مقایسه میلگرد بناب با میلگرد ابرکوه | انتخاب درست در خرید میلگرد

آهن پویا یکی از معتبرترین مجموعه های قابل اعتماد و حرفه ای است که با دارا بودن یک وبسایت خرید و فروش آنلاین، مقاطع فولادی و انواع میلگرد را با ارائه خدمات پیش و پس از فروش عالی در اختیار خریداران قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت آهن آلات آهن پویا از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. 

همانطور که می‌ دانید میلگرد در صنعت ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل دوام و استحکامی که میلگردها دارند، از آن ها برای ساخت انواع سازه های محکم استفاده می کنند. از این رو برای انتخاب و خرید میلگرد باید شناخت دقیقی از میلگرد و سازه داشته باشید. در این راستا می توانید با مراجعه به کارشناس و مشاوره فروش آهن پویا نسبت به خرید میلگرد مناسب اقدام نمایید. ما در این مقاله قصد داریم با مقایسه دو نوع میلگرد بناب و ابرکوه شما را در انتخاب میلگرد مناسب سازه راهنمایی کنیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد بناب و ویژگی های آن

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال ۱۳۸۶ شمسی با هدف تولید میلگرد در گریدهای A۲ و A۳  شروع به فعالیت کرد. ظرفیت تولید فولاد ظفر بناب در فاز اول سالانه به ۲۰۰ هزار تن و فاز دوم در سال ۱۳۹۰ به ۴۰۰ هزار تن می رسید. این کارخانه با این درصد تولید سهم قابل توجهی از فولاد شمال غرب ایران را به خود اختصاص داده است. فاز سوم این مجموعه در سال ۱۳۹۵ و بهره برداری از آن در سال ۱۳۹۶ انجام پذیرفت. مجتمع فولاد ظفر بناب به عنوان واحد نمونه توسعه و تحقیق در استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

کارخانه ظفربناب میلگردهای خود را در دو گرید A۲ وA۳ در سایزهای ۸ تا ۱۴ تولید می کند، که هر یک از لحاظ شکل ظاهری آج ها با یکدیگر تفاوت دارند. آج ها در گرید A۳ به صورت هفتی هشتی و در گرید A۲ به صورت موازی و منفرد هستند. انواع گریدهای میلگرد آجدار ظفر بناب در طول ۱۲ متر تولید می شوند. میلگرد گرید A۲ برای استفاده در پروژه های ساختمانی مناسب هستند و امکان عملیات جوشکاری روی آن وجود دارد. در رابطه با میلگرد A۳ هم باید به این نکته اشاره کرد که جزء میلگردهای سخت با آج پیچیده به شمار می رود. از میلگرد گرید A۳ برای نگهداری بتن استفاده می کنند. جنس این نوع میلگرد ترد است و برای عملیات صنعتی و ساختمانی از آن بهره می گیرند. کارخانه بناب تنها میلگرد آجدار مارپیچ آج ۳۴۰، میلگرد آجدار جناقی آج ۴۰۰ و میلگرد آجدار مرکب آج ۵۰۰ را تولید می‌کند. اگر قصد خرید میلگرد ظفر بناب را دارید، برای اطلاع از قیمت لحظه ای می توانید به سایت آهن پویا مراجعه کنید. شرکت آهن پویا در وب سایت خود قیمت میلگرد بناب را به صورت شبانه روزی، بروز و دقیق در اختیار خریداران قرار می دهد.  

قیمت میلگرد ابرکوه و ویژگی های آن

میلگردهای فولاد سرمد ابرکوه در بازار با نام میلگرد ابرکوه شناخته شده است. فولاد سرمد ابرکوه یکی از زیرمجموعه‌های شرکت‌های صنعتی و معدنی چادرملو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات محسوب می شود. یک سال بعد از راه‌اندازی یکی دیگر از زیرمجموعه‌های این دو شرکت یعنی کارخانه بافق یزد تأسیس شد و استان یزد را به یکی دیگر از قطب های تأمین میلگرد در مرکز کشور تبدیل کرد. 

رونمایی از خط تولید میلگرد صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۵ به طول انجامید. این کارخانه در حال حاضر تنها تولید کننده میلگرد آجدار با ظرفیت تولید ۴۵۰ هزارتن در سال به شمار می آید. همچنین در آینده نزدیک قرار است خط تولید شمش فولادی آن نیز با ظرفیت تولید ۶۰۰ هزارتن در سال راه‌اندازی شود. این کارخانه در حال حاضر تنها میلگرد آجدار با گرید A۳ و در سایزهای ۱۲ تا ۳۲ میلی‌متر را تولید می‌کند. 

یکی از باکیفیت‌ ترین میلگردهای موجود در بازار میلگرد ابرکوه است. خطوط تولید میلگرد این کارخانه با استفاده از تکنولوژی شرکت STG ایتالیا مجهز شده. همچنین کارخانه ابرکوه یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌های مهندسی در جهان به شمار می‌رود. میلگرد ابرکوه یکی از سنگین ‌ترین میلگردهای موجود در بازار محسوب می شود. وزن هر بندیل میلگرد بین ۲۰ تا ۲۲ تن است. با توجه به نوسانات قیمت میلگرد ابرکوه در این روزها امکان دادن یک قیمت ثابت برای میلگردها وجود ندارد اما توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید میلگرد وضعیت بازار را به صورت کامل بررسی کنید. کارشناسان فروش شرکت آهن پویا می‌ توانند برای انتخاب بهترین زمان خرید میلگرد شما را راهنمایی کنند.

شرکت آهن پویا با نزدیک به یک دهه سابقه بی نظر در زمینه تولید مقاطع فولادی و با هدف ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت، توانسته رضایت خریدران خود را به دست آورد. همچنین به پشتوانه اعتماد عمومی، صاحبان صنایع و حمایت مشتریان خود به منظور سهولت در خرید میلگرد، فروشگاه اینترنتی آهن پویا را راه اندازی کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.