بهترین رستوران لبنانی در تهران

رستوران لبنانی جردن

۷ رستوران لبنانی در تهران که به شما معرفی کرده‌ایم پراکندگی خوبی در این شهر دارند، اما دو رستوران خوب لبنانی تهران در خیابان جردن قرار گرفته‌اند. با این دو رستوران بیشتر آشنا شوید:

رستوران کوبابا
رستوران کوبابا

رستوران کوبابا، بهترین رستوران لبنانی در تهران

رستوران کوبابا یکی از بهترین رستوران‌های ملل در تهران است. در این رستوران غذاهای متنوع اروپایی، ایرانی و البته عربی سرو می‌شود؛ از همه مهم‌تر غذاهای لبنانی رستوران کوباباست؛ بااینکه این رستوران را می‌توان رستوران ملل نامید، غذاهای لبنانی و عربی این رستوران کیفیت بسیار بالایی دارد.

جدای از کیفیت غذا محیط داخلی این رستوران بسیار دلپذیر و دوست‌داشتنی است. کافی است یک بار به کوبابا سر بزنید و در فضای دلچسبش غذا بخورید که مشتری آن شوید؛ مخصوصاً اگر برای صرف غذا میزهای تراس را انتخاب کرده باشید. توصیه‌ی اکید ما رزرو میزهای تراس این رستوران است که بتوانید از تمامی مزایای این رستوران بهره ببرید.

منوی کوبابا بسیار متنوع و خاص است، بااین‌همه پیشنهاد می‌کنیم شاورما، خوراک زبان، خوراک بره و سالاد فتوش را فراموش نکنید.

یکی از مزیت‌های رستوران کوبابا امکان سفارش آنلاین غذا از آن است. روی این لینک کلیک کنید که هم با منوی غذای کوبابا بیشتر آشنا شوید، هم از طریق همین لینک غذای خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید:

آدرس رستوران کوبابا: خیابان جردن، خیابان گلخانه، پلاک ۲۵۷، طبقه‌ی اول.

رستوران لبنانی ایلیبنو
رستوران لبنانی ایلیبنو

رستوران لبنانی ایلیبنو

اگر به دنبال رستوران لبنانی در تهران هستید که با غذاهایی شبیه به غذاهای خانگی لبنانی از شما پذیرایی کند و البته قیمت آن هم متناسب‌تر باشد، پیشنهاد ما رستوران لبنانی ایلیبنو است. این رستوران هم جزو رستوران‌های لبنانی جردن است. فضای داخلی ایلیبنو مدرن است که با جلوه‌هایی از فضای سنتی لبنانی و عربی چیدمان شده است.

در منوی این رستوران هم شما تنوع خوبی از غذاهای لبنانی و عربی را مشاهده خواهید کرد که کیفیت مناسبی هم دارند. اگر به دنبال رستوران لبنانی با قیمت مناسب می‌گردید، پیشنهاد ما سرزدن به این رستوران است.

آدرس رستوران لبنانی ایلیبنو: جردن، بالاتر از حقانی، خیابان دیدار شمالی۷ بین کیش و پدیدار.

رستوران لبنانی عروس لبنان

رستوران لبنانی عروس لبنان از رستوران‌های خوب لبنانی تهران است. این کافه‌رستوران منوی بسیار گسترده‌ای از غذاهای اصیل لبنانی و نوشیدنی‌ها و البته غذای فرنگی دارد. فضای داخلی رستوران عروس لبنان کمی فانتزی‌تر از رستوران‌های لبنانی و عربی دیگر است و به‌راحتی امکان لذت‌بردن از غذایی اصیل و ساختن اوقاتی خوش را به شما می‌دهد.

در میان منوی جذاب این رستوران پیشنهاد ما این است که شاورما، مرغ دمشق، فلافل و البته کباب بره را به‌هیچ وجه فراموش نکنید.

برای رفتن به این رستوران، مخصوصاً در طول روز ممکن است با مشکل ترافیک روبه‌رو شوید، اما از مزیت‌های این رستوران لبنانی در تهران امکان سفارش آنلاین از آن است. 

آدرس رستوران عروس لبنان: خیابان شهید بهشتی، بین سهروردی و بهشتی، نبش خیابان داریوش.

رستوران عربی فتوش
رستوران عربی فتوش

رستوران لبنانی فتوش

خب، انتظارها از رستورانی لبنانی که نام یک سالاد لبنانی‌ـ‌عربی هم روی خود گذاشته بسیار است؛ چون سالاد و پیش‌غذاها از خصوصیات اصلی غذاهای لبنانی است و فتوش و حمص هم از محبوب‌ترین آن‌ها هستند. رستوران لبنانی فتوش ازجمله ۷ رستوران لبنانی در تهران است که نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است.

این رستوران قیمت مناسبی دارد و البته فضای دلنشین آن در منطقه‌ی فرمانیه می‌تواند آن را به یکی از گزینه‌های جذاب برای صرف غذایی لبنانی در محیطی دلنشین و دوستانه کند. رستوران لبنانی فتوش ظرفیت پذیرایی از ۴۰ نفر را دارد و می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری دورهمی دوستانه باشد؛ 

آدرس رستوران لبنانی فتوش: فرمانیه‌ی غربی، بین سه‌راه وطن‌پور، خیابان آقایی.

رستوران خیمه

نام این رستوران به‌خوبی نشان می‌دهد که یک رستوران عربی است. این رستوران توانسته است فضایی مدرن را با عناصر اصلی زندگی عرب بیامیزد؛ به‌این صورت که در فضای داخلی این رستوران آلاچیق‌هایی با طرح خیمه کار شده است که صرف غذای عربی و لبنانی را در حال‌وهوای بومی آن دلچسب‌تر می‌کند.

یکی از چیزهایی که بر جذابیت بیشتر این رستوران اضافه می‌کند استفاده این رستوران از تراس برای برپاکردن خیمه‌هاست، آن‌هم در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا مانند جماران.

از خصوصیات سبک زندگی عربی قلیان است. این نوع تدخین، با وجود مضرات فراوان برای بدن، طرفداران زیادی دارد؛ بااین‌همه اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به قلیان اصیل عربی هستید، رستوران خیمه گزینه‌ای جذاب خواهد بود.

آدرس رستوران خیمه: نیاوران، خیابان جماران، کوچه‌ی لاله، پلاک ۶.

کافه رستوران مغرب
کافه رستوران مغرب

کافه رستوران مغرب

از دیگر رستوران‌های لبنانی در شمال تهران کافه‌رستوران مغرب است. اگر با فضای فرهنگی و معماری مصر و مراکش و شمال آفریقا آشنا باشید، به‌محض ورود به فضای این رستوران متوجه شباهت آن با بازارهای قاهره و مراکش خواهید شد؛ با این تفاوت که این کافه‌رستوران بسیار لوکس‌تر از آن‌هاست.

به‌محض ورود به این رستوران شما با انواع شیرینی عربی در ظروف مخصوص عربی پذیرایی خواهید شد و همین یکی از جذابیت‌های اصلی رستوران مغرب است. علاوه بر همه‌ی این‌ها، این رستوران چای مخصوص عربی و قلیان عربی هم سرو می‌کند.

آدرس کافه‌رستوران مغرب: نیاوران، روبه‌روی جماران، جنب بانک مسکن، رستوران مغرب.

رستوران لبنانی بیروت

در میان رستوران‌هایی که با غذای ملل از میهمانان پذیرایی می‌کنند رستوران لبنانی بیروت جزو بهترین‌های رستوران لبنانی در تهران است. این رستوران با بهره‌بردن از سرآشپز عرب توانسته است نظر مشتریان را به‌خوبی جلب کند. تنوع بالای غذای اصیل لبنانی در این رستوران و البته کیفیت بسیار خوبش این رستوران لبنانی را به یکی از گزینه‌های جذاب برای دوستداران این نوع غذاها تبدیل کرده است.

متأسفانه یا خوشبختانه در این رستوران خبری از سرو قلیان عربی نیست.

آدرس رستوران لبنانی بیروت: پاسداران، روبه‌روی گلستان هفتم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.