به روزترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات ایران

بهترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات در کدام ماشین‌سازی داخلی تولید می‌شود؟ به‌روزترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات و غلات توسط کدام مجموعه ایرانی ساخته می‌شود ؟

مجموعه بهفر ماشین مدرن‌ترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات بازار کشور را تولید کرده و می‌توان گفت که از رقبای خود چندین قدم جلوتر است.

این ماشین‌آلات هیچ نمونه داخلی نداشته و قیمت و هزینه تأمین نگهداری بسیار خوبی هم به نسبت نمونه‌های خارجی آن دارند. دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت بهفر ماشین اطلس البرز مدرن‌ترین و جدیدترین نوع بسته‌بندی (5 طرف دوخت) را داشته که به نسبت ماشین‌آلات با بسته‌بندی بالشتی و پاکتی از جلوه و کیفیت بسیار بیشتری برخوردار است.

در این مقاله دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت و دیگر تولیدات بهفر ماشین را همراه با توضیحات و شماره‌های تماس و مشاوره رایگان معرفی خواهیم کرد…

انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت

نمونه پنج طرف دوخت توانایی بسته‌بندی در بازه وزنی 200 گرم تا 10 کیلوگرم را دارد. قدرت وزن‌کشی بالا در این ماشین پیشرفته، طیف گسترده‌ای از  انواع بسته‌بندی مواد شیمیایی و غذایی گرانولی را به‌راحتی پوشش خواهد داد.

البته این دستگاه را می‌توان در بازه‌های وزنی متفاوت شخصی‌سازی کرد. از طرفی سرعت بسته‌بندی این نمونه ماشین‌آلات قابل‌تغییر هستند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت در نمونه‌های دو توزین،چهار توزین و 6 توزین سفارشی‌سازی و ساخته می‌شوند که با افزایش تعداد کاپه ها ،سرعت بسته‌بندی هم بیشتر می‌شود.

مهم‌ترین خصوصیت دستگاه بسته‌بندی 5 طرف دوخت در شکل  بسته‌بندی آن است که هیچ نمونه داخلی نداشته و برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.

بالابردن افزایش زیبایی و به‌روز بودن نوع بسته‌بندی، درفروش نهایی تأثیر مستقیم دارد.

ظاهر بسته‌بندی نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت با کلیه بسته‌بندی‌های موجود در بازار متفاوت است. این نوع بسته‌بندی علاوه بر کیفیت بالاتر جلوه بسیار بیشتری دارد.

ازاین‌رو فروش محصولات در بسته‌بندی 5 طرف دوخت بسیار راحت‌تر است.

https://behfarmachine.com/grain-packing-machine/

مزایای دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت

1-بسته‌بندی مدرن

2-قدرت وزن‌کشی بسیار بالا

3-زیبایی بیشتر در نوع بسته‌بندی

4- بسته‌بندی مستحکم

5-100% خودکار

شرکت بهفر ماشین تولیدکننده انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی 4 طرف دوخت و دستگاه‌ها بسته‌بندی حبوبات با بسته‌بندی پاکتی و بالشتی است . در ادامه به معرفی تک‌تک این ماشین‌آلات خواهیم پرداخت

دستگاه بسته‌بندی حبوبات چهار طرف دوخت

این نمونه ماشین بسته‌بندی همانند نمونه 5 طرف دوخت، یکی از مدرن‌ترین ماشین‌آلات بهفر ماشین اطلس البرز محسوب می‌شود. این شرکت تولید  یکی از اولین تولیدکنندگان نمونه 4 طرف دوخت در کشور محسوب می‌شود.

بسته‌بندی‌های دستگاه بسته‌بندی چهار طرف دوخت شباهت زیادی به نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات 5 طرف دوخت دارد. با این تفاوت که بسته‌بندی 4 طرف دوخت در کناره و نمونه 5 طرف دوخت در پشت بسته‌بندی دوخت می‌شوند.

میزان قدرت وزن‌کشی دستگاه بسته‌بندی حبوبات پنج طرف دوخت بیشتر از نمونه چهار طرف دوخت است. به زبان دیگر نمونه چهار طرف دوخت بیشتر برای بسته‌بندی‌های با وزن پایین‌تر استفاده می‌شود.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات بالشتی و پاکتی

دستگاه‌های بسته‌بندی حبوبات بالشتی و پاکتی، بسته‌بندی ساده‌تری داشته و قیمت آن‌ها اقتصادی‌تر است . ازاین‌رو برای مشاغل کوچک‌تر و تازه تأسیس گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند.

این ماشین‌آلات هم همانند نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات پنج طرف دوخت، کاملاً خودکار عمل کرده و در مراحل پک کردن محصول نیازی به نیروی انسانی ندارند.

تولیدات دیگر بهفر ماشین البرز

تنوع ماشین‌آلات بهفر ماشین تنها به نمونه دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار  ،دستگاه بسته‌بندی حبوبات و یا دستگاه بسته‌بندی ادویه خلاصه نمی‌شود.

این شرکت سازنده انواع ماشین‌آلات شستشو میوه و سبزی ، انواع دستگاه میکسر پودر صنعتی، دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و تمام‌اتوماتیک و است.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با شماره‌های مشاوره فروش ما تماس بگیرید.

۰۲۶۳۴۷۲۵۲۲۱

۰۹۱۲۵۸۸۳۴۶۹

در ادامه دیگر محصولات تولیدی مجموعه ماشین‌سازی بهفر ماشین البرز را معرفی خواهیم کرد…

انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی بهفر ماشین

نوع ماشین‌آلات این مجموعه با توجه به شکل ظاهری انواع محصولات غذایی و مواد شیمیایی، تعیین می‌شود. البته این دستگاه‌ها به میزان زیادی انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت تغییر کاربری را دارند.

این ماشین‌آلات بسته به نیاز تولیدکننده و بازار فروش طراحی و سفارشی‌سازی می‌شوند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات و آجیل و خشکبار کیسه‌پرکن:

ماشین‌آلات کیسه‌پرکن بهفر ماشین در مدل‌های تک توزین، دو توزین و چهار توزین طراحی و تولید می‌شوند که انواع کیسه و کارتون‌های وزن بالا ( ۲ تا ۵۰ کیلوگرم) را با سرعت 1 تا ۱۵ عدد در دقیقه بسته‌بندی می‌کنند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی کیسه‌پرکن در سه مدل آنالوگ، نیمه اتومات و تمام‌اتوماتیک ساخته و تولید می‌شوند.

در مدل تک توزین دستی نیاز به نیروی انسانی وجود دارد.اما نمونه دو توزین قابلیت طراحی برای بسته‌بندی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را دارد که بسته به نیاز مشتری طراحی و سفارشی‌سازی می‌شود.

دستگاه کیسه‌پرکن حبوبات 4 توزین تنها در مدل تمام‌اتوماتیک طراحی و ساخته‌شده و پرسرعت‌ترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات کیسه‌پرکن بهفرماشین محسوب می‌شود.

دستگاه بسته‌بندی ادویه پودری سلفونی:

این دستگاه مخصوص بسته‌بندی ادویه در انواع بسته‌بندی پاکتی و بالشتی است. دستگاه پودری سلفونی از نوع تمام‌خودکار بوده و در مراحل وزن‌کشی و بسته‌بندی هیچ نیازی به نیروی انسانی ندارد.

البته نیاز است که برای یک‌بار هوش دستگاه را تنظیم کرده و سلفون بسته‌بندی بر روی دکل ماشین نصب‌ شود. بعد از طی این مراحل بسته‌بندی محصول به‌صورت کاملاً اتوماتیک آغاز می‌شود.behfarmachine.com/spice-packing-line

انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی ساشه بهفر ماشین البرز

ماشین‌آلات ساشه در دو مدل مایع و پودری طراحی و ساخته می‌شوند که ساشه پودری مخصوص بسته‌بندی ادویه‌های یک‌بارمصرف یا نمک و فلفل تک‌نفره و ساشه مایع مخصوص بسته‌بندی انواع مایعات غذایی و شیمیایی غلیظ و رقیق است.

همانند سس‌های یک‌نفره خردل یا سس‌های کچاپ و سماق‌های تک‌نفره. سرعت بسته‌بندی این ماشین‌آلات بالاتر از دستگاه‌های بسته‌بندی توزین دار است. ازاین‌رو صرفه اقتصادی بالایی داشته و مناسب برای فضاهای کوچک است .

دستگاه ساشه مایع و پودری قابلیت بسته‌بندی سه طرف دوخت و مدادی را دارد.

این دستگاه از نوع دیجیتال بوده و کنترل آن توسط مانیتور پی ال سی رنگی انجام می‌شود.

ماشین‌آلات تی بگ‌زن

این ماشین‌آلات، با توانایی بسته‌بندی چهل تا پنجاه  تی‌بگ در دقیقه، انواع نوشیدنی‌های گرم یک‌نفره (دم‌نوش و چای) را در قالب نپتون بسته‌بندی می‌کنند.

این دستگاه هم همانند نمونه ساشه وزن و حجم پایینی داشته و قابل‌استفاده در مشاغل کوچک و کارگاهی است.

خطوط تولید بهفر ماشین البرز

شرکت بهفر ماشین اطلس البرز سازنده انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات و دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار و دستگاه بسته‌بندی ادویه و خطوط تولید وابسته به این ماشین‌آلات است. در ادامه انواع خطوط تولید و بسته‌بندی این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

1-خط تولید ادویه‌جات

2-خط تولید حبوبات و خشکبار

3-خط تولید آجیل و خشکبار

4-خط تولید میوه خشک

5-خط تولید سبزی خشک‌شده

6-خط تولید سبزی سرخ‌شده

 7-خط تولید پیازداغ

8-خط تولید چیپس سیب‌زمینی

9-خط تولید قند شکسته

10-خط تولید قند حبه

11-خط تولید کینوا

12-خط شستشو سبزی

https://behfarmachine.com/packing-line-of-nuts-and-dried-fruits/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.