بهترین رستوران های میدان انقلاب؟

بهترین رستوران های میدان انقلاب

از پرطرفدارترین رستوران تا خسته‌ترین ساندویچی

چلوکباب، رستوران رفتاری انقلاب
چلوکباب، رستوران رفتاری انقلاب

رستوران رفتاری انقلاب

رستوران رفتاری یکی از رستوران‌های خوب و پرشعبه‌ی تهران است. این رستوران همیشه می‌تواند جزو گزینه‌های اصلی هر کس برای صرف غذای سنتی باشد. شعبه‌ی میدان انقلاب رستوران رفتاری هم یکی از بهترین رستوران های میدان انقلاب است.

شما به‌راحتی می‌توانید به کیفیت غذای این رستوران اعتماد کنید و البته می‌توانید غذای دلخواه خود را به‌صورت آنلاین هم از این رستوران سفارش دهید. 

رستوران پرطلایی انقلاب

یکی دیگر از بهترین رستوران های میدان انقلاب که می‌تواند جزو گزینه‌های شما برای صرف غذا باشد رستوران پرطلایی است.

منوی کامل این رستوران که غذاهای سنتی را در بر می‌گیرد و البته کیفیت آن شما را راضی خواهد کرد. در منوی این رستوران انواع کباب و خوراک و خورش را می‌توانید پیدا کنید که قیمتی مناسب هم دارند.

آدرس رستوران پرطلایی: میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، نرسیده به نصرت.

آش نیکوصفت

اگر گذارتان به انقلاب افتاد خاطرتان باشد که آش نیکوصفت همیشه یکی از گزینه‌های جذاب صرف غذاست. شاید برای بسیاری آش غذا محسوب نشود، اما آش نیکوصفت حکایت دیگری دارد و قطعاً شما را راضی خواهد کرد. این آشکده جزو معروف‌ترین آشکده‌های تهران است و برای بسیاری صرف‌نظرکردن از آن بسیار دشوار است؛ کافی است مقصدشان نزدیکی‌های انقلاب باشد، حتماً وقتی برای میل‌کردن آش نیکوصفت باز می‌کنند.

آدرس آش نیکوصفت: میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی.

آش، رستوران غذای سالم
آش، رستوران غذای سالم

غذای سالم

اگر شما هم جزو طرفداران غذای سالم و ارگانیک هستید، حوالی میدان انقلاب یکی از بهترین گزینه‌های شما قرار گرفته است. غذای سالم یکی از رقبای تازه‌نفس آش نیکوصفت است و البته در منوی آن به‌جز انواع آش غذاهای سنتی دیگر هم پیدا می‌شود که در کنار نوشیدنی‌های سنتی و جذاب آن می‌تواند مقصد خوبی برای شما باشد.

از جذابیت‌های دیگر این رستوران آش‌های غیرمتداول آن است؛ شما می‌توانید آش جو با گوشت شتر را در غذای سالم به‌همراه دوغ شتر یا نوشیدنی پونه و زعفران نوش جان کنید؛ همچنین می‌توانید از منوی این رستوران انواع کباب و خوراک و خورش و غذای محلی هم سفارش دهید. مهم‌ترین مزیت غذای سالم ارگانیک‌بودن تمامی مواد اولیه‌ی آن است.

آدرس رستوران غذای سالم: خیابان انقلاب، ضلع جنوبی چهارراه فلسطین.

کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران

وقتی در حوالی میدان انقلاب هوس کباب به سرتان بزند، یکی از بهترین اتفاقات ممکن رخ داده است؛ شک نکنید. کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خوردن یک کباب لذیذ و اصیل است که طعمش تا مدت‌ها زیر زبان شما خواهد ماند و شما را دوباره به‌سمت خود خواهد کشانید.

در این کبابی هم، به‌رسم کبابخانه‌های گلپایگان، گوشت تازه مصرف می‌شود؛ جلوی چشم شما گوشت تازه قطعه‌قطعه می‌شود، به سیخ کشیده می‌شود و پخته می‌شود.

آدرس کبابی حاج فضل‌الله گلپایگانی و پسران: میدان انقلاب، خیابان فخر رازی، نرسیده به خیابان جمهوری.

بهترین فست فودهای میدان انقلاب

شیراز برگر

یکی از گزینه‌های جدید و البته بسیار پرطرفدار در میدان انقلاب شیراز برگر است. این فست‌فود به‌سرعت توانسته است خود را به‌عنوان یکی از از پرطرفدارترین و بهترین رستوران‌های میدان انقلاب جا بیندازد. اگر فضای داخلی برای انتخاب شما یک معیار معمولی است و نمی‌خواهید به‌سراغ یک فضای شیک بروید و به فضایی معمولی رضایت می‌دهید، کیفیت و کمیت غذای شیراز برگر قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد. در این میان از قیمت مناسب این فست‌فود هم نباید صرف‌نظر کرد.

اگر قصد انتخاب شیراز برگر را دارید از پیتزاها و برگرهای ویژه‌ی این فست‌فود به‌راحتی صرف‌نظر نکنید. پیتزا ویژه‌ی شیراز و شیراز برگر ویژه در کنار بیکن برگر جزو گزینه‌های اصلی انتخابی است و البته در کنار آن چیزبرگر و پیتزا مخلوط قرار دارد.

آدرس شیراز برگر: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به خیابان نصرت، سمت چپ، پلاک ۱۰۹۰.

فست فود کرنو

فست فود کرنو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای صرف یک غذا در میدان انقلاب باشد. اگر قیمت بسیار مناسب غذای کرنو را در نظر بگیرید این فست‌فود جزو بهترین رستوران های میدان انقلاب است. شما می‌توانید در منوی متنوع این رستوران غذای دلخواه خود را پیدا کنید. از انواع پیتزا گرفته تا برگرها و ساندویچ‌ها و البته سوخاری.

آدرس فست فود کرنو: خیابان انقلاب، خیابان منیری جاوید، تقاطع ژاندارمری.

پیتزا، فست‌فود سارا
پیتزا، فست‌فود سارا

فست فود سارا

فست فود سارا یکی از فست‌فودهای زنجیر‌ه‌ای است. شعبه‌ی انقلاب سارا ههم طرفداران خودش را دست‌وپا کرده است و مشتریان پروپاقرصی دارد و جزو بهترین رستوران های انقلاب به شمار می‌رود.

فست فود سارا در میدان انقلاب توانسته امتیاز خوبی از کاربران اسنپ‌فود کسب کند و البته غذاهای پرطرفدار متنوع و زیادی هم دارد که از اقبال به این فست‌فود حکایت می‌کند. شما می‌توانید در منوی غذاهای پرطرفدار شعبه‌ی انقلاب فست‌فود سارا انواع مرغ سوخاری، پیتزا اسپشیال (آمریکایی)، فیله سوخاری، استریپس، چیزبرگر، همبرگر و غیره را با خیال راحت انتخاب کنید.

آدرس فست‌فود سارا (شعبه‌ی انقلاب): میدان انقلاب، نبش بازار سپاهان.

فست فود سیکا

فست فود سیکا هم جزو گزینه‌های خوب برای انتخاب رستوران است. سیکا اندکی از میدان انقلاب فاصله دارد، اما نه آن‌قدر که شما بی‌خیال این گزینه شوید. تنوع غذای این رستوران و البته نزدیک‌بودنش به پارک لاله و قرار گرفتن در بلوار کشاورز جزو مزیت‌های این فست‌فود به شمار می‌رود؛ این موقعیت مکانی به شما امکان می‌دهد غذای خود را در فضایی به‌دور از شلوغی و آلودگی میدان انقلاب نوش جان کنید.

تنوع غذایی این رستوران و البته کیفیت آن هم جزو نکاتی است که نمی‌توان از کنار آن گذشت.

آدرس فست‌فود سیکا: بلوار کشاورز، روبه‌روی پارک لاله، نبش خیابان قدس، پلاک ۲۲۲.

ساندویچی آلدوز
ساندویچی آلدوز

ساندویچی آلدوز

شاید شما هم جزو طرفداران ساندویچی‌های خسته‌ی تهران باشید! ساندویچی‌های خسته جایگاه ویژه‌ای در میان اهل فست‌فود دارند و یکی از جذاب‌ترین‌های آن‌ها ساندویچی آلدوز است. این ساندویچی را نمی‌توان جز بهترین رستوران های میدان انقلاب دانست، اما جذابیت‌هایش آن‌قدر است که بتوان از آن یادی کرد. الدوز را ساکنان و البته دانشجویان انقلاب به‌خوبی می‌شناسند.

آدرس ساندویچی آلدوز: خیابان انقلاب، خیابان فلسطین، نرسیده به خیابان بزرگمهر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.