مشاوره رایگان سئو سایت

پونه مدیا یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ است که با بیش از ۱۵ سال مداومت و ماندگاری در عرصه‌ی رقابت‌های آنلاین، توانسته تخصص و مهارت خود را به مشتریان ثابت کند. این گروه با همکاری با بزرگ‌ترین متخصصان حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال و سئو آماده‌ی ارائه‌ی خدمات متنوع به شما برای ارتقاء کسب‌وکارتان است.

در حال حاضر اینترنت به یک فضای سرگرم‌کننده تبدیل شده است. کافی‌ست چند لحظه وقتتان آزاد شود و تصمیم بگیرید ایمیلتان را چک کنید. چند ساعت بعد متوجه می‌شوید در حال تماشای یک ویدیوی آموزشی در مورد طرز نگهداری از گل‌های آپارتمانی هستید!  سوالی که اینجا به وجود می‌آید این است که من چگونه از این‌جا سردرآوردم؟ پاسخ شما خیلی ساده است: سئوی همان سایت نگهداری از گل شما را به این‌جا کشانده است!

اگر پیش از این در مورد سئو اطلاعاتی کسب کرده‌اید و با اهمیت آن در کسب و کارها آشنا هستید، باز هم خالی از لطف نیست که یکبار دیگر با هم به صورت خلاصه مروری بر سئو داشته باشیم. 

سئو و اهمیت آن در بهبود رتبه سایت

سئو (SEO) مخفف «بهینه سازی موتور جستجو» است. سئو مهمترین روش برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک سایت و همچنین قرار گرفتن نام تجاری شما را در معرض دید بازدیدکننده است که از طریق نتایج موتور جستجوی رایگان انجام می‌پذیرد.

سئو یک استراتژی درمورد درک آنچه افراد به صورت آنلاین جستجو می‌کنند، پاسخ‌هایی که می‌خواهند دریافت کنند، کلماتی که در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند و نوع محتوایی است که می‌خواهند مصرف کنند. دانستن این دانش به شما این امکان را می‌دهد تا با افرادی که به صورت آنلاین به دنبال پاسخ سوالاتشان می‌گردند، ارتباط برقرار کنید. اگر شناسایی مخاطبان شما یک طرف سکه سئو باشد، اجرای آن به روشی که در موتورهای جستجو قابل استفاده باشد، طرف دیگر سکه است. این دقیقا همان کاری است که توسط مشاوره رایگان سئو سایت انجام می‌گیرد.

موتورهای جستجو دستگاه پاسخگویی هستند. برای مثال موتور جستجوی گوگل بیشتر از ۲۰۰ عامل را بررسی می‌کند و سپس با الگوریتم خود سایت را رتبه‌بندی می‌کند. سردرگم شده‌اید؟ کمی صبور باشید و به مطالعه ادامه دهید.

اهمیت مشاوره رایگان سئو سایت

در حالی که تبلیغات پولی، رسانه‌های اجتماعی و سایر سیستم عامل‌ها می‌توانند باعث ایجاد ترافیک در سایت‌ها شوند (بازدیدکنندگان را جذب کنند)، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند. نتایج جستجوی ارگانیک کسب و کارهای آنلاین بیشتری را پوشش می‌دهد. اگر کسب و کار شما محصولات یا خدماتی را ارائه می‌دهد که ممکن است کاربران سعی کنند در موتورهای جستجو دنبالش بگردند، سئو باید در اولویت کارهای شما قرار بگیرد.

مشاوره رایگان سئو سایت به شما کمک می‌کند تا از سئو که یکی از تنها کانال‌های بازاریابی آنلاین است به درستی استفاده کنید. پونه مدیا در این مسیر همراه شماست تا با کسب اطلاعات کامل و جامع در رابطه با سئو و روش‌های قانونی ارتقاء سایت‌تان، با اطمینان در این مسیر گام بردارید.

با مراجعه به سایت پونه مدیا و تماس با کارشناسان آن می‌توانید نوبت خود را برای دریافت مشاوره‌ سئو سایت رزرو کنید و اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

چرا به سئوی سایت نیاز داریم؟

بهتر دیده می‌شوید

هرچه سایت شما از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کرده باشد و رتبه بالاتری را در گوگل کسب کند، احتمال آنکه نام تجاری شما توسط مشتریان بالقوه دیده شود بیشتر است. مشاوره رایگان سئو سایت در مورد اهمیت کلمات کلیدی و نحوه به کارگیری آنها به شما کمک می‌کند.

کسب اعتبار و اعتماد

این روزها، وقتی مردم چیزی می‌خواهند، به گوگل مراجعه می‌کنند. اگر سایت شما در بالای نتایج جستجو باشد، خود را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد به آنها معرفی کرده‌اید. سایت‌های صفحه یک معمولاً به عنوان اصلی‌ترین و قانونی‌ترین پیشنهاد موتور جستجو (پاسخ شما) برای یک بازدیدکننده شناخته می‌شوند. مطالعات نشان می‌دهد که کمتر از 1٪ جستجوگران بر روی نتایج صفحه دوم کلیک می‌کنند. مشاوره رایگان سئو سایت با استفاده از مهارتش می‌تواند به سادگی شما را در صفحات اول و در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار دهد. 

نام تجاری

تا زمانی که شما شناخته شده ترین برند در  صنعت خود نباشید، امکان ندارد که مشتریان نام تجاری شما را در یک موتور جستجو تایپ کنند. با این وجود، اگر مشتریان شما متوجه شوند که نام تجاری شما به طور مداوم در بالای جستجوهایشان قرار دارد، برای دریافت اطلاعات از محصولات و خدماتتان وارد سایت شما می‌شوند. 

سئو همچنین با ایجاد تجربه کاربری مناسب، نام تجاری شما را بهبود می‌بخشد. مشتریان بالقوه وقتی به سایت شما می آیند و محتوای موجود را مفید و کاربردی می‌یابند، تجربه بهتری دارند. اگر سایت شما برای تلفن همراه سریع و بهینه شده باشد، بازدیدکنندگان شما از اینکه وارد سایتتان شده‌اند احساس رضایت بیشتری خواهند داشت. مهم نیست که یک کسب و کار خانگی یا یک شرکت تجاری نوپا باشید، مشاوره رایگان سئو سایت نام شما را تبدیل به یک برند می‌کند.

سرمایه گذاری برای آینده 

وقتی درباره سئو تحقیق می‌کنید، بدون شک خواهید شنید که سئو روندی مداوم است و نتایجش یک شبه اتفاق نمی‌افتد. کاملا درست است! هنگامی که در سئو سرمایه گذاری می‌کنید، می‌دانید که احتمالاً شش تا نه ماه سود آن را نخواهید دید. با این حال‌، در آینده قابل پیش‌بینی ترافیک رایگان خواهید داشت. این شکل سرمایه گذاری را با سرمایه گذاری در تبلیغات پولی مقایسه کنید. ممکن است تبلیغات پولی منجر به مشتری بیشتری شود، اما شما مجبور به هزینه کردن مداوم در تبلیغات خواهید بود و در نتیجه سود کسب و کارتان کاهش پیدا می‌کند.

اهمیت سئو فراتر از مطالبی است که ما در این فرصت کم به شما یادآوری کردیم. برای درک بهتر سئو و مزایای بهره‌گیری از آن به وب‌سایت پونه مدیا بروید و از راهنمایی رایگان مشاوران سئو این گروه متخصص استفاده کنید. کارشناسان پونه مدیا با بررسی همه‌جانبه‌ی کسب‌وکار شما و چالش‌های پیش رو، بهترین گزینه‌ها را پیش روی‌تان می‌گذارند تا بدون نگرانی از فرازونشیب‌های مسیر حیاتی سئو، به رشد و رونق تجارت‌تان فکر کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.