی‌ها به کامل‌ترین ابزارها و مواد مورد نیاز برای کسب و کار پرورش گل‌ها و گیاهان دسترسی داشته باشید. اگر هنوز با مزیت‌های دسترسی به چنین فروشگاهی آشنا نیستید، بهتر است نگاهی به آینده بسیاری از کسب و کارهای رایج در این زمینه بزنید که این امر را نادیده گرفته‌اند. برای موفقیت در صنعت کشاورزی و کسب و کار پرورش گل‌ها و گیاهان لازم به استفاده از خدمات مجموعه‌های کامل و جامعی مانند فروشگاه اینترنتی اطلسی‌ها خواهید داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.