تجربه سفارش دیزی

آبگوشت به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از فرهنگ غذای ایرانی معمولاً همیشه در میان پر طرفدارترین غذاهاست و شاید اگر چلوکباب کوبیده را کنار بگذاریم کمتر غذایی در محبوبت به گرد پایش برسد. آبگوشت را از قدیم در ظرف‌های سنگی یا سفالی کوچکی به اسم دیزی می‌پخته‌اند. از آن‌جایی که این ظرف‌ها حرارت زیادی را به خوبی در خود نگه می‌دارند، برای فرایند پخت طولانی مدت آبگوشت بسیار مناسب هستند و اصطلاحاً باعث جا افتادن آبگوشت می‌شوند. یکی از مواردی که شاید بعضی‌ها را نسبت به سفارش دیزی در مکان‌هایی به غیر از منزل و رستوران مردد کند، نحوه خوردن، تشریفات و ظرف و ظروف نسبتاً پر دردسر این غذای خوشمزه است.

اما این روزها رستوران‌هایی وجود دارند که خوردن یک وعده دیزی خوشمزه را نه تنها در خانه که حتا در محل کار و پشت میز هم ممکن کرده‌اند. این‌جا می‌توانید با بعضی از دیزی فروشی‌هایی که به منزل و محل کار شما سرویس می‌دهند آشنا شوید:

  • مستر دیزی

مستر دیزی با توجه به شعبه‌های متعددی که در بیشتر مناطق تهران دارد احتمالاً اولین انتخاب دیزی دوستان برای سفارش این غذاست. دیزی‌های این رستوران زنجیره‌ای علاوه بر کیفیت خوب غذا، بسته‌بندی جالب و هیجان انگیزی هم دارد که می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد از سفارش دیزی را برای شما رقم بزند.

  • تهیه غذای فارسی

تهیه غذای فارسی هم یکی از رستوران‌هایی است که می‌توانید در صورتی که در محدوده سرویس دهی هستید از آن دیزی سفارش دهید. با سفارش دیزی از این رستوران می‌توانید دیزی خود را در ظروف مناسب و دربسته با نان سنگک بسته بندی شده تحویل بگیرید.

  • دیزی ما

اگر در محدوده خیابان بهشتی، سهروردی، خرمشهر، قصر، سید خندان و پاسداران هستید و قصد سفارش دیزی دارید، دیزی‌ ما را از دست ندهید. منوی دیزی بار منوی متنوع و هیجان انگیزی است و جالب اینکه دیزی ما سفارش شما را در ظرف‌های سفالی سنتی به دست‌تان خواهد رساند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.