متخصص پوست و مو چه وظایفی دارد؟

دلایل زیادی برای مراجعه به پزشک پوست و مو وجود دارد. چین و چروک و پیری پوست پدیده ای انکارناپذیراست.انسان ها خواستار زیبایی و جوانی هستند و هر فردی برای دستیابی به آن تلاش میکند.شرایط زیادی میتواند بر روی پوست و موی ما تاثیرات منفی بگذارد.شرایط اقلیمی و آب و هوایی، تغذیه ناسالم، بیماریها، استرس و عوامل درونی میتوانند منجر به مشکلات پوستی گردند. متخصص پوست و مو به مراقبت از پوست شما و درمان بیماریهای پوست و مو و جوانسازی کمک می کند.در سایت پی جو به  شما کمک میکنیم تا علاوه بر آشنایی با وظایف پزشک پوست و مو، بتوانید بهترین پزشک متخصص یا کلینیک زیبایی در شهرهای مختلف ایران از جمله کلینیک زیبایی در شیراز که خدمات مناسبی ارایه میکنند را انتخاب نمایید.

متخصص پوست و مو

برخی از توانایی های پزشک متخصص پوست و مو 

تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو از جمله بیماریهایی مانند سرطان پوست، انواع اگزما، درمان جوش و آکنه  و عفونت ناخن.

  • درماتوپاتولوژی:

با کمک نمونه‌گیری و بررسی نمونه‌ها با میکروسکوپ میتواند به تشخیص بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن‌ بپردازد.

  • جراحی و زیبایی پوست:

بیشتر ظاهر بیمار و انجام عمل جراحی زیبایی با روش های مختلف مورد توجه است.

وظایف دکتر پوست و مو در امر زیبایی و جوانسازی چیست؟ 

  • تزریق پرکننده‌ها و توکسین بوتولینوم جهت جوانسازی پوست صورت.
  • روش های مختلف جهت محو نمودن رد جوش و فرو رفتگی‌های پوست.
  • جراحی با لیزر برای از بین بردن رگ های کوچک، لکه های پیری، جای خالکوبی یا چین و چروک.
  • جراحی های ترمیمی
  • پیوند مو

روش های جوانسازی پوست توسط متخصص پوست و مو 

سایت پی جو بهترین پزشکان متخصص جوانسازی پوست را  به شما معرفی مینماید. پزشکان متخصص جوانسازی پوست در شهرهای مختلف مانند پزشکان متخصص جوانسازی پوست در شیراز را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

1.هایفوتراپی

این روش با استفاده از امواج صوتی در یک جلسه و بدون تحمل درد و زمان و هزینه زیاد، از بهترین روش های دنیا برای لیفت صورت میباشد.

تاثیر هایفو بعد از 3 ماه مشخص میشود. وباعث از بین رفتن پلک‌های افتاده و آویزان، از بین بردن چین وچروک‌های صورت، چروک‌های ریز و چین‌خوردگی‌های باریک اطراف چشم میگردد. این روش همچنین شلی پوست گردن و گونه‌ها را ازبین میبرد و به رفع غبغب ، محکم‌شدن پوست صورت و کاهش عمق خط خنده و رفع افتادگی گوشه‌های لب نیز کمک می‌کند.ماندگاری این روش حداکثر برای یکسال می باشد.

2.درماپن و آراف فرکشنال

در این روش ها سوزن های متعدد را وارد پوست کرده و زخم های ریزی را بر روی سطح پوست ایجاد میکنند.پوست برای ترمیم این زخم ها شروع به کلاژن سازی میکند.

3.تزریق فیلر

گونه ای از فیلر ها که از جنس کلسیم هیدروکسی آپاتیت میباشند، برای پر کردن شیارهای عمیق پوست همچنین برای گونه گذاشتن و پرکردن حاشیه های صورت استفاده می گردد. نوع دیگر فیلر ها از چربی بدن فرد گرفته شده و پس از خالص سازی به چروک های عمیق تزریق میگردد که به آن تزریق چربی می گویند.

4.تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس نیز جهت درمان چین و چروک های صورت استفاده میگردد .این ماده سمی است که از فعالیت فیبرهای عصبی و انقباض عضلات و اسپاسم آن جلوگیری می نماید.

5.مزوتراپی

انتخاب متخصص پوست و مو در سایت پی جو

از آنجایی که شهر شیراز دارای بهترین پزشکان متخصص پوست و مو می باشد ما  در سایت پی جو لیستی از بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در شیراز را به همراه اطلاعات تماس، آدرس و خدمات آن ها معرفی می نماییم.  

از جمله دیگر وظایف دکتر متخصص پوست و مو لیزر دائمی موهای زائد با دستگاه های مختلف می باشد. لیزر موهای زائد به منظور از بین بردن موهای ناخواسته ی صورت ، پا ، چانه ، زیربغل ، دست ها و خط بیکینی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.