بهترین چای مناسب کودکان چیست؟

تنوع چای و دم نوش های مناسب برای کودکان که بدون کافئین هستند بسیار زیاد است؛ در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

چای بادرنجبویه

چای بادرنجبویه کودکان را در مقابل ویروس، قارچ و باکتری های عفونی محافظت می کند. این چای برای کودکان بسیار مناسب است، چرا که سیستم عصبی کودکان را تقویت می کند و همچنین مشکلات گوارشی و درد معده را کاهش می دهد.

چای رازیانه

چای رازیانه برای کودکان بسیار مناسب است، این چای مزایای سلامتی زیادی برای کودکان در حال رشد دارد. مصرف این دم نوش گیاهی به بهبود کولیک معده و مشکلات گوارشی کمک می کند. این دم نوش یک ضد یبوست و ملین طبیعی است و برای مشکلات تنفسی هم مناسب است.

چای زنجبیل

مصرف چای زنجبیل به بهبود مشکلات گوارشی، برونشیت و حالت تهوع کمک می کند. مصرف منظم چای زنجبیل زخم معده را بهبود می بخشد.

چای هل

کودکان از عطر هل در چای لذت می برند، مصرف این دم نوش به بهبود سوءهاضمه کمک می کند همچنین در درمان دل درد و نفخ شکم موثر است.

چای بابونه

مصرف چای بابونه برای درمان بسیاری از مشکلات از سوء هاضمه تا سرماخوردگی و دل درد و بهبود خواب موثر است.

جمع بندی

بهترین چای برای کودکان

یکی از بهترین چای‌‌ها و نوشیدنی‌های گرمی که می‌توانید جایگزین چای، قهوه و شیرکاکائوهای حاوی کافئین در طول روز کنید، چای گیاهی است. بهترین چای‌های گیاهی برای کودکان چای بابونه است که می‌توانید آن را از دم‌کردن گل بابونه و برگ‌های آن تهیه کنید. دم نوش برای کودکان

از دم نوش های مناسب برای کودکان می توان از دم نوش زنجبیل،بابونه، بادرنجبویه،هل و رازیانه نام برد.دم نوش رازیانه برای کودکان

این دم نوش مملوء از آنتی اکسیدان های حیاتی برای بدن کودک است، می تواند برای رفع مشکلات گوارشی، تنفسی و رفع درد های کولیک در روده کودکان بسیار مؤثر باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.