دلمه کوکتل با قارچ و پنیر

دلمه کوکتل و قارچ از خانواده  فینگر فود  هاست  که بسیار هم  خوشمزه هست که از اون برای مهمونی ها و جشن تولد هاتون میتونین استفاده کنید.

مواد لازم دلمه کوکتل و قارچ

  • سوسیس گوشت : 10 عدد بزرگ و پهن
  • پیاز متوسط : 1 عدد
  • گوشت چرخ کرده : 250 گرم
  • جعفری : 1 قاشق غذا خوری
  • قارچ : 200 گرم
  • رب گوجه فرنگی : 2 قاشق غذا خوری
  • پنیر پیتزا : 150 گرم
  • نمک و فلفل و آویشن : به مقدار لازم

طرز تهیه دلمه کوکتل با قارچ و پنیر

  1. اول از همه باید پیاز داغ درست کنین .پیاز ها رو نگینی خرد کنین و با کمی روغن تفت بدین به محض اینکه پیازهاتون طلایی شد بهش گوشت چرخ کرده به همراه ادویه و نمک و فلفل و کمی پودر سیر یا اگر دوست دارین یه حبه سیر له شده  اضافه کنید تا بوی ضخم گوشت گرفته بشه و مواد رو حسابی تفت بدین . 
  2. حالا نوبت اضافه کردن رب و ادویه گوشت هست آن ها رو هم به مواد اضافه کنید و شروع کنید به تفت دادن گوشت و رب.
  3. در این مرحله نوبت الضافه کردن فلفل دلمه ای و قارچمونه (فقط دقت داشته باشین که فلفل دلمه ای و قارچ باید تا حد امکان ریز خرد بشن)، زیر شعله گاز رو کمی زیاد کنید که قارچ آب نندازه.
  4. تا اینجا مایع داخل دلمه کوکتل و قارچ ما آماده شد.
  5. حالا میریم سراغ سوسیس هامون .
  6. سوسیس ها رو طولی برش بدین و داخل اونو به وسیله یه قشق چای خوری به صورت بیضی و گود در بیارین که بتونین مایع دلمه رو داخلش بریزین.
  7. سوسیس هایی رو که خالی کردین رو هم میتونین به موادتون اضافه کنین .
  8. به وسیله یه قلمو داخل و خارج سوسیس ها رو چرب کنین و یه قاشق  از مایع دلمه کوکتل رو داخل گودی سوسیس هاتون بریزین و روش رو با پنیر پیتزا پر کنین (اگر دوست داشته باشین می تونین از زیتون سیاه بدون هسته هم برای تزئین روی دلمه کوکتل و قارچتون استفاده کنین).
  9. فر رو از قبل با دمای 185 درجه سانتی گراد گرم کنین و سینی فر رو بیرون بیارین و یک کاغذ روغنی روی سینی فر بذارین و دلمه کوکتل و قراچ خود را به ارامی روی سینی بچینین، بذارین حدود یک ربع داخل فر بمونه تا کوکتل ها سوخاری و پنیر  آب بشه. 
  10. به همین راحتی دلمه کوکتل و قارچ شما آماده شد.
  11. دلمه کوکتل یه یپش غذای بسیار خوشمزه و راحت و در عین حال شیک و مجلسی هست که از اون برای تمام میهمانی ها و مراسمتون می تونین استفاده کنین، فقط تا جایی که ممکنه سعی کنید این فینگر فود لذیذ و خوشمزه رو گرم سرو کنین.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.