شرکت پیمتاش یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای تولید لوله

شرکت پیمتاش یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای تولید لوله های UPVC است. این شرکت معتبر با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و ترکیب کردن با تجربیات گذشته ی خود، محصولات بینظری را در اختیار مشتریان قرار میدهد و نیازهای آن را برطرف می نماید.

استفاده از لوله های پیمتاش چه مزایایی دارد؟

لوله های تولیدی شرکت پیمتاش مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و گرما دارند. تغییرات شیمیایی و فیزیکی نمی توانید آسیبی به محصولات این شرکت وارد کند. لوله های پیمتاش در مقابل ضربه خوردگی مقاومت بالایی دارند.یکی دیگر از مزیت های لوله های PIMTAS تولید آنها در سایزها و اندازه های مختلف است که براساس نیاز خود می توانید سایز مناسب را انتخاب و استفاده کنید.

لوله های پیمتاش به گونه ای طراحی شده اند، که به راحتی مسدود نمی شوند و این به دلیل طراحی خاص و صیقلی بودن داخل آن هاست. برخلاف سایر لوله ها که مسدود و دچار رسوب می شوند، لوله ها ی پیمتاش به خاطر صاف بودن، ذرات معلق نمیتواند آنها را ببندد و مسدود کند. با وجود دارا بودن چنین مزینی، اما نباید نسبت به مراقبت از این لوله ها بی تفاوت بود و حتی الامکان از ورود اجسامی سنگ، شن و زباله ها  به داخل این لوله ها جلوگیری کنید.

خرید لوله های شرکت پیمتاش

برای خرید و آشنایی با بهترین محصولات شرکت معتبر پیمتاش می توانید به نمایندگی های مجاز این شرکت در داخل کشور مراجعه کنید. برای سفارش و انتخاب لوله ها و اتصالات مدنظر خود می توانید از وبسایت های Atlasmouj.com و Pimtash.ir که نمایندگی های معتبر فروش محصولات شرکت پیمتاش هستند، بازدید کنید.

لوله های UPVC پیمتاش

لوله  UPVC شرکت پیمتاش همواره جزو پرفروش ترین لوله های بازار هستند. این نوع از لوله ها به خاطر مزایای خیلی زیادی که دارند، می توانند بهترین انتخاب برای استفاده در لوله کشی استخرها و همچنین پارک های سرپوشیده ی آبی باشند. لوله های UPVC پیمتاش از باکیفیت ترین متریال ها تهیه شده اند بنابراین هیچ تاثیری بر روی کیفیت مایعاتی که از داخل آن ها عبور میکنند ندارند و برای سلامت انسان ها هیچ گونه تهدیدی ایجاد نمی کنند، بنابراین می توانید از لوله های این شرکت برای سیستم آبرسانی شهری با خیالی آسوده استفاده کنید و جای هیچ گونه نگرانی بابت سمی بودن آنها وجود ندارد.

لوله ی UPVC پیمتاش بهتر است یا لوله ی پلیمری؟

جنس هر دو نوع از لوله ها از پلاستیک هستند. با اینکه پیمتاش از متریال های باکیفیتی برای ساخت لوله های تولیدی خود استفاده می کند، اما لوله های UPVC این شرکت مقاومت بیشتری نسبت به لوله های پلیمری دارند. در واقع تفاوت لوله های پلیمری و UPVC میزان مقاومت آنها در برابر تغییرات دمایی است.  همان طور که حتما در جریان می باشید، محصولات پلاستیکی در برابر دماهای پایین و همچنین دمای زیاد زیاد میتوانند دچار انقباض شوند و همین باعث آسیب و خسارت دیدن سیستم لوله کشی می شود. با این حال لوله های UPVC  پیمتاش با اینکه جنس آن ها پلاستیک است، اما مقاومت خیلی زیادی در برابر تغییرات دمایی دارند و به راحتی دچار انقباض و انبساط طولی نمی شوند. بنابراین با خرید لوله های UPVC خسارت های ناشی از تغییرات دمایی به حداقل خود می رسد.

لوله اتصالات UPVC  استخری پیمتاش

به دلیل مزایای خیلی زیادی که لوله های UPVC پیمتاش دارند، این نوع لوله ها تبدیل به پرکاربردترین لوله ها در سیستم های لوله کشی شده اند. از لوله های پیمتاش برای سیستم های لوله کشی مختلفی مانند: سیستم لوله کشی استخرهای شنا، پارک های آبی،جکوزی ها، سیستم فاضلاب شهری و… به وفور استفاده می شود. استفاده از لوله های پیمتاش در صنایع مختلف روز به روز در حال افزایش است و این محصول با کیفیت توانسته است رضایت حداکثری خریداران را کسب نماید.

کاربرد لوله های پیمتاش

کاربرد لوله های پیمتاش بسیار زیاد است و در سیستم های لوله کشی مختلفی از لوله های UPVC  پیمتاش استفاده می شود.همانطور که اشاره شد از لوله های پیمتاش در سیستم لوله کشی استخر و جکوزی استفاده می شود، اما علاوه بر این برای سیستم های تصفیه ی آب خانگی و صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر مورد استفاده  از لوله های پیمتاش برای انتقال مایعات در کارخانجات مواد غذایی است.  به دلیل مقاومت بالای این لوله ها، از آن ها برای انتقال مواد شیمیایی مختلف مانند الکل و مواد اسیدی استفاده می شود. اگر به سیستم های آب شیرین کن نیز دقت کرده باشید، در ساخت آنها از لوله های پیمتاش کمک گرفته شده است.همچنین می توانید در آکواریم ها و استخرهای پرورش ماهی، لوله های پیمتاش را مشاهده نمایید. در صنایع مختلف مانند پتروشیمی و نفت نیز لوله های پیمتاش مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب و راه اندازی لوله های پیمتاش چگونه است؟

نصب لوله های پیمتاش آسان و سریع است و هزینه ی نصب آن ها در مقایسه با سیستم های لوله کشی دیگر ، بسیار کمتر است. لوله های شرکت پیمتاش همچنین نیاز به ساپورت کردن برای تغییر نمای آن ها ندارند و فضای کمتری را نسبت به سایر لوله ها مانند لوله های پلی اتیلنی و فلزی، اشغال می کنند. در مدت زمان کوتاهی می توانید سیستم لوله کشی خود را با استفاده از لوله های پیمتاش راه اندازی نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان شرکت اطلس موج تماس حاصل نمایید.

طول عمر لوله های شرکت پیمتاش

به دلیل مواد بسیار با کیفیتی که در ساخت لوله های پیمتاش به خصوص لوله های UPVC استفاده شده است، این نوع از لوله ها نسبت به سایر لوله ها، طول عمر بسیار بیشتری دارند. در صورت مراقبت درست از لوله های شرکت پیمتاش حتی می توان تا صد سال از آنها استفاده کرد. حداقل عمری که برای لوله های شرکت پیمتاش می توان متصور شد 15 سال است و به صورت میانگین این لوله ها 60 سال عمر می کنند. علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب لوله های پیمتاش، طول عمر بالای آن ها یکی از دلایل مهم در خریداری این نوع از لوله ها می باشد.

سایزینگ صحیح لوله های پیمتاش

انتخاب سایز مناسب لوله برای سیستم های لوله کشی و به خصوص سیستم انتقال سیالات بسیار مهم است. اگر سایز لوله ها کمتر از حد مورد نظر باشد، دبی مورد نظر به دست نمی آید و برای دسترسی به آن ممکن است مجبور شوید از پمپ های قوی استفاده کنید. در صورتی که سایز لوله ها بزرگ باشند نیز، ممکن است باعث ته نشین شدن رسوبات شوند. علت این اتفاق فشار پایین جریان آب است که بر اثر سایز زیاد لوله به جود می آید. یکی دیگر از معایب استفاده از لوله های بزرگتر ، هزینه ی بیشتر آن ها است. پس بهتر است در انتخاب سایز لوله هایی که برای سیستم های انتقال و توزیع سیالات، دقت زیادی داشته باشید و در صورتی که در این زمینه تخصصی ندارید می توانید از کارشناسان شرکت اطلس موج  کمک بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.