راهنمای شکم‌گردی در لواسان

لواسان جایی است که می‌توانید از دود و دم تهران به آن پناه ببرید و فارغ از تمام دغدغه‌های زندگی از طبیعت زیبای آن لذت ببرید. در کنار طبیعت گردی در این شهر، بهترین رستوران های لواسان را نیز نباید از یاد ببرید. رستوران‌هایی که همه سلایق را پوشش می‌دهند و حتی بعضی از آن‌ها در باغ‌های سرسبز شهر قرار دارند. برای شکم گردی در لواسان با اسمارتیز همراه باشید تا با بهترین رستوران های لواسان آشنا شویم. بیشتر بخوانید

کافه رستوران عمارت

اگر یک لیست از بهترین رستوران های لواسان تهیه کنیم، رستوران عمارت باید بین سه گزینه اول قرار بگیرد. این رستوران سنتی جزو لوکس‌ترین رستوارن های لواسان است که در بین مسافران نیز شناخته شده است. قبل از هرچیزی محیط سنتی و البته مجلل رستوران توجه شما را جلب می‌کند. تخت‌های سنتی در کنار میز و صندلی‌های چوبی که با سلیقه خاصی طراحی شده‌اند از ویژگی‌های خاص این رستوران است. منوی غذا خیلی گسترده نیست اما خوشبختانه شامل غذاهای خوشمزه و محبوب ایرانی می‌شود. کیفیت غذا و محیط زیبا برگ برنده رستوران عمارت است. علاوه بر قسمت رستوران، امکانات کافه نیز شما را راضی خواهد کرد. با توجه به مجلل بودن این رستوران همانطور که انتظار می‌رود قیمت غذاها و امکانات کافه بالا است. در صورت سفارش غذا و استفاده از امکانات کافه احتمالاً باید برای هر نفر بین 100 تا 150 هزار تومان هزینه کنید.
آدرس: لواسان، میدان نارون (بسیج)، کیلومتر 15 جاده افجه
شماره تلفن: 02126560599

رستوران سنتی ترمه لواسان

رستوران ترمه یک رستوران سنتی با فضایی بزرگ و سرسبز است. غذاهای این رستوران در محیط آلاچیق‌ها و سیاه چادرهایی که در فضای باغ رستوران قرار گرفته‌اند سرو می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی رستوران ترمه را انتخاب کنند و همه کسانی که به این رستوران سر زده‌اند از این فضای سنتی و در عین حال اختصاصی راضی بودند. غذاهای ایرانی و سنتی در این رستوران درون ظرف‌های قدیمی سرو می‌شوند که از نکات مثبت این رستوران است.

رستوران ترمه لواسان

ترمه از رستوران های لواسان است که از کباب‌های آن نمی‌شود گذشت | عکس: محمد علوی زاده کباب‌ها بیش از سایر غذاهای این رستوران معروف شده‌اند. در مجموع غذاها کیفیت خوبی دارند و حجم آن‌ها نیز کافی به نظر می‌رسد. هزینه هر پرس غذا در این رستوران برای هر نفر به طور میانگین بیش از 50 هزار تومان است. در نهایت بساط چایی و قلیان نیز در این رستوران به راه است.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین، رستوران ترمه
تلفن تماس: 02126545013

مهر میترا

گیاه‌خوران و افرادی که رژیم غذایی گیاهی دارند عاشق رستوران مهر میترا هستند. این رستوران زیبا توسط میترا خانم و پسرش اداره می‌شود و محبوبیت بالایی بین مشتریان خود دارد. در مهر میترا خبری از گوشت نیست و تمامی غذاها به صورت کاملاً سالم و گیاهی تهیه می‌شوند. منو پر از غذاهای خوشمزه است و حتی کباب (سویای مزه دار شده) نیز در منوی رستوران به چشم می‌خورد. علاوه بر غذا فضای رستوران هم در سطح بسیار بالایی است. دکوراسیون خلاقانه این رستوران لواسان چیزی نیست که بتوانید هرجایی پیدا کنید. سرویس‌دهی عالی و رفتار صمیمانه میترا خانم هم به محبوب‌تر شدن این رستوران کمک کرده‌اند. قیمت غذاها هم به دلیل عدم استفاده از گوشت نسبت به سایر رستوران های لواسان پایین‌تر است. در نهایت باید گفت حتی اگر گیاه‌خوار نباشید هم بعد از یک بار سر زدن به مهر میترا هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. اینجا از بهترین رستوران های لواسان است که بسیار خاص و خوب است.
آدرس: لواسان، بلوار باستی، نبش بانک شهر

دیزی سنگی لواسان

دیزی سنگی لواسان از آن پاتوق‌های همیشگی بسیاری از تهرانی‌ها محسوب می‌شود که معمولاً هفته‌ای یکبار به آن سر می‌زنند. فضای دیزی سنگی چندان بزرگ نیست اما دکوراسیون سنتی و دلنشینی دارد. در کل فضا، فضای دیزی خوری است! دیزی‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و به عقیده طرفداران پر و پاقرصش بهترین دیزی سنگی ایران را فقط در دیزی سنگی لواسان می‌توان پیدا کرد. علاوه بر دیزی، آش‌های خوشمزه‌ای نیز در منوی این دیزی سرا قرار دارد که امتحان کردن آن‌ها نیز شما را پشیمان نخواهد کرد. در آخر باید اشاره کنم غذاها در ظروف سفالی به همراه دوغ محلی و سبزی تازه ارائه می‌شوند.
آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، احمد آباد، پلاک 1167
تلفن تماس: 02126552300

بلادو سالاد

بلادو سالاد، یک سالاد بار خوشمزه با دکوراسیونی مدرن و خاص در شهر لواسان است. از همان نمای بیرونی بلادو سالاد متوجه خواهید شد که این رستوران با بقیه رستوران های لواسان تفاوت زیادی دارد. این دکوراسیون با حالت مینیمالیستی ایده بسیار جذابی بود که در بلادو سالاد به اجرا در آمد.

رستوران های لواسان؛ سوپ‌های بلادو را حتما امتحان کنید | عکس: آرش قجر از محیط فوق العاده دنج و خاص بلادو سالاد بگذریم نوبت به منوی رستوران می‌رسد که پر است از نام‌های عجیب و غریب، خوشمزه و سالادهای خاص که شاید در جای دیگری نتوانید آن‌ها را پیدا کنید. کیفیت غذاها در سطح بالایی است و حجم آن نیز کافی به نظر می‌رسد. قیمت غذا نسبتاً مناسب است و ارزش حداقل یکبار امتحان کردن طمع‌های جدید این رستوران را دارد.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از خیابان خداوردی، انتهای خ گندم، بلادو سالاد
تلفن تماس: 0212654204

فریکادل شعبه لواسان

فریکادل اولین فست فود دیجیتالی ایران است که شعبه‌های مختلفی در تهران دارد. فریکادل شعبه لواسان با طراحی خاص و مدرنش در بین معماری سنتی شهر کاملاً خود نمایی می‌کند و شاید از بهترین رستوران های لواسان باشد. در این شعبه مانند سایر شعب فریکادل شما می‌توانید به صورت دلخواه برگری که دوست دارید را پشت دستگاه بسازید و سفارش دهید! حتی می‌توانید نام خود را روی ترکیبی که ایجاد کرده‌اید بگذارید. برگرها طعم به یادماندی دارند و بسیار باکیفیت هستند. سس‌های مخصوص و نون برگر برشته شده نیز از سایر ویژگی‌های فریکادل است. با توجه به توضیحاتی که دادم قرار گیری نام فریکادل در بین بهترین رستوران‌های لواسان حتمی خواهدبود.

کافه حیاط خلوت

حیاط خلوت کافی شاپی با محیط ساده و در عین حال خاص است که به پاتوق بسیاری از جوانان تبدیل شده است. حیاط خلوت محیط بزرگی دارد و در دکوراسیون ساده آن از المان‌های مدرن استفاده شده است. همه چیز بسیار ساده است ولی حس خوبی به بازدیدکنندگان منتقل می‌کند.

کافه حیاط خلوت لواسان

این کافه قلیان هم دارد | عکس: محمد ممغانی سرویس دهی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و البته قلیان نیز جزو چیزهایی است که در این کافه ارائه می‌شود. با اینکه از این کافه به عنوان رستوران هم استفاده می‌شود اما کیفیت غذاهای آن در سطح خیلی بالایی نیست و به عنوان یک رستوران آن را به کسی پیشنهاد نمی‌کنم. با این حال همانطور که اشاره کردم کافی شاپ بسیار خوبی است که در روزهای تعطیل میزبان تعداد زیادی از مسافران لواسان می‌شود.

آدرس: لواسان، بلوار امام، قبل از پمپ بنزین
تلفن: 02126544629

کافی شاپ هوگون

کافی شاپ هوگون را می‌توان به عنوان بهترین کافی شاپ لواسان انتخاب کرد. این کافی شاپ محیطی لوکس و مجلل دارد که آن را به انتخاب مناسبی برای قرارهای کاری و خانوادگی تبدیل می‌کند. دکوراسیون ترکیبی از تم‌های مختلف است و حالتی مشابه با فضای یک خانه دنج را برای شما می‌سازد. به همین دلیل هم محبوبیت زیادی بین مشتریانش دارد و به پاتوق افرادی تبدیل شده که سکوت و آرامش را به شلوغی جایی مانند کافه حیاط خلوت ترجیح می‌دهند. لیست کاملی از نوشیدنی‌ها به همراه کیک و قهوه در این کافی شاپ ارائه می‌شود. علاوه بر این فست فود و غذاهای میان وعده‌ای نیز در منو کافی شاپ قرار دارند. برخورد کارکنان محترمانه است و در مجموع همه چیز برای لذت بردن از یک قهوه روزانه در این کافه وجود دارد. این کافی شاپ در مجمتع اسکای سنتر قرار گرفته است. به این ترتیب اگر در حال خرید در لواسان بودید می‌توانید سری به این کافه نیز بزنید.
آدرس: لواسان، مجتمع اسکای سنتر، طبقه اول تجاری
شماره تماس: 02126540317

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.